Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 17:35

NoTrouble schreef:
Nou ik ben ervoor gegaan en heb Botox tegen mijn frons- en voorhoofdrimpels laten spuiten. Zoals iemand hier zei wel beide zones gedaan dus. Ik was zo bang dat m’n wenkbrauwen zouden gaan hangen dat ik ook de wenkbrauwlift heb laten doen. :Y)

Behandeling viel alles mee, geen pijn gehad. Nu wachten op het resultaat. Ben echt heel benieuwd hoe het straks gaat zijn als het goed ingewerkt is. *\o/*

Leuk! Waar ben je geweest?

NoTrouble

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-22 18:13

In Westerbork, bij Perfect Look. Durfde Faceland toch niet zo heel goed aan in Groningen. Beetje wisselende recensies. Jammer, want ze waren wel de helft goedkoper haha. Maargoed het is wel m’n gezicht, dus durfde dat uiteindelijk toch niet.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 11:06

NoTrouble schreef:
In Westerbork, bij Perfect Look. Durfde Faceland toch niet zo heel goed aan in Groningen. Beetje wisselende recensies. Jammer, want ze waren wel de helft goedkoper haha. Maargoed het is wel m’n gezicht, dus durfde dat uiteindelijk toch niet.

Edward is de beste :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 21:51

Het duurde even, maar ik heb toch mijn lippen laten doen vandaag.
Tot nu toe tevreden al, maar ben bang dat het snel went en ik meer wil.

Afbeelding

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 22:56

Nou ik zou niet meer doen hoor. Dit lijkt me echt wel genoeg voor je gezicht voor zover ik het kan beoordelen van de foto. Waar heb je het laten doen?

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 22:57

Ik vind het al heel veel, maar het is denk ik nog gezwollen?
Het moet wel bij je gezicht blijven passen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 23:33

Het is nog gezwollen inderdaad, maar ben benieuwd naar het eindresultaat.
Dit was de eerste keer dat ik iets laat doen aan mijn gezicht, ik wil mijn jukbeenderen en wangen ook nog maar alles in 1 keer leek me wat veel van het goede.

Ik ben bij House of Bratz geweest.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-22 23:50

Ja ik heb altijd wel geluk met fillers, blijft heel lang zitten...
Lippen zijn nu bijna anderhalf jaar geleden gedaan, dus die wel binnenkort, maar ze zijn nog steeds niet zo "leeg" als er voor. Het litteken die ik daar had laten vullen valt ook nog steeds niet op (onderlip).

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 13:14

Ik vind het ook wel wat veel, maar ik ben benieuwd hoe het eruit ziet wanneer de zwelling weg is :)

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 13:25

Dat gaat nog wel een stuk minder worden hoor. Dat zie je pas na een week of 2

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 13:25

Ik vind het ook wel flink, ben benieuwd na de zwelling.

Jullie al ervaringen met booster prik en fillers die erop reageerden? Ik heb pas een week met extra grote lippen gelopen na de booster. :+

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 13:45

Ik ben vorige week eindelijk op consult geweest bij de Velthuis kliniek bij dr Adrichem voor een boven ooglidcorrectie.

Ik ga het pas tegen eind sept doen omdat ik momenteel nog aan het revalideren ben van een nieuwe heup en tegen de tijd dat ik weer alles mag gaan we alweer naar t mooie weer en ze gaven aan dat je 5mnd moet opletten met de zon.

Hij kon me niet verzekeren dat mn hoofdpijn ook minder zou worden net als bij de botox maar zag wel dat ik continu aan het corrigeren was.

Het gaat bij mij echt alleen om vel en hij begon over dat als ik mn rimpels in mn voorhoofd weg/minder wilde ik aan een wenkbrauwlift moest denken.
Heb aangegeven dat ik die typische hoge (botox) wenkbrauwen dus echt niet mooi vind dus dat raadde hij me dan ook gelijk af.
Ik heb geen kraaienpootjes dus je zal wel een licht wit streepje bij mij gaan zien van het litteken.

Opzich kon ik me in het hele gesprek wel vinden al vraag ik me nu af of ik niet voorlopig genoeg resultaat zou bereiken met een plexR behandeling.

Zijn er mensen die dit gedaan hebben met een boven ooglidcorrectie en willen voor na foto’s met mij delen?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 13:54

absque_dubio schreef:
Ik vind het ook wel flink, ben benieuwd na de zwelling.

Jullie al ervaringen met booster prik en fillers die erop reageerden? Ik heb pas een week met extra grote lippen gelopen na de booster. :+

Hahaha, nee hier niks gemerkt.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 13:57

Dat litteken na een ooglid correctie valt hartstikke mee hoor...
Ik zou voor een correctie gaan ipv plexR
Kans is groot je na de PlexR alsnog gaat omdat de plexR je toch tegen valt. Zonde van je geld.

Inmiddels is het voor mij nu iets meer dan een jaar geleden dat ik de ooglid correctie heb laten doen en ben er echt onwijz blij mee het gedaan te hebben.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 14:04

Popstra schreef:
Dat litteken na een ooglid correctie valt hartstikke mee hoor...
Ik zou voor een correctie gaan ipv plexR
Kans is groot je na de PlexR alsnog gaat omdat de plexR je toch tegen valt. Zonde van je geld.

Inmiddels is het voor mij nu iets meer dan een jaar geleden dat ik de ooglid correctie heb laten doen en ben er echt onwijz blij mee het gedaan te hebben.

Normaal gesproken valt je litteken in je kraaienpootje weg maar die heb ik niet en gezien mn ooglid over de hele breedte van mn oog hangt gaf hij aan dat het litteken doorloopt tot daar en wel zichtbaar zal zijn.

