3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 15:55

Laura82 schreef:
Go [naam] *\o/*
Wat is five guys? Usa lijkt me zo gaaf <3

Five Guys is een burgerketen waar ze echt GODDELIJKE hamburgers verkopen. Echt niet normaal.

De schade viel vanmorgen op de weegschaal nog flink mee, ben amper aangekomen als ik er rekening mee hou dat ik veel vocht vasthoud van het vliegen etc. Geeft wel een extra zet om echt even door te pakken dit keer. Merkte toch wel dat m'n slechte conditie me echt in de weg zat in de dingen die ik deed in de hitte, en aangezien ik in februari een half jaar naar Zuid Afrika ga wil ik tot die tijd gewoon bikkelen om te zorgen dat ik beter in m'n vel zit.

En ja Jaimy genoten heb ik zeker, USA is zo'n mooi divers land en ik heb echt een mega fijne tijd gehad. Veeeeel in de auto gezeten, maar rondtoeren in een 2017 Ford Mustang is ook niet bepaald een straf :')

Nu een giga jetlag dus m'n lijstjes laat ik nog even achterwege, werd vanmiddag pas om 3 uur wakker :=

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 16:28

Ik ging even googlen op five guys, lees ik dat ze ook in nederland gaan openen, in eindhoven. Daar is ook een taco bell geopend :D
Vast geen goede info in een afvaltopic :+

Anoniem

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 16:29

Haha nou scheelt het dat Eindhoven voor mij zo ver is dat ik er toch niet echt naartoe zou gaan. Het is ook weer niet zo speciaal dat ik half Nederland door ga om zo'n burger te eten, al helemaal niet regelmatig. Maar als je er daar langs rijdt is het gewoon zo verleidelijk :+

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 16:38

Vind je Emma? Ze zitten hier in de UK ook veel en ik vind ze behoorlijk overrated en duur :+ Fijn dat je het zo leuk hebt gehad, je foto's op insta zagen er echt heel goed uit dus ik ben jaloers :D

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 16:38

Haha nee ik woon er (gelukkig :+ ) ook niet in de buurt, maar als ik nog eens in de buurt van eindhoven ben O:)

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 16:43

Ik ben net een weekje terug van vakantie, toen ik terug was ben ik wel iets afgevallen (het eten daar was gewoon echt vies er zat totaal geen smaak aan. :o ) Dus ik heb daar vrij weinig gegeten en ongeveer 4 uur per dag gezwommen. :')

Afgelopen week niet zo gezond gegeten omdat steeds zei dat hij op tijd thuis zou komen maar dat was niet het geval dus ik heb bijna niet gekookt.
Vanaf morgen is m'n pa een weekje in Griekenland dus dan mag ik de hele week voor mezelf gaan koken dus dan eet ik de hele week gezond. :o

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 16:48

Five guys vind ik ook maar meh, maar dan ben ik ook meer fan van kleine burgerzaakjes.

Zaterdag is mijn auto (2 maanden oud) er mee gestopt en daarna nog een groot feest gehad. Ik had 24000 stappen gelopen, maar werd gisteren wel met een dikke kater wakker :') Om mijzelf op te vrolijken heb ik een halve portie poutine voor lunch en een ijsje <3 als avondeten gegeten. Oops :+

Ik moet vandaag nog maar even uit vogelen welke bus naar de supermarkt gaat. Denk helaas niet dat ik met het OV naar mijn paardje kan gaan... -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 16:56

Ik vond Five Guys echt fantastisch, maar de meningen onder mijn vrienden zijn ook verdeeld. Niemand vindt het vies maar sommigen vinden het niet fantastisch, terwijl anderen het echt helemaal de bom vinden.

Kleine burgerzaakjes vind ik ook lekker maar ben wel vrij kieskeurig, ik vind het bv niet lekker als het broodje hard is maar ben echt van de brioche-buns. Maar het moet wel weer stevig zijn. En goede kaas. En goed spek. Nu heb ik honger.

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 17:03

Ik hou niet echt van hamburgers. :')

Netzoals pizza, dat eet ik ook liever niet. Ik ben ook echt niet leuk om mee uit eten te gaan. :') :')

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 17:13

Ik ben helaas een enorm liefhebber van fastfood :') er is ook maar weinig wat ik niet lekker vind, je kan me echt blij maken met een vette hap van de mac bijvoorbeeld... helaas... :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 17:18

Of een lekkere whopper van de BK... +:)+ (ik mis de kwijlende emoticon)

Ik heb net een grote frappucino op van de starbucks. Wilde de nieuwe smaak proberen en het koelt wel lekker af in de trein.
Ben onderweg naar mn vriend en hoop deze week de boel weer recht te trekken en weer gezond te gaan eten.
Gelukkig is de kat weer thuis na bijna een week bij de dierenarts..

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 20:43

Oh my god, snowwhyte, dat ijsje ziet er echt fantastisch uit!!

Ik heb me vandaag weer aardig aan de regels gehouden
O: 2 bruine boterhammen met appelstroop
L: 5 sesam crackers met cottage cheese en kipfilet en een bak watermeloen
T: 2 handjes Chinese nootjes
A: schnitzel, gebakken aardappeltjes en sla met fruit + dressing en een klein beetje kwark mayonaise
T: zo'n perenijsje maar dan bosbessen smaak.

