[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 15:25

Leuk sterreke!

Mijn lippiercings zijn boos, haha. Er zitten steeds korstjes op. Ik probeer er echt vanaf te blijven en het alleen onder de douche schoon te maken, maar soms groeit het korstje omhoog langs de piercing en pulk ik het er wel vanaf. Ze zien er nu dus ook helemaal niet mooi uit. Als ik per ongeluk het korstje ervanaf trek dan doe ik er wel zoutspoeling op, maar het is echt een verschrikking :')

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 15:31

BiBiQ schreef:
Sterreke, leuk! Ik heb in m'n hoofd dat ik 2 tepelpiercings wil 8)7
2 staafjes, vind het zooooo gaaf. Maar vind het DOODENG!

Iemand hier ervaring mee? En hoeveel zeer doet het?

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 15:52

BiBiQ schreef:
BiBiQ schreef:
Sterreke, leuk! Ik heb in m'n hoofd dat ik 2 tepelpiercings wil 8)7
2 staafjes, vind het zooooo gaaf. Maar vind het DOODENG!

Iemand hier ervaring mee? En hoeveel zeer doet het?

Verre van prettig :')

Sterre98

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 15:53

Ik heb alleen nog maar een conch rechts :') en tunnels van 8 mm haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 15:54

Oeh heb je een foto van je conch?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 15:57

Blacky, maar heb je er meer pijn aan gehad in vergelijking met andere?

Ik heb nu een tong, labret en CH. Waren allemaal verre van prettig, dus tja.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 15:59

BibiQ, geen ervaring mee, maar alles wat ik er over gelezen heb was niet positief. schijnt ongelovelijk veel zeer te doen. succes !

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 15:59

sterreke98 schreef:
Ik heb alleen nog maar een conch rechts :') en tunnels van 8 mm haha

oooh hahah oeps, wel leuk! tunnels wil ik ook graag.. maar mn ouders vermoorden me dan denk ik :j

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 16:02

donjalover13 schreef:
BibiQ, geen ervaring mee, maar alles wat ik er over gelezen heb was niet positief. schijnt ongelovelijk veel zeer te doen. succes !

Ik wel. Het doet wel zeer maar het is wel ontzettend zacht weefstel (itt kraakbeen) dus het zit er ook wel zo doorheen. En ik had eigenlijk nauwelijks klachten, was zo genezen.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 16:07

Iris, dat geeft hoop hihi. Tong en lip en CH is natuurlijk ook zacht. Met kraakbeen heb ik geen ervaring.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 16:11

Ohh, ik stel voor eerst een kraakbeenpiercing. Dan kun je vergelijken. :+

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 16:13

Hahhahahha! Ik wilde ooit eerst een piercing bovenin m'n oor hebben met een ringetje. M'n vent zei dat ik een CH niet durfde, dat het bluf was. Toen die gezet :+

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 17:19

_Dominique schreef:
Oeh heb je een foto van je conch?

Ik dacht dat ik m al eens gepost had maar ach haha. Hier een vers van de pers foto :')

Afbeelding
Mijn baby <3
edit: oeps wat een huge foto. sorry :o
Upgeload via mijn telefoon haha
Laatst bijgewerkt door Sterre98 op 02-11-15 17:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 17:44

Hoi allemaal!

Ik ben nieuw hier in het topic en ik heb een aantal vragen, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik wil al een tijdje een helix en/of neuspiercing (in één neusvleugel), ik heb alleen geen idee of dit bij mijn gezicht zal staan. Hebben jullie hier ook over getwijfeld, zo ja, hoe hebben jullie dat dan opgelost? En ik weet dat in de OP staat dat de pijn per persoon verschilt, maar waar valt het ongeveer mee te vergelijken, bij beide piercings?

Groetjes! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 17:50

Hoi!
Ik vond het plaatsen van mijn helix echt verschrikkelijk :') , daarna voelde het ook echt kloppend aan en het was knalrood. Kon er een flink aantal dagen echt niet op liggen. En of het bij mn gezicht paste? Geen seconde over nagedacht eigenlijk, ik vind het leuk dus ik neem 'm. :)

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 17:56

_Dominique schreef:
Hoi!
Ik vond het plaatsen van mijn helix echt verschrikkelijk :') , daarna voelde het ook echt kloppend aan en het was knalrood. Kon er een flink aantal dagen echt niet op liggen. En of het bij mn gezicht paste? Geen seconde over nagedacht eigenlijk, ik vind het leuk dus ik neem 'm. :)
Klinkt erg uitnodigend zo :') Hoelang is het geleden dat je je helix hebt laten zetten? En heb je er erg lang last van gehad? Heb je je piercing echt laten piercen of schieten?

