Korfballende bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-22 21:54

Hoe is het met jullie? Nog gespeeld vandaag?

Ik heb weer ingevallen. Spannend potje, met op sommige momenten hoogwaardig spel en sommige momenten echt totale prut (bij beide teams). Uiteindelijk zetten zij een dame uit een hoger team erin (moest toevallig in dezelfde hal tegen een ander team). Zij knalde er gelijk twee in, beetje zuur. Verloren met 8-9.

Afbeelding

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-22 22:43

Flying_Angel schreef:
Hoe is het met jullie? Nog gespeeld vandaag?
:o
Ik heb weer ingevallen. Spannend potje, met op sommige momenten hoogwaardig spel en sommige momenten echt totale prut (bij beide teams). Uiteindelijk zetten zij een dame uit een hoger team erin (moest toevallig in dezelfde hal tegen een ander team). Zij knalde er gelijk twee in, beetje zuur. Verloren met 8-9.

[ [url=m/pwSsgc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ahhh zonde! We lekker gespeeld ondanks het verlies? Speel je nu vaak?
Snap wel dat dat zuur is, al ben ik ook wel eens op die manier ingezet :o Is ook wel eens direct bezwaar gemaakt tegen mij daarbij, maar was gewoon toegestaan was de uiteindelijke conclusie van de bond. Zal bij hen denk ik ook wel zijn?

Wij waren dit weekend vrij. Woensdag en zaterdagwedstrijden. Gaat nergens meer om, zoals verwacht verloren we de laatste wedstrijd tegen de andere nr 2 met ons bij elkaar geraapte teampje, dus we zijn nu def nergens meer om aan het spelen :')

Ben benieuwd in hoeverre ik nog energie kan opbrengen woensdagavond. Ben nu twee weken later nog steeds niet fit en werk is dan echt meer dan genoeg op een dag…

Flying_Angel

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 14:43

Was verder een prima wedstrijd wel. Had wel een paar die weer uit de korf rolden, ook 1 actie, ik was er langs en totaal gericht op mijn teamgenoot voor de uitstart, maar zij namen niet over. Ik schrok zo van deze finaal vrije kans dat ik miste :+

Ik weet niet of het toegestaan was, zij speelt wel echt hoger. Maar ten eerste doet het er bij ons de poule helemaal niks toe, er is 1 team die iedereen ingemaakt heeft :+ die zijn ‘kampioen’. Verder gaat het nergens over in onze competitie. Ik vind dat altijd wat sneu, gaat het ergens om? Is er een blessure? Dan is het niet anders, maar op ons niveau? Alsof je even een 1e klasser tegen een ‘bejaarde’ uit de breedteleague zet. Op jullie niveau kan ik het beter begrijpen dan op ons niveau!

@Dide: misschien dan nu gewoon voor jezelf kiezen en korfbal even op laag potje, zodat het geen moetje wordt?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-22 15:11

Flying_Angel schreef:
Was verder een prima wedstrijd wel. Had wel een paar die weer uit de korf rolden, ook 1 actie, ik was er langs en totaal gericht op mijn teamgenoot voor de uitstart, maar zij namen niet over. Ik schrok zo van deze finaal vrije kans dat ik miste :+

Ik weet niet of het toegestaan was, zij speelt wel echt hoger. Maar ten eerste doet het er bij ons de poule helemaal niks toe, er is 1 team die iedereen ingemaakt heeft :+ die zijn ‘kampioen’. Verder gaat het nergens over in onze competitie. Ik vind dat altijd wat sneu, gaat het ergens om? Is er een blessure? Dan is het niet anders, maar op ons niveau? Alsof je even een 1e klasser tegen een ‘bejaarde’ uit de breedteleague zet. Op jullie niveau kan ik het beter begrijpen dan op ons niveau!

@Dide: misschien dan nu gewoon voor jezelf kiezen en korfbal even op laag potje, zodat het geen moetje wordt?