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 20:49

O niks.
L 2 crossiantjes met ham en kaas.
A ik moet nog eten maar dat wordt een ceasar salade. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 20:50

melissac schreef:
O niks.
L 2 crossiantjes met ham en kaas.
A ik moet nog eten maar dat wordt een ceasar salade. :')

Waarom plaats je dit lijstje? Hier is laatst ook al een rel om geweest. Het voegt echt niks toe aan het topic als jij hier een lijstje plaatst met hoe ongezond weinig je wel niet gegeten hebt vandaag. Het is geen lijstjestopic, het is een topic waar we elkaar onderbouwde kritiek en feedback kunnen geven op lijstjes waardoor mensen geholpen kunnen worden. Hier is echt niks zinnigs over te zeggen.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 23:09

Wat Emma zegt ja..

Ik heb in amerika echt geen enkele keer bij five guys gegeten :)) Waren standaard nacho's bij 't foodcourt :o Maak je mij sowieso gelukkiger mee haha.

Ben weer lekker wezen floatfitten net, blijft zo leuk :D

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 23:47

Oh god... Burgers! <3
Ik ben vega maar gek op hamburgers. Was gisteren in Amsterdam in een burgerzaakje en daar een Portobello burger gegeten. Helaas kan ik daar dus niet tegen. Werd daarna kotsmisselijk. Net als de vorige keer dat ik zo'n burger had. -O-
Maak gelukkig zelf ook lekkere burgers! :))

Ik lees nog wel mee in dit topic. Maar ik werk in de horeca dus een dag ziet er gemiddeld voor mij zo uit

O: vruchtensmoothie met ananas, sinaasappel en mango
L: 2 harde broodjes en een bakje roomkaas in zijn geheel (anders kom ik niet aan genoeg kcal)
T: smoothie, fruit oid
A: En dan de hele middag / avond: Verse frietjes met af en toe wat mayo/curry of gewoon kaal.

Werk in de beste frietzaak van Nederland. Daar is het helaas vaak zo druk dat goed eten lastig is. :')
Maar ik val er van af omdat ik gemiddeld 10.000+ stappen zet daar, en er is amper 10m2 loopruimte. _O- Vandaag was een hele rustige dag en heb 2900 kcal verbrand. (fitbit)

Is dus niet echt een levenstijl die hier in het topic hoort. Maar na eind augustus ga ik weer normaler leven.
Morgen, zaterdag en zondag ben ik vrij dus dan ga ik wat normaler eten. :D

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 09:38

Burgers! :D :D :D

Lijstje voor vandaag:
O: karnemelk smoothie met bosvruchten en mango
L: twee boterhammen met Spianata Romana
T: handje druiven, handje chips
A: mosselen, pommes duchesse en salade van Chinese kool

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:35

Marlinderooz, heb je dan helemaal geen pauze oid? Hoeveel uur werk je? Is het geen mogelijkheid om voor of na het werken een maaltijd te eten, of bijv bij de lunch iets uitgebreider te eten? Het is dan wel tijdelijk, maar zelf zou ik toch proberen een iets gezonder patroon aan te houden.

Mn lijstje vandaag:
O: havermout met halfvolle melk en kokos
T: banaan, kale vitalu cracker
L: volkoren wrap met kipfilet, heksenkaas, sla en tomaat, kom currysoep
T: 2 nectarines
A: geen idee, bij mn moeder. Gok op aardappelen, groenten en vlees
B: sporten
T: misschien nog bakje kwark

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:39

Ik zat laatst de kcal te vergelijken van een volkoren wrap en een gewone wrap en die waren gewoon hetzelfde. Dit was bij de AH.

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:42

Klopt, ik eet ze ook niet ivm minder kcal, maar omdat er meer vezels in zitten :) Van de gewone wraps raak ik snel verstopt. Daarnaast vullen ze beter.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:44

Aaah kijk, ga ik ze de volgende keer toch eens meenemen. Ik moet als avond eten soms wel 3 van die wraps eten voordat ik het gevoel heb dat ik wat gegeten heb. :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 11:53

Ik werk van 11 tot 20:30. Lunchen doe ik dus met 2 harde broodjes en avondeten heb ik na 21:00 geen zin in. :n

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 12:35

Welmoed, doe je er wel voldoende groenten in? Ik ben zelf een grote eter, maar met falafel, wat saus en heeeel veel rauwkost, zit ik met anderhalve wrap echt vol.

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 13:26

Ik doe er meestal aantal snoeptomaatjes in en er gaat komkommer in en een beetje sla. Misschien doe ik dat dan ook wel te weinig ja. :))

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 14:37

Extra groenten helpt inderdaad ook goed. Als ik wraps als avondeten eet, is het meestal mexicaans, en dan doe ik er ook kidneybonen in. Niet heel mager, maar vult wel ontzettend goed. En daarnaast flink veel sla, tomaat en mais. Evengoed eet ik meestal teveel, maar dan omdat ik het zo lekker vind :+