Ik kan niet echt goede voor en na foto’s vinden.
Had het ook wel gevraagd aan de PC maar die gaf aan dat bij hun de na foto’s van 3 maanden na de operatie zijn en dan zijn ze nog rood dus dat is niet echt goed vergelijkings materiaal.

Met plexr ligt het eraan hoe lang je daarna terug moet…
Zou het bijv 2 jaar zijn zou ik t wel aandurven maar snap dat bij de ene een beter resultaat geeft als bij de ander.
Maar omdat ik echt alleen vel heb dacht ik miss is dat een betere optie.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 14:07

Ik heb mn bovenoogleden laten doen toen ik nog geen kraaiepootjes had... (heb ik nu wel) :')
Je ziet een poosje een rood lijntje, en ook dat vervaagt later. Maar dat is echt niks vergeleken met overhangende oogleden..
Ik zou meteen de operatie doen, stelt niks voor, zo gebeurd, littekens trekken best wel weg, en dan hoef je niet eerst plexr te doen en daarna alsnog de ingreep...

Tenminste, als je oogleden echt overhangen... :j

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 14:22

Plexr helpt geen klap als je veel vel hebt. Ook niet als je weinig vel teveel hebt. Ervaring.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 14:23

Cer schreef:
Ik heb mn bovenoogleden laten doen toen ik nog geen kraaiepootjes had... (heb ik nu wel) :')
Je ziet een poosje een rood lijntje, en ook dat vervaagt later. Maar dat is echt niks vergeleken met overhangende oogleden..
Ik zou meteen de operatie doen, stelt niks voor, zo gebeurd, littekens trekken best wel weg, en dan hoef je niet eerst plexr te doen en daarna alsnog de ingreep...

Tenminste, als je oogleden echt overhangen... :j

Ze steunen bij mij op mn wimpers.
En dat maakt mn blik vermoeid en zeker in de zomer met de zon heb ik meer last van hoofdpijn omdat ik anders mn wimpers zie.
Als ik mascara op heb valt het een stuk minder op als dat ik dat niet heb.
Toen ik botox had was het net even wat frisser maar doordat mn wenkbrauwen meer omhoog stonden vond ik dat niet voor herhaling vatbaar.

Ik vind het een beetje lastig uitleggen ook omdat iedereen tegen me zegt dat ik gek ben en het niet nodig is.
Maar de PC zag ook gelukkig echt wel wat ik bedoelde.

hahahatsjoe schreef:
Plexr helpt geen klap als je veel vel hebt. Ook niet als je weinig vel teveel hebt. Ervaring.

Oke thanks voor je reactie,ervaring daar kan ik wat mee.

Vind de stap denk gewoon nog een beetje spannend.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 15:01

cinniz123 schreef:

Gewoon doen, stelt niks voor. Je moet er alleen om denken dat je geen zwaar werk gaat doen of schoonmaken of met kids sjouwen, dus zorg ervoor dat je hulp hebt. De operatie zelf stelt niets voor. Ook ervaring (20 jaar geleden dus toen was het nog een beetje anders), je moet alleen de tijd nemen om te herstellen.

P.S. zoals jij het beschrijft kun je het misschien ook vergoed krijgen, als het op je wimpers hangt. Zou ik toch eens naar vragen.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 15:06

hahahatsjoe schreef:
cinniz123 schreef:

Gewoon doen, stelt niks voor. Je moet er alleen om denken dat je geen zwaar werk gaat doen of schoonmaken of met kids sjouwen, dus zorg ervoor dat je hulp hebt. De operatie zelf stelt niets voor. Ook ervaring, je moet alleen de tijd nemen om te herstellen.

Ja dat is ook de reden dat ik het nu niet wil doen.
Heb net 4 weken niets mogen doen en ben blij dat ik weer een beetje op de been ben.
De assistenten gaf aan dat je echt tussendoor plat moet gaan liggen en koelen ect en indd daarna rustig aan doen.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 15:50

cinniz123 schreef:
Ja dat is ook de reden dat ik het nu niet wil doen.
Heb net 4 weken niets mogen doen en ben blij dat ik weer een beetje op de been ben.
De assistenten gaf aan dat je echt tussendoor plat moet gaan liggen en koelen ect en indd daarna rustig aan doen.

Ik kan je verzekeren, er gaat een wereld voor je open. Geen hoofdpijn meer, geen moe gevoel door het steeds turen, gemakkelijker lezen... Ik heb er nooit spijt van gehad.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 15:55

Ik kan het ook alleen maar aanraden. Niet twijfelen. Je zal er zo blij mee zijn.
Ik was nog jong maar het zat echt in de familie. Ik heb totaal geen last gehad trouwens en had toen 4 paarden staan en die heb ik gewoon verzorgd en gemest etc. Ik heb echt geen weken platgelegen. Had ook minimaal zwelling trouwens.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 15:55

idd 1 dagje koelen en paar nachten niet helemaal horizontaal slapen, maar is zo gepiept,

Willemiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 17:03

Ik heb eindelijk een afspraak gemaakt voor mijn frons, alleen is de afspraak 2 dagen voor mijn zonvakantie. Nu zag ik dat je 2 weken niet in de zon mag.. -O- Hebben jullie hier ervaringen mee?

ClauH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 17:21

PlexR heeft mij wel een jaar of 2 geholpen. Het verschil was niet echt te zien maar wel echt te voelen.
Zou ik het iemand aanraden?
Een dikke nee.
Ondanks de verdoving was dit by far de meest pijnlijke behandeling die ik ooit heb ondergaan,en dan reken ik een gebroken elleboog mee....