Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
higgins schreef:Ik ben benieuwd of iemand ook alleen een serum gebruikt en dan ook welk merk
Sintara schreef:Wat is de wavy girl methode?
Snadrem schreef:higgins schreef:Ik ben benieuwd of iemand ook alleen een serum gebruikt en dan ook welk merk
Ik gebruik alleen biosilk serum, breng het aan op nat haar na het wassen, keer door kammen en dan laat ik het drogen in een microvezel handdoek. Als het bijna helemaal droog is föhn ik het laatste beetje omdat ik ongeduldig ben. Ik heb golvend tot krullend haar van mezelf en ik merk dat dit het beste werkt, beter dan foam of gel waardoor het zwaar of viezig gaat voelen. Als het goed is is die biosilk CG proof.
In de ochtend doe ik dan een beetje olie in de punten van mij haar (argan olie) en scrunch het. Dan kan ik makkelijk 5 dagen tot een week zonder wassen toe. Maaaan wat scheelt dit me veel tijd vergeleken met vroeger!
Nature93 schreef:Nou ik werd vanochtend toch wel met een gigantische pluizen kop wakker. Stond rechtom hoog! Toch stiekem voor het stylen Andrelon gebruikt. We gaan geleidelijk over op CG is het plan. Als ik denk het zit niet met CG, gebruik gewoon iets anders. Ik ga niet constant chagrijnig zijn omdat mn haar niet zit. (herkenbaar?)
Hoelang gebruiken jullie een product om te weten of het iets is of niet?
Nature93 schreef:Moesten jullie ook wennen aan het feit dat het juist wat ongezonder leek? Ik vind mijn haar niet glanzend zacht als normaal na Andrelon.
Nature93 schreef:Moesten jullie ook wennen aan het feit dat het juist wat ongezonder leek? Ik vind mijn haar niet glanzend zacht als normaal na Andrelon.