Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
HouVanUtopia schreef:Ik weeg 1x per week en maak foto's 1x per maand
Wow je ben best groot toch renee? Groter dan mij iig als k jou hoor mag dr bij mij ook wel meer af haha!
Enige baalplekken bovenbenen en lovehandless
renee16 schreef:Drunksheep: Ik ben ook vegetariër en buiten wat magnesium/calcium tabletten, pak ik niks extra's. Het kan wel. Al zou ik soms na een zware training best wel iets willen pakken. Vaak bak ik dan maar gewoon 1 of 2 eitjes (2e zonder eigeel)
Drunksheep schreef:renee16 schreef:Drunksheep: Ik ben ook vegetariër en buiten wat magnesium/calcium tabletten, pak ik niks extra's. Het kan wel. Al zou ik soms na een zware training best wel iets willen pakken. Vaak bak ik dan maar gewoon 1 of 2 eitjes (2e zonder eigeel)
Eiwitten zijn echt heel erg belangrijk voor je als je aan het krachttrainen bent. Vooral voor het aanmaken van spieren. Als ik mijn spieren niet voldoende ondersteun met eiwitten, train ik eigenlijk een beetje voor niks. Lijkt me niet de bedoeling.
http://www.fitness-tips.nl/voeding/voed ... b-je-nodig
renee16 schreef:HouVanUtopia schreef:Ik weeg 1x per week en maak foto's 1x per maand
Wow je ben best groot toch renee? Groter dan mij iig als k jou hoor mag dr bij mij ook wel meer af haha!
Enige baalplekken bovenbenen en lovehandless
Jij bent toch groter dan ik Dees? Ik ben 1.74.
60 is 'tussen de oren grens', dat is nog altijd maatje 36 bij mij. Maar het zit allemaal net wat minder mooi door de lovehandles idd.. Maar mijn cupmaat merk ik het hardste aan haha!
Foto's heb ik wel een aantal, maar omdat ik nu weer wat terug gevallen ben, is het geen vooruitgang, maak ik geen foto.
renee16 schreef:Ho ho, ik bedoel ook niet te zeggen minder eiwitten pakken. Ik probeer te zeggen dat dit met normale voeding (zonder shakes) wel te doen is. Al is het wel moeilijker als vegetariër.
secricible schreef:Deze tekst help mij zo onwijs goed, dus ik post hem hier even voor de mensen die motivatie nodig hebben
[ Afbeelding ]