Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gribaldi schreef:Leuk die vakantie met huifkar! Heb ik ook gedaan, ik denk trouwens bij dezelfde stal! Wij hadden een fjord die enkel voor de kar kon maar we hebben er toen toch ook maar op gereden
TrIjNiE__ schreef:gribaldi schreef:Leuk die vakantie met huifkar! Heb ik ook gedaan, ik denk trouwens bij dezelfde stal! Wij hadden een fjord die enkel voor de kar kon maar we hebben er toen toch ook maar op gereden
Haha deze was inderdaad niet onder het zadel beleerd dus wij zijn er maar niet op gaan zitten. Ze heette Yvanka, klinkt dat bekend?
gribaldi schreef:Haha ook prima toch![]()
Vond het zelf een hele ervaring en ook best een verantwoording. Even snel uitleg hoe je dat beest moest optuigen in inspannen en doei veel plezier tot maandag..
Uhh oké, maar het is allemaal gelukt
Sec waar heb jij ze besteld? Ik ben benieuwd hoe je je straks gaat voelen
ILoveJip schreef:Is dat een beetje betaalbaar zo'n huifkartocht? En moet je ervaring hebben met mennen? Lijkt me heel gaaf om samen met een vriendin te doen
TrIjNiE__ schreef:ILoveJip schreef:Is dat een beetje betaalbaar zo'n huifkartocht? En moet je ervaring hebben met mennen? Lijkt me heel gaaf om samen met een vriendin te doen
Wij hebben 210 euro betaald voor 5 dagen. Dus 105 per persoon. In totaal beiden 175 euro opgedaan aan huifkar, campings en eten!Ervaringis absoluut niet nodig, hadden wij beiden ook niet!