Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karin schreef:Dit zag ik op Twitter en ik vind het mooi.![]()
[ [url=m/zcNElI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Karin schreef:Dit zag ik op Twitter en ik vind het mooi.![]()
[ [url=m/zcNElI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Karin schreef:Hoe is het inmiddels met de droge worst, Hiraeth?

Ik ga volgende week weer eventjes wat shoppen want ik word nu zo blij van hoe alles me ineens staat. De spiegel is mijn beste vriend.
Hiraeth schreef:Ik ga volgende week weer eventjes wat shoppen want ik word nu zo blij van hoe alles me ineens staat. De spiegel is mijn beste vriend.
Heerlijk dat je zo goed te pas bent! Hiraeth schreef:Karin schreef:Hoe is het inmiddels met de droge worst, Hiraeth?
Zeg ehh....![]()
Ze zien er goed uit! Ik heb nog wel wat bobbelige stukken zitten, maar woensdag ga ik op controle en dan hoor en zie ik wel wat de dokter er van zegt.Ik ga volgende week weer eventjes wat shoppen want ik word nu zo blij van hoe alles me ineens staat. De spiegel is mijn beste vriend.
), maar gelukkig konden ze met wat schuiven zorgen dat ik nog wat sneller aan de beurt kwam. Enfin, dat is eigenlijk allemaal bijzaak. Laten we even tot het punt komen.
Na wat uitvoerig bestudeer (en ik die ondertussen probeerde warme chocolademelk te drinken met m'n mondkapje nog op) kwam de volgende conclusie: het zag er 'wel aardig' uit. Als ze zichzelf een cijfer mocht geven op haar werk, zou ze een 7,5 geven. Na een kleine chirurgische ingreep en dus wat correcties zou het opgekrikt konden worden tot een 9. Ik heb op dit moment nog een paar stukken die niet uit zichzelf helemaal recht zullen trekken. Eigenlijk ben ik super trots en zou ik maar al te graag nu al buiten gaan zonnebaden, maar ik zie ook dat het inderdaad nog net iets mooier kan worden. Nu scheelt het dat de hersteltijd voor deze operatie maar op een weekje of twee zit. Het stelt eigenlijk niet heel veel voor.
Citaat:Een studie van 134 transgender mannen rapporteerde een diversiteit aan indicaties voor hysterectomie, hoewel de meeste procedures werden uitgevoerd voor bevestiging van het geslacht. In die studie onderging 58% een hysterectomie omdat organen niet in overeenstemming waren met de huidige genderidentiteit, 47% voor verdere fysieke vermannelijking, 43% om een wijziging in juridische documenten te vergemakkelijken en 37% om toekomstige gynaecologische afspraken te vermijden. Deze zelfde studie merkte echter ook op dat voor velen deze procedure werd gezien als "preventief" in 59%, werd uitgevoerd vanwege reeds bestaande medische problemen bij 26%, specifiek voor "tumoren, cysten, vleesbomen of endometriose" in 22% of om extreme bloedingen en krampen te stoppen bij 22%. Aangezien wijdverbreide expliciete verzekeringsdekking voor hysterectomie met het oog op geslachtsbevestiging zowel recent als in ontwikkeling is, is het mogelijk dat sommige van de beslissingen om hysterectomie uit te voeren in het kader van pathologische aandoeningen zijn bespoedigd door naast elkaar bestaande genderdysforie.

Mooie update!Hiraeth schreef:Oh en Karin, wil je iets minder met mijn broer afspreken en iets meer met mij?![]()
![]()

het is een keuze die alleen jij kan maken!
wat fijn!