arjaaaaa schreef:Nee hoor, gewoon erg druk. Heb vorige week gewoon gespeeld, maar niet erg lekker. Waar de toen ik op mn hoofd was gevallen we hadden gewonnen, maakten we nu tegen dezelfde tegenstander geen schijn van kans. Was een deceptie. We zouden met de dames doorwisselen, en ik vond het niet eens erg dat ik eruit moest.
Deze week weer het veld op, maar ivm blessures de oefenwedstrijd op gras afgezegd vandaag. Ik ga straks wel even lekker schieten, als mn jongste kangoeroe trainen heeft. De 1e competitiewedstrijd ben ik er niet(een hele hoge uitzondering, want ik zeg nooit een wedstrijd af) dus voor mij duurt de start van de competitie nog wel even.
Sterkte Angel, of hebben jullieninmiddels weer wat vrijheid?
Balen dide! Jullie zoeken ook een nieuwe coach zag ik op fb. Zou dat nog invloed hebben op de keuze van jou en de andere 1e spelers?
Succes met oefenen vandaag!
Gelukkig dat alles goed is met je 
Oh wat balen! Hadden ze andere mensen in het veld staan of liep het gewoon niet bij jullie? Of bij hun juist extreem wel?
Zonde dat de start nog even duurt! Met veel blessures de zaal uit gekomen ja?
Ja klopt ja, onze huidige trainer gaat weg. Die heeft ook echt helemaal geen motivatie zelf meer dus dat steekt de groep ook aan. Wie weet dat dat nog nieuwe mensen trekt en dat de mentaliteit weer wat omhoog gaat. Dat zou het wel weer wat leuker maken, maar dan moet het wel rigoreus anders gaan worden. Baal ook dat ons veld slechter en slechter wordt, we hadden vorig jaar al op nieuwe complex met kunstgras moeten zitten, maar de gemeente is nog nieteens begonnen met bouwen…