Ja dat is wel chips, vooral ook als het helemaal nergens meer om gaat dat er dan zo iemand in kwam. Grote club waar jullie tegen moesten dat er zo’n verschil in zat?

Hahaha ja herkenbaar, als je je er zo op instelt dat je hem door gaat passen en dat ze dan niet overnemen. Dan lukt het ook niet meer om in die laatste stap omhoog te komen voor doorloop, maar wordt het meer een frummelbal terwijl je laatste stap heel groot voorwaarts :=
Ik dreig als verdediger dan meestal dat ik overneem waardoor ze hem ook sowieso doorpassen en ga dan gewoon met mn eigen dame mee en probeer die bal ertussenuit te halen _O- Deden ze zoiets? Of überhaupt geen poging tot overnemen?

Ja ik ben afgelopen week ook niet wezen trainen omdat we toch geen wedstrijd hadden en ik gewoon echt niet fit was. Lag steeds rond half 9/9u al in bed. Wil de laatste wedstrijden van de zaal eigenlijk ook niet missen, vind dat veel en veel leuker dan buiten. Baal dat het zaalseizoen zo kort is geweest en nu al weer naar buiten gaan -O-

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 15:31

Gewoon geen poging, helemaal niks! _O- Mwuah, ze hebben 4 seniorenteams en zij kwam uit het tweede. Maar wel groot niveauverschil.

Dat is een mooie actie inderdaad! Heel slim.

Herkenbaar, ik vind de zaal ook zoveel leuker! Pas goed op jezelf, niet over je grenzen gaan!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 18:18

In de zaal speelt het echt zo veel fijner dan op het veld! Van mij mag het een binnen sport worden. Hoewel ik het kwa gezelligheid in de eigen kantine op het veld wel leuker vind.

Wij hebben gisteren van de koploper gewonnen! Ben zelf aan het begin van de 2e helft gewisseld op mijn eigen verzoek. Ik ben halverwege de 1e helft hard op mijn achterhoofd gevallen en na rust was ik een beetje wazig..
Er is nog een kans in onze poule dat we allemaal op 6 punten komen, dat zou wel leuk zijn. Er springt niet echt een ploeg bovenuit.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-22 18:27

arjaaaaa schreef:
In de zaal speelt het echt zo veel fijner dan op het veld! Van mij mag het een binnen sport worden. Hoewel ik het kwa gezelligheid in de eigen kantine op het veld wel leuker vind.

Wij hebben gisteren van de koploper gewonnen! Ben zelf aan het begin van de 2e helft gewisseld op mijn eigen verzoek. Ik ben halverwege de 1e helft hard op mijn achterhoofd gevallen en na rust was ik een beetje wazig..
Er is nog een kans in onze poule dat we allemaal op 6 punten komen, dat zou wel leuk zijn. Er springt niet echt een ploeg bovenuit.

Oei! Geen hersenschudding dan? Of nu geen last meer van? Rustig aan! Wel mooi van de winst tegen de koploper! :)

Zullen we er een zaalsport van maken en dan de kantines van de velden naar de zaal verplaatsen? Óf zalen bouwen op de velden bij het clubhuis :j :D
Ik ben voor!

Jullie nog wedstrijden deze week?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 18:37

Jaa een zaal bij het veld lijkt mij top!

Oef, Arja! :(:) idd, geen hersenschudding? Knappe winst ook!

Vanochtend:
Afbeelding
Een mini-streepje

Vanmiddag
Afbeelding

:\ :\

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-22 18:54

Flying_Angel schreef:
Jaa een zaal bij het veld lijkt mij top!

Oef, Arja! :(:) idd, geen hersenschudding? Knappe winst ook!

