[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 11:15

prugelpiet schreef:
Ik wou zeggen, ik zie door de bomen het bos niet meer, maar ik zie niet eens een boom.
Ik ben op zoek naar een setje Rose gouden oorbellen, een setje van 3 (dus eigenlijk 6). Even groot, of van groot naar klein. Ik zie overal alleen maar hangers, maar dat zoek ik niet. Ik zoek knopjes die ik in principe 24/7 kan dragen. Wel echt rosé goud, of een ander goed materiaal met die kleur.
Prijs maakt niet zoveel uit, ik draag ze elke dag dus dan mag er ook wat moois in van goede kwaliteit :)

Iemand enig idee waar ik deze kan vinden? Mijn vaste juwelier heeft ze niet.

Ik zoek ze idd ook, knopjes of kleine ringetjes maar dan een setje van 2 (4 dus)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 11:49

prugelpiet schreef:
Ik wou zeggen, ik zie door de bomen het bos niet meer, maar ik zie niet eens een boom.
Ik ben op zoek naar een setje Rose gouden oorbellen, een setje van 3 (dus eigenlijk 6). Even groot, of van groot naar klein. Ik zie overal alleen maar hangers, maar dat zoek ik niet. Ik zoek knopjes die ik in principe 24/7 kan dragen. Wel echt rosé goud, of een ander goed materiaal met die kleur.
Prijs maakt niet zoveel uit, ik draag ze elke dag dus dan mag er ook wat moois in van goede kwaliteit :)

Crazyfactory heeft met roségoud verguld: https://www.crazy-factory.com/nl/p/Pier ... Micro-Ball
In diameter 2, 2.5, 3 en 4 mm. Op een labretje van 1.2mm, gaat prima als oorbellen :) moet je je gaatje wel iets voor oprekken, ik heb de eerste keer gewoon de labretjes erdoorheen gejast :') Ze waren wat boos daarna, maar na een paar dagen was er niks meer aan de hand. Terug naar normale oorbelmaat (0.8mm) is geen probleem.

Edit: even ter referentie: ik heb in mijn lobe 2-3-4mm en in mijn forward helix 2-2.5-3mm ;)
Afbeelding

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 22:22

eefj33 schreef:
prugelpiet schreef:

Crazyfactory heeft met roségoud verguld: https://www.crazy-factory.com/nl/p/Pier ... Micro-Ball
In diameter 2, 2.5, 3 en 4 mm. Op een labretje van 1.2mm, gaat prima als oorbellen :) moet je je gaatje wel iets voor oprekken, ik heb de eerste keer gewoon de labretjes erdoorheen gejast :') Ze waren wat boos daarna, maar na een paar dagen was er niks meer aan de hand. Terug naar normale oorbelmaat (0.8mm) is geen probleem.

Edit: even ter referentie: ik heb in mijn lobe 2-3-4mm en in mijn forward helix 2-2.5-3mm ;)
[ [url=m/C9iHLm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die had ik inderdaad al gezien, maar ik ben wel opzoek naar een complete oorbel. En van wat betere kwaliteit, ik doe ze er echt nooit uit. Alleen af en toe schoonmaken.

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-16 23:48

Waarom persé als complete oorbel? Staafjes kan je ook gewoon los bestellen. Vind zelf labrets in m'n oren fijner dan oorbellen, omdat het achterkantje van labrets plat is. Slaapt een stuk comfortabeler imo :)

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 12:37

eefj33 schreef:
Waarom persé als complete oorbel? Staafjes kan je ook gewoon los bestellen. Vind zelf labrets in m'n oren fijner dan oorbellen, omdat het achterkantje van labrets plat is. Slaapt een stuk comfortabeler imo :)

Ik wil liever geen kleurverschillen. Maar ik hou ze zeker in mn achterhoofd! :D

mirthheee schreef:
Ik zoek ze idd ook, knopjes of kleine ringetjes maar dan een setje van 2 (4 dus)

https://www.lucardi.nl/nl-nl/product/69 ... t-zirkonia
Dit zijn tot nu toe de enige die ik heb gevonden. Ze hebben ze ook nog in 24 karaat rosegold, maar die zijn 200 euro per 2 oorbellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 14:25

prugelpiet schreef:
eefj33 schreef:

Tamtamtammmm! Matchende labrets: https://www.crazy-factory.com/nl/p/Pier ... Labret-Pin

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 17:04

prugelpiet schreef:
eefj33 schreef:

mirthheee schreef:

https://www.lucardi.nl/nl-nl/product/69 ... t-zirkonia
Dit zijn tot nu toe de enige die ik heb gevonden. Ze hebben ze ook nog in 24 karaat rosegold, maar die zijn 200 euro per 2 oorbellen.

persoonlijk vind ik ze spuuglelijk o.o hou niet van bling, maar ik gok dat ik gewoon iets wil wat niet te vinden is :')

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 18:10

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 18:33

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 18:37

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 14:20

Kreeg ineens prikdrang vandaag, dus even een daith laten zetten :j
Was een pittig prikje, maar ben er heel blij mee!

