[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 12:27

Inderdaad, krullen deze weken niet gezien. Maar heb ook niet meet geföhnd. Nu gewoon na douchen kneden, of gewoon laten drogen (na t borstelen onder de douche dus dan droogt het best wel strak op)

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 12:54

Waar kan je mooie paars kopen? Ik had de laatste keer die van syoss maar die is toch meer rood dan paars, ik zou toch echt graag aubergine/ paars willen..

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 12:57

Leuk Trui :j

Yasmine: Ik ga t ook eens proberen!

Shanna: Geen idee eigenlijk.. Ga je weer kleuren? <3

Hier de krullen maar weer eens hun gang laten gaan. Droeg het alleen wel vast, maar gaat om t idee, toch :)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Frummels op 26-07-18 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 12:59

Ja ik vind dit uitgroeide blond/ bruin met grijze haren toch niet zo geslaagd haha :+
Ik heb bijna weer een badkamer, dus dan kan ik weer! :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 13:00

Shanna schreef:
Ja ik vind dit uitgroeide blond/ bruin met grijze haren toch niet zo geslaagd haha :+
Ik heb bijna weer een badkamer, dus dan kan ik weer! :D

Ah Yes :D :D Ben benieuwd!

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 16:00

Weet niet of dit hier helemaal correct staat, maar omdat het voor mijn haar is vraag ik het hiet. Ik heb net een fleshe Argan olie gekocht omdat mijn vorige haarolie op was en ik iets nieuws wilde proberen. Het ruikt alleen echt verschrikkelijk. De lucht doet me een beetje denken aan (niet lachen :') ) een koeienstal/mest/dat zure inmaakhooi. Is het normaal dat argan olie stinkt? Ik heb het eerder nooit puur gebruikt alleen als het in andere producten zit, dus heb ook geen referentiekader.

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 16:48

Mijn arganolie ruikt naar wat zoetig en naar nootjes. Zeker niet naar koeienstal. Heb net nog even gecheckt haha.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 18:11

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 19:40

Ooh frummels jij hebt slag ( krullen ) in je haren !!! En ik maar denken dat je steil haar hebt.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 22:01

Maris schreef:
Ooh frummels jij hebt slag ( krullen ) in je haren !!! En ik maar denken dat je steil haar hebt.

Haha, ja ik heb van mezelf pluizige krulletjes! Ik ben een kwart surinaams :)
Ik heb een goede fohn, dat scheelt :D en ik borstel het normaal vaak strak in een staart na het wassen, dan is het relatief glad.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 02:03

Ik vind die krullen leuk Frummels!!!
Hoe zitten die met je haar los?

Roze is ook leuk trui maar waar is je slag gebleven?

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 10:05

Op vakantie denk ik :’)

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 10:10

Haha, krullen op vakantie. Nou dan zijn ze bij mij een wereldreis maken ( ik heb super steil haar ) :+

Hebben jullie nog goede tips voor de verzorging van langer haar ? Ik heb sinds een half jaar weer wat langer haar ( net over de schouders), daarvoor jaren kort haar. Maar nu denk ik soms dat ik wel veel haren verlies , misschien lijkt dat zo doordat lange haren veel meer lijken natuurlijk. En op mijn kussen vind ik geen enkele haar, dus zal wel meevallen. Maar kan het zijn dat je haren afbreken door die dunne elastiekjes ? En vlechten jullie je haar in voor het naar bed gaan of gewoon los ?

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 11:06

Maris schreef:
Haha, krullen op vakantie. Nou dan zijn ze bij mij een wereldreis maken ( ik heb super steil haar ) :+

Hebben jullie nog goede tips voor de verzorging van langer haar ? Ik heb sinds een half jaar weer wat langer haar ( net over de schouders), daarvoor jaren kort haar. Maar nu denk ik soms dat ik wel veel haren verlies , misschien lijkt dat zo doordat lange haren veel meer lijken natuurlijk. En op mijn kussen vind ik geen enkele haar, dus zal wel meevallen. Maar kan het zijn dat je haren afbreken door die dunne elastiekjes ? En vlechten jullie je haar in voor het naar bed gaan of gewoon los ?

Ik lees al lang mee maar wil toch reageren . Ik heb heel dik haar en daardoor verlies ik denk ik meer dan normaal. Afgelopen nacht heb ik het op een echt losse knot op mijn hoofd gehad . Ik vond vanmorgen minder haar in mijn bed en heb doordat hij zo los zat nergens last van gehad.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 12:06

Kenyada schreef:
Ik vind die krullen leuk Frummels!!!
Hoe zitten die met je haar los?

Roze is ook leuk trui maar waar is je slag gebleven?

Los zit het zo: (t is wel nog nat hier)

Afbeelding

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 20:37

Maris schreef:

Heb ik ook dus ben ook wel benieuwd naar tips.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 20:39

Ik heb met die hogere temperaturen sowieso meer last van haarverlies, heb het idee dat het ook deels komt omdat mijn hoofdhuid bijvoorbeeld ook zweet.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 10:07

Ik kan met warm weer dus ook echt niet omgaan met losse haren, leuk hoor dat laten groeien maar zo warm in je nek! Dus loop al dagen met n knot op mn hoofd. Weg krullen!

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 10:46

Maar kan het zo zijn dan dat een dun elastiekje meer haren afbreekt ? Of is dat onzin ?

En iemand hier ervaring met Kerastase Aura botanica ? Ik zoek namelijk een fijne shampoo zonder veel troep ( sulfaten, parabenen, siliconen ) erin .

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 10:59

Maris schreef:
Maar kan het zo zijn dan dat een dun elastiekje meer haren afbreekt ? Of is dat onzin ?

En iemand hier ervaring met Kerastase Aura botanica ? Ik zoek namelijk een fijne shampoo zonder veel troep ( sulfaten, parabenen, siliconen ) erin .

Nee van een elastiekje kan je haar zeker afbreken. Je hebt elastiekjes waarbij dat minder is.

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 11:29

Die zijn ook ideaal als je krullen hebt :j Merk dat hier mijn haar niet in blijft zitten terwijl gewone elastiekjes altijd haren erin hebben ongeacht de dikte.

Maris er loopt een krullentopic nu op bokt waar zojuist de gehele lijst met producten staat zonder siliconen sulfaten en parabenen (nav CG methode)

Maris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 11:30

Ja, al gezien. Dank je wel !

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 19:35

Ik heb volgensmij niet alle conditioner eruit gespoeld, is dit een ‘ramp’?

Edit:

Ik kan ook gewoon even in de gaten houden of ik verschil merk maar ach

youaremystar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 22:03

Bij mij zakken die elastiekjes altijd uit.
Meer mensen met dik, zwaar haar die daar last van hebben?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-18 22:12

Trui nee is geen ramp :)