Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StillAngel schreef:Vraagje aan de fanatiekelingen: hoe en wanneer wisten jullie dat hardlopen echt jullie hobby/passie was? Ik probeer al een tijdje de liefde te ontdekken maar ik ga slecht vooruit plus dat ik de lol er slecht van inzie. Is dit een periode of hadden jullie vanaf het begin al duidelijk dat jullie dit leuk vonden?
StillAngel schreef:Vraagje aan de fanatiekelingen: hoe en wanneer wisten jullie dat hardlopen echt jullie hobby/passie was? Ik probeer al een tijdje de liefde te ontdekken maar ik ga slecht vooruit plus dat ik de lol er slecht van inzie. Is dit een periode of hadden jullie vanaf het begin al duidelijk dat jullie dit leuk vonden?
Daan_O schreef:Greetje wat gaaf dat je weer een wedstrijd hebt gelopen! Klinkt wel heel zwaar.
Ik wil 30+ ook zeker lopen vanwege het mentale aspect maar voor mijn gevoel is het ook beter mijn lichaam te laten wennen aan de lange afstanden. Maar jij zegt dus eigenlijk beter de weekomvang omhoog doen dan echt lange duurlopen? Want dat bedoel je denk met week en weekendbelasting?