Vanochtend:
[ [url=m/lSDEHV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een mini-streepje

Vanmiddag
[ [url=m/ys9XQA.jpg]Afbeelding[/url] ]

: :

Ohneeee wat balen! Echt een inie minie streepje ook. Wel snel uitslag terug dan zeg!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 19:13

Jaa, heel klein streepje! Bij elke zelftest dacht ik dat ik het had. Maar nu niet :+ spierpijn want wedstrijd, keelpijn en hoesten want afgekoeld na wedstrijd en daarna 6 km gefietst! Maar helaas, echt een mini-streepje inderdaad!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-22 21:31

Ah, balen zeg Angel! Hopelijk valt het allemaal mee, ook met je gezin.

Ik heb nog wel wat last van mn hoofd, vanmorgen in de sportschool erg rustig aan gedaan, ging niet erg lekker. Heb ook een erg stijve nek, hopelijk is dat snel over.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-22 19:47

arjaaaaa schreef:
Ah, balen zeg Angel! Hopelijk valt het allemaal mee, ook met je gezin.

Ik heb nog wel wat last van mn hoofd, vanmorgen in de sportschool erg rustig aan gedaan, ging niet erg lekker. Heb ook een erg stijve nek, hopelijk is dat snel over.

Hoe gaat het nu Arja?

En met de corona besmetting angel?

Tot dusverre onze laatste zaaltraining gister. We stonden doodleuk bij onze maandagtraining zaal in een dorp buiten de stad, is die zaal helemaal niet beschikbaar 8)7
Is een zaal bij een middelbare school en die hadden een proef eindexamen, dus de hele hal stond vol met tafeltjes en stoelen, was niet bij ons doorgekomen. Buiten maar even bespreking gedaan en daarna naar huis gegaan.

Nu dus morgen nog een inhaalwedstrijd, zaterdag nog een wedstrijd en dan zit het er alweer op -O-

Wat gaan jullie volgend jaar doen?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-22 19:55

Oh huh, dat is ook vervelend. Sta je daar met je goede gedrag! Weet jij al wat je wil?

Ik zag trouwens dat Top gedegradeerd is uit de KL. Die zag ik even niet aankomen. :oo

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-22 21:10

Flying_Angel schreef:
Oh huh, dat is ook vervelend. Sta je daar met je goede gedrag! Weet jij al wat je wil?

Ik zag trouwens dat Top gedegradeerd is uit de KL. Die zag ik even niet aankomen. :oo

Huh echt, heb het echt totaal niet gevolgd, maar dat klinkt bijzonder. Afgelopen jaar is daar natuurlijk wel jan en alleman vertrokken…

Nee twijfel weer eens, ik val in herhaling :')
Een dame is zwanger dus die kapt er na deze week mee, eentje kwam terug vanwege haar dus die zal er ook wel mee kappen, andere dame waar ik ook echt bevriend mee ben (die is ook wel paar jaar ouder dan ik ben) die gaat er ook mee stoppen. Dan zou ik ineens van ongeveer jongste naar oudste dame gaan en weet niet of ik dat wel zie zitten. Mentaliteit en kwaliteit van het huidige team is ook echt een stuk lager dan paar jaar terug toen we prima meekwamen in tweede klasse en dat vind ik gewoon echt balen. Met die opzeggingen gaat dat gezien wat erachter zit alleen nog maar erger worden. Denk dat het serieus lastig gaat worden om 4 dames te vinden voor 1. Iedereen wil die verplichtingen niet (meer) en gaat voor twee. Zit dus te twijfelen om dat misschien ook te doen. Ik ben ook flink aan de weg aan het timmeren qua carrière, dus soms ook even niet hoeven in het voorjaar als het knetterdruk is is misschien ook wel fijn… We gaan het zien, hebben eerst binnenkort nog teambespreking waarin we alles op tafel moeten gooien.

Jij als AR door volgend jaar?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 21:27

Hmmm, heel lastig ja! Wanneer is de bespreking? Zou echt voor jezelf kiezen, anders ook naar 2 gaan!

