Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 15:42

Wbt het gevoelig voor make-up verhaaltje: Vichy en Clinique doen voor sommige mensen wonderen. Mijn moeder kan alleen tegen de mascara van clinique bijvoorbeeld. Het ligt er natuurlijk ook maar net aan waar je precies gevoelig voor bent.

Wbt het wel of geen make-up op jonge leeftijd verhaaltje: mijn zusje had hele erge acne en littekens en daar schaamde ze zich helemaal kapot voor. Elke avond een dikke laag benzoylperoxide op dr gezicht en 's morgens ging er een dikke laag foundation overheen. Ik vond het altijd zonde want mijn zusje is echt een prachtige meid, maar zij voelde zich er prettiger bij en dan moest ze het vooral doen. Ik droeg zelf geen make-up op de middelbare school en had ook altijd een beetje een afkeer tegen meisjes die wel heel veel make-up droegen, maar dat is zo persoonlijk. Het zou idd wel heel erg zonde zijn als je niet meer zonder over straat durft. Ik draag best regelmatig make-up, maar als ik boodschappen ga doen ga ik ook gerust in mijn giraffenonesie, met mijn bril op en zonder make-up de deur uit. Kan mij wat schelen wat mensen ervan denken :=

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 15:47

ik wil jou erg graag in je giraffeonesie zien ems!! :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 15:54

Afbeelding
:))

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 16:31

Em :D
Levarage: ja oke lijken kan ik me voorstellen idd :)
Nelleke: beugel is niet nodig het staat recht (heb wel een beugel gehad) maar ik heb heel erg geknarst en daardoor nog maar mini tanden die behoorlijk lelijk ongelijk zijn. Ik heb bijvoorbeeld geen echte hoektanden die zijn gewoon recht.

Vandaag weer ns m'n sleek sunset palette gepakt? Doe ik echt te weinig, heerlijk palette.
http://i1204.photobucket.com/albums/bb4 ... 417e7e.jpg

Twijfel nog over de lippen, denk Please me maar weet niet of dat kan ivm koelte dus misschien wel het essence duo

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 16:51

Mag ik hier even tussendoor een vraagje komen stellen?
Ik lees hier al langer mee maar nog nooit iets gezegd.

Ik ben stiekem al wat aan het rond kijken voor carnaval, en nou kwam ik iets heel gaafs tegen maar