) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) 

Courses schreef:Tuurlijk, iedereen is welkom
Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe jullie gyms met de lockdown/compensatie/lidmaatschappen zijn om gegaan? Ik heb wat bonje met mijn 'commerciele' gym waar ze nogal rare dingen aan het doen zijn en was toch benieuwd of dit bij anderen ook zo gegaan is of dat ze netjes zijn om gegaan met jullie support?

kosseh schreef:Ik heb een vraagje, misschien weten jullie wat ik verkeerd doe.
Met alle oefeningen met een stang in je nek, wordt ik licht in m'n hoofd/duizelig. Na 1 a 2 herhalingen al.
Terwijl als ik de zelfde oefening doe met een zak (zelfde gewicht) heb ik het niet.
Julie enig idee wat ik verkeerd doe?
Ze hadden net nieuwe gekocht maar die vind ik zelf mega onpraktisch. Daar betaal ik dan graag voor, zoals je zegt.
Ik ben echt al heel tevreden met het huidige materiaal, maar als ik zou vragen of er wat meer 2.5kg plates kunnen komen dan zijn ze er bij wijze van spreken overmorgen. Ik vind het dan ook totaal niet erg om te blijven betalen, ik steun ze graag. Bovendien betaal ik maar £22.50, bij m'n vorige commerciële gym betaalde ik meer.
.

Ik ga sinds kort naar een sportfysio vanwege pijn in mijn onderrug en zij raadde (vanwege mijn platvoeten) schoenen met verhoging aan (i.p.v. de all stars waar ik nu op sport).