genja schreef:Als je de druppels er haast niet in krijgt gewoon weer bellen met Utrecht! Dit zijn geen dingen die je maar moet aankijken. Actie!
+1
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Dat was alleen gisteravond,nu gaan ze er weer goed in. Ik neem vanavond 2 x Naproxen á 500mg in i.p.v. Ibuprofen,dan werken ze morgen.Krijg v.d. H.A. iets om de stoelgang op gang te krijgen,het komt door de chemo zei ze.
gohya schreef:Heb gisteravond toch maar 1 Naproxen genomen i.p.v. 2 en vanmorgen weer 1. Gisteravond heel erg ziek en misselijk tot halverwege de nacht, daarna was het over.Nog 3 flesjes in de koelkast en dan de stopweek,pff wat verlang ik daar naar zeg,gelijk goed bijtanken voor de week erna weer.
Het oog is nog steeds lichtblind,zó irritant.De laxeerpilletjes werken nog niet,gistermiddag ingenomen en vanmorgen weer 1.
Ik heb dit zwaar onderschat allemaal!
gohya schreef:W.b.t. de chemo, dit had ikzelf voorgesteld aan ze,en ze zei dat ze daar ook al aan gedacht had en ging overleggen.Vandaar dus de chemokuur,die eerst voor 2 weken zou zijn.
Ik hoop hierna van alles af te zijn en dat het nooit meer terug komt.
Nee geen maagbeschermers, nog nooit geslikt eigenlijk.
Dank je wel Nabster!
superpony schreef:NOu, daar zul je verbaasd van staan. Bij bijv diclo is het echt verstandig om een maagbeschermer te krijgen. Heb het ooit zonder gekregen en daar behoorlijk last van gehad. Toch hoor je vaak dat mensen bij diclo voor enkele dagen niks mee krijgen. Kan wel niet nodig zijn, maar ze korten tegenwoordig overal op. ( ondanks je eigen bijdragen en niet alles 100% vergoed wordt! ) Dat was 20jr geleden nog heel anders.
genja schreef:superpony schreef:NOu, daar zul je verbaasd van staan. Bij bijv diclo is het echt verstandig om een maagbeschermer te krijgen. Heb het ooit zonder gekregen en daar behoorlijk last van gehad. Toch hoor je vaak dat mensen bij diclo voor enkele dagen niks mee krijgen. Kan wel niet nodig zijn, maar ze korten tegenwoordig overal op. ( ondanks je eigen bijdragen en niet alles 100% vergoed wordt! ) Dat was 20jr geleden nog heel anders.
Er zijn hele duidelijke richtlijnen wanneer wel en niet nodig ! Hier op bokt begint iedereen bij een nsaid meteen te roepen er moet een maagbeschermer bij en dat is lang niet altijd nodig. En dit heeft niks met kosten te maken 1e uitgifte moet sowieso betaald worden.
Als we medicijn advies nu eens overlaten aan degene die er voor geleerd hebben? En niet dat iedereen op bokt maar wat roept
gohya schreef:Vandaag het laatste flesje nog 2 keer druppelen en dan ben ik er voor een week vanaf.
Hopen dat het oog dan ook weer wat tegen het licht kan.
Afgelopen nacht heel erg veel pijn gehad aan het oog,werd er wakker van dus.Heb 2 stuks Ibuprofen á 400mg genomen en toen zakte de pijn weer af en kon ik weer slapen.