CalipsoLover schreef:Mijn vader is ook een zeer narcistisch persoon. Zeer moeilijke situatie ook, want jij geeft wel heel veel om deze persoon, ook al heb je door wat voor iemand het is. En jij blijft dit gedrag maar goedkeuren.
Ondertussen mijn laatste examen gehad, met als gevolg dat ik nu al 2 dagen gewoon alleen heb geslapen. Voel nu pas hoeveel ik van mijn laatste energie heb opgebruikt en wat voor effect dit heeft op mijn lichaam (zaterdag geslapen tot half 5 in de avond, vandaag tot half 3 en ben nog steeds steendood) Echt gewoon helemaal uitgeteld dus. Krijg donderdag mijn punten, en zou dan normaal nog een jaar moeten. Maar aangezien mijn depressie echt wel zwaar heeft doorgewogen dit jaar kan alles nog. Heb wel ondertussen de afspraak gemaakt met mijn moeder om thuisonderwijs te volgen als ik er niet door ben omdat school mij zo ongelukkig maakt. Ik zou natuurlijk mijn vrienden enzo enorm missen maar ik hou dat echt geen 2 jaar nog vol...
Mede om deze reden (en mijn epilepsie) ben ik gestopt met school. Blijven zitten in het5e en voelde me zo ongelukkig en dan zou ik nog t/m het 6e moeten.. ja doei.. dus dit jaar helemaal niks en als het goed is begin ik in september weer maar dan in Nederland en een niveau lager. Het is maar dat ik een papiertje heb aan het einde vd rit en ik kan nu toch niet op mijn niveau presteren want daarvoor zit ik nog veel te slecht in mijn vel.