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 14:44

Moest ff googlen omdat ik twijfelde wat een daith ook alweer was. :o
Toffe plek! :D

Ik heb mijn lobes sinds gisteren op 6mm. :):)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 14:45

Mars schreef:
Kreeg ineens prikdrang vandaag, dus even een daith laten zetten :j
Was een pittig prikje, maar ben er heel blij mee!

Doet ze "effe" :D Leuke plek!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 15:11

Afbeelding

Fotootje van mn nieuwe aanwinst :D

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-16 17:28

Wauw leuk!! Vind t een mooie piercing :j

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 09:25

Heel gaaf! Ben ook nog steeds blij met de mijne! :D
Alleen ik wilde dus een staafje :P

Zetten vond ik ook wel ff gemeen :=

Vind je 2 subtiele helixen er ook super bij staan!

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 11:43

Ook mijn nieuwe aanwinst een navelpiercing aan de onderkant :) (foto is wel op de kop)

Afbeelding

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 17:31

mirthheee schreef:
prugelpiet schreef:

Op E-bay kun je heel goedkoop Rose Gold ringetjes kopen (wel selecteren op prijs + verzendkosten laagste bovenaan). ;)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 17:46

Op Ebay is idd heel veel leuks te vinden qua sieraden :j

Zucht, ik zit op de site van anatometal te kijken... wat een waanzinnige sieraden, maar het prijskaartje :=

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 20:07

Hoi! Ik heb even een vraagje 2 posten hierboven heb ik mijn nieuwe aanwinst gepost, maar sinds vandaag voel ik het staafje en is ie ook heel zichtbaar. Komt dit omdat de zwelling minder is geworden of is dit een teken van uitgroeien?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 20:19

Zal komen omdat de zwelling nu minder is. Je hebt hem nog maar net toch? Dan zou ik niet meteen zorgen maken om uitgroeien.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 20:27

Mars schreef:
Zal komen omdat de zwelling nu minder is. Je hebt hem nog maar net toch? Dan zou ik niet meteen zorgen maken om uitgroeien.

Nou, eigenlijk, het was me eigenlijk afgeraden deze piercing te zetten omdat mijn navel er niet voor gemaakt is, de piercer zei dan ook je heb 50/50 kans dat deze piercing stand houd of uitgroeit. Maar aangezien ik (helaas) erg eigenwijs ben heb ik toch het risico genomen om hem te nemen, en daarom maak ik me zo snel zorgen nu om deze piercing :D

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 20:29

Ik snap t, navelpiercings zijn daar sowieso een beetje gevoelig voor :j Goed verzorgen, meer kun je niet doen. Maar even nieuwsgierig: wat maakt dan dat jou navel er minder geschikt voor zou zijn?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-16 20:31

Mars schreef:
Ik snap t, navelpiercings zijn daar sowieso een beetje gevoelig voor :j Goed verzorgen, meer kun je niet doen. Maar even nieuwsgierig: wat maakt dan dat jou navel er minder geschikt voor zou zijn?

Als je mn foto even aanklikt, zie je bij de roze navelpiercing gewoon mijn normale dat ie in het velletje van een soort van "afdakje" van je navel is gezet, aan de onderkant heb ik geen "afdakje" (zoals de piercer beschreef) en dan zet je hem gewoon door de normale huid heen zegmaar. Beetje lastig uit te leggen.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-16 11:52

Mensen hier ervaring met laten piercen bij Pigmental Tattoo in eindhoven? Morgen ga ik daar toevallig met een vriendin heen en wil gelijk mijn oor laten piercen.
Ik heb een triple forward helix gehad maar 2 van de 3 knopjes zijn uitgegroeid (mogelijk door mijn eigen toedoen, ik kon er niet vanaf blijven) die wil ik morgen weer 1 of 2 terug laten zetten.