Ik denk het wel, het is heel goedkoop en beetje korfballen wanneer ik wil :+

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-22 22:03

Flying_Angel schreef:
Hmmm, heel lastig ja! Wanneer is de bespreking? Zou echt voor jezelf kiezen, anders ook naar 2 gaan!

Ik denk het wel, het is heel goedkoop en beetje korfballen wanneer ik wil :+

We hebben woensdag bespreking, dus ga ook aangeven dat dat voor mij wel op tafel ligt.

Inmiddels weer buitenshuis of nog binnenblijven?

@arja Jij nog gespeeld of teveel last van je hoofd?

Nr 1 had vandaag kampioenswedstrijd tegen ons. Op youtube staat livestream met live verslag. Net even terug zitten kijken. Ze hadden het op gegeven moment over mijn dame dat die nog ontbrak op het scoreformulier en dat ze normaal goed was voor 4-5 doelpunten per wedstrijd. Heb dr lekker op 0 gehouden met ook nog 2 blokjes :D

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 10:29

Lekker Dide! Heb even een klein stukje gezien, je zit er bovenop. Heerlijk!

Hier nog steeds binnen, ik heb dus nu nog steeds klachten. Vriend en dochter zijn inmiddels ook positief getest. Vriend bij de ggd officieel en dochter thuis. Wilden haar eigenlijk niet testen, maar ze had zo’n snotneus dat ik dat gewoon op het staafje had gedaan in plaats van staafje in de neus. :+

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-22 12:34

Flying_Angel schreef:
Lekker Dide! Heb even een klein stukje gezien, je zit er bovenop. Heerlijk!

Hier nog steeds binnen, ik heb dus nu nog steeds klachten. Vriend en dochter zijn inmiddels ook positief getest. Vriend bij de ggd officieel en dochter thuis. Wilden haar eigenlijk niet testen, maar ze had zo’n snotneus dat ik dat gewoon op het staafje had gedaan in plaats van staafje in de neus. :+

Haha zat een boel publiek gister. Wel lekker als je dan scoort ofzo, ff lekker vuistje de lucht in :')

Haha ja die dame is een kop groter dan ik ben en weet dat als ik er niet zo dicht op ga zitten dat ze over me heen schiet, dus dan maar met mn vingers in dr neus zo ongeveer :D

Ohhh jeetje als gewoon beetje snot al voldoende is voor testen dan heeft dat virus wel overal gezeten.. Normaal hoor je juist wel eens dat mensen niet diep genoeg testen en dan daarna foutief negatief testen, maar dat was in dit geval dan niet nodig :+

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-22 20:59

Jaa! Heerlijk is dat!! :):) ze zal zich lekker gefrustreerd hebben gevoeld!

Waauw, ik mag morgen het huis weer uit! 10 dagen in quarantaine gezeten! Morgen gelijk aan het werk! := dochtertje mag nog niet naar de opvang dus morgen blijft mijn vriend thuis en donderdag ga ik online lesgeven met dochter erbij :))

Heb wel weer teveel geshopt tijdens de quarantaine :))

Afbeelding

Afbeelding

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-22 05:47

Flying_Angel schreef:
Jaa! Heerlijk is dat!! :):) ze zal zich lekker gefrustreerd hebben gevoeld!

Waauw, ik mag morgen het huis weer uit! 10 dagen in quarantaine gezeten! Morgen gelijk aan het werk! := dochtertje mag nog niet naar de opvang dus morgen blijft mijn vriend thuis en donderdag ga ik online lesgeven met dochter erbij :))

Heb wel weer teveel geshopt tijdens de quarantaine :))

[ [url=m/QcFYWB.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/bsjaTT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahaha geef een vrouw teveel tijd in quarantaine en je krijgt… :')

Genoten van je vrijheid? :D

Gister teamgesprek gehad voor de training. Aangegeven dat ik er steeds meer moeite mee krijg ik om die 2x training op te brengen voor het huidige team (motivatie/mentaliteit huidige team is echt heel anders dan jaren terug) en dat hoe ik er nu in sta ik volgend jaar voor het tweede ga. Met mij nog een paar andere routeniers, dadelijk is twee beter dan 1 _O- Selectie voor twee, wie afvalt moet naar 1. :))

Hoe is het met jou Arja? Hoop dat de stilte niet betekent dat je veel last hebt van je hoofd!

