Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)

Zo blij dat ik de keuze heb gemaakt voor lip injecties. Voor het eerst is de lipstick echt zichtbaar op mijn bovenlip en komt de kleur goed tot z'n recht! Toen ik mezelf in de spiegel zag werd ik er zelfs een beetje emotioneel van. Ik draag al 8 jaar dagelijks makeup maar nog nooit heb ik me zo mooi gevoeld met lipstick! Ik plaats nog even geen foto want m'n lippen zijn wel behoorlijk schilferig nog. Ben flink met de Bepanthen aan het smeren maar durf ivm de filler nog niet echt te scrubben dusja dan maar zo.
LadyMadonna schreef:Tyto, een wat?![]()
Fijn dat he je er zi goed bij voelt! Nog last ervan?
) en glimlachen nog een beetje moeilijk omdat het nog een beetje strak voelt en ik bang ben dat de filler dan gaat bewegen oid.(Wat gewoon onredelijk is want ik kan gewoon zoenen en glimlachen hoor, ik ben alleen een beetje een watje als het om dingen met m'n eigen lichaam gaat
).

(inclusief vervelende kitten haha)

De vorm ervan.
Zit er al een tijdje over na te denken.
juist altijd extra glow met highlighter Tytonidae schreef:@Lino, wat een mooie kleurencombinatie op je ogen! Zeker in combinatie met je oogkleur!
Zou je die lipstick aanraden?Zit er al een tijdje over na te denken.
En ik vind die glim ook niet zo erg hoor. In Zuid-Korea ben je juist harstikke on trend met zo'n dewy glow! Dat vinden ze daar jeugdig en het teken van een gezonde huid!
@Joolien, treat yoself