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 17:59

Ik heb een paar maanden geleden een helix laten piercen en ik vond het geen vervelende ervaring.
De prik vond ik even vervelend, maar toen hij eenmaal zat was het ook over. Verder geen erge last
meer van gehad. Wel blijft het altijd een beetje vervelend om op te liggen. Ik heb nu een ringetje en
dat bevalt me wel beter (mijn haar blijft er minder in vastzitten). Verder vind ik een helix bij iedereen
kunnen.. Een neuspiercing is lastig te beoordelen zonder foto. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 17:59

Chroosje schreef:
_Dominique schreef:
Hoi!
Klinkt erg uitnodigend zo :') Hoelang is het geleden dat je je helix hebt laten zetten? En heb je er erg lang last van gehad? Heb je je piercing echt laten piercen of schieten?

Haha het piercen zelf deed op dat moment enorm zeer ja, terwijl ik nu wel eens denk ach viel wel mee toch? NEE het viel niet mee _O- Maar toen eenmaal het staafje erin zat was de pijn over. In juli 2014 laten piercen :j . Mwah lang last, denk wel 4 weekjes een gevoelig oor gehad met een vochtbultje (die overigens pas een half jaar later echt weg was).

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 18:02

mijn helix was niet pijnlijk vond ik. Conch deed meer pijn en septum, tja dat was leuk :')

Met het kijken of de piercing mij zou staan, heb ik een simpel open ringetje gekocht en in mijn neus gedaan. Ik vond m erg leuk, en nu zit ie alweer 2 2/5 maand <3. Als ik m ingeklapt heb, dan vind ik mijn gezicht zo kaal :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 18:02

Tsja, het is een dikke naald die door een lichaamsdeel wordt geprikt, het doet gewoon echt heel erg veel pijn :=

Tepelpiercing zou ik nooit durven. Een vriendin van me heeft er eentje en die vond het echt verschrikkelijk. Ik ging al dood bij mijn neus en ik heb super gevoelige tepels (ik kan bepaalde shirts niet zonder bh aan omdat het schuren na een tijdje heel veel zeer gaat doen) dus nee... Voor mij absoluut een no go :=

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 18:10

Als ik mijn schoolfoto heb zal ik die wel even uploaden, daar kun je mijn gezicht goed en duidelijk zien, selfies zijn soms wat vaagjes :+

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 18:39

Ik vond m'n helix echt heel erg meevallen. Kan me niet eens meer herinneren of het zoveel pijn deed := Ik heb daarna wel een dag een dik kloppend oor gehad. Na 2 maanden kan ik er nog steeds niet op liggen, dat vind ik wel een groot nadeel...

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 18:45

Mijn helix vond ik ook wel meevallen, maar natuurlijk is het geen lekker gevoel in ieder geval. Maar het is ook niet dat je met je hoofd wegtrekt van de pijn of iets dergelijks. Het is zó snel gebeurd, dat de piercing er al inzit als je de pijn heel even voelt. Ik vond het het zeker waard, de pijn :j

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 18:52

Ik vond mijn helix vergelijkbaar met het moment van de prik met een bloeddonatie. Maar dat vind ik ook niet echt pijn doen :)) Het is geen fijn gevoel, maar je kan er wel mee leven. Toen ik buiten stond vond ik de wind overigens niet zo fijn :)) Enige wat echt vervelend was, was het slapen maar dat gaat na een tijdje ook weer goed.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 19:31

BiBiQ schreef:
Blacky, maar heb je er meer pijn aan gehad in vergelijking met andere?

Ik heb nu een tong, labret en CH. Waren allemaal verre van prettig, dus tja.

CH was een eitje vergeleken met tepel..
Eigenlijk alles wel.. :') (heb verder nog 2x helix, conch, neus, tong, navel).

Tepel was kwa genezing heel makkelijk maar zetten vond ik echt verschrikkelijk..