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-22 07:30

Nee hoor, gewoon erg druk. Heb vorige week gewoon gespeeld, maar niet erg lekker. Waar de toen ik op mn hoofd was gevallen we hadden gewonnen, maakten we nu tegen dezelfde tegenstander geen schijn van kans. Was een deceptie. We zouden met de dames doorwisselen, en ik vond het niet eens erg dat ik eruit moest.
Deze week weer het veld op, maar ivm blessures de oefenwedstrijd op gras afgezegd vandaag. Ik ga straks wel even lekker schieten, als mn jongste kangoeroe trainen heeft. De 1e competitiewedstrijd ben ik er niet(een hele hoge uitzondering, want ik zeg nooit een wedstrijd af) dus voor mij duurt de start van de competitie nog wel even.

Sterkte Angel, of hebben jullieninmiddels weer wat vrijheid?

Balen dide! Jullie zoeken ook een nieuwe coach zag ik op fb. Zou dat nog invloed hebben op de keuze van jou en de andere 1e spelers?

Succes met oefenen vandaag!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-22 08:59

arjaaaaa schreef:
Nee hoor, gewoon erg druk. Heb vorige week gewoon gespeeld, maar niet erg lekker. Waar de toen ik op mn hoofd was gevallen we hadden gewonnen, maakten we nu tegen dezelfde tegenstander geen schijn van kans. Was een deceptie. We zouden met de dames doorwisselen, en ik vond het niet eens erg dat ik eruit moest.
Deze week weer het veld op, maar ivm blessures de oefenwedstrijd op gras afgezegd vandaag. Ik ga straks wel even lekker schieten, als mn jongste kangoeroe trainen heeft. De 1e competitiewedstrijd ben ik er niet(een hele hoge uitzondering, want ik zeg nooit een wedstrijd af) dus voor mij duurt de start van de competitie nog wel even.

Sterkte Angel, of hebben jullieninmiddels weer wat vrijheid?

Balen dide! Jullie zoeken ook een nieuwe coach zag ik op fb. Zou dat nog invloed hebben op de keuze van jou en de andere 1e spelers?

Succes met oefenen vandaag!

Gelukkig dat alles goed is met je :)
Oh wat balen! Hadden ze andere mensen in het veld staan of liep het gewoon niet bij jullie? Of bij hun juist extreem wel?

Zonde dat de start nog even duurt! Met veel blessures de zaal uit gekomen ja?

Ja klopt ja, onze huidige trainer gaat weg. Die heeft ook echt helemaal geen motivatie zelf meer dus dat steekt de groep ook aan. Wie weet dat dat nog nieuwe mensen trekt en dat de mentaliteit weer wat omhoog gaat. Dat zou het wel weer wat leuker maken, maar dan moet het wel rigoreus anders gaan worden. Baal ook dat ons veld slechter en slechter wordt, we hadden vorig jaar al op nieuwe complex met kunstgras moeten zitten, maar de gemeente is nog nieteens begonnen met bouwen…

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-22 15:59

:wave: hoe gaat het met jullie? Eerste buitenwedstrijden weer gehad?

arjaaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-22 08:07

Wij hebben zaterdag gewonnen! Maar was er zelf niet bij helaas.
En jij?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-22 10:04

Oh goed bezig! Waar stonden jullie ook alweer op het veld?

Hier cf scheids 13-14 verloren en volgens beelden van 14-14 gelijk gespeeld…. Hij heeft 1 doelpunt van ons wel goedgekeurd, maar niet opgeschreven :n