Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
StillAngel schreef:Vraagje aan de fanatiekelingen: hoe en wanneer wisten jullie dat hardlopen echt jullie hobby/passie was? Ik probeer al een tijdje de liefde te ontdekken maar ik ga slecht vooruit plus dat ik de lol er slecht van inzie. Is dit een periode of hadden jullie vanaf het begin al duidelijk dat jullie dit leuk vonden?

Je zult zien dat het makkelijker wordt om voor je werk te gaan sporten wanneer de dagen weer wat langer worden. En dan heb je er de hele dag plezier van. Ik had dat wel tenminste, kon daar een hele dag van genieten!
)
Echt een aanrader als je last hebt van afzakkende broeken.
Gelukkig loop ik niet dusdanige afstanden dat ik eventueel superhoge nood heb en mijn hele hebben en houden uit moet trekken in de natuur achter een struikje. 
StillAngel schreef:Vraagje aan de fanatiekelingen: hoe en wanneer wisten jullie dat hardlopen echt jullie hobby/passie was? Ik probeer al een tijdje de liefde te ontdekken maar ik ga slecht vooruit plus dat ik de lol er slecht van inzie. Is dit een periode of hadden jullie vanaf het begin al duidelijk dat jullie dit leuk vonden?
. Heb ook wel periodes met minder loopplezier, maar ik train eigenlijk altijd met vrienden dus dat is een fijne stok achter de deur. En inschrijven voor loopjes is ook een mooie motivator. Daan_O schreef:Greetje wat gaaf dat je weer een wedstrijd hebt gelopen! Klinkt wel heel zwaar.
Ik wil 30+ ook zeker lopen vanwege het mentale aspect maar voor mijn gevoel is het ook beter mijn lichaam te laten wennen aan de lange afstanden. Maar jij zegt dus eigenlijk beter de weekomvang omhoog doen dan echt lange duurlopen? Want dat bedoel je denk met week en weekendbelasting?
Ik dus volgen! StillAngel schreef:Vraagje aan de fanatiekelingen: hoe en wanneer wisten jullie dat hardlopen echt jullie hobby/passie was? Ik probeer al een tijdje de liefde te ontdekken maar ik ga slecht vooruit plus dat ik de lol er slecht van inzie. Is dit een periode of hadden jullie vanaf het begin al duidelijk dat jullie dit leuk vonden?
Ik vroeg me trouwens af, ik ben de afgelopen maanden een paar kg afgevallen, kan zoiets ervoor zorgen dat het lopen makkelijker gaat?Volgens mij wel eens zoiets gehoord, maar ik weet er het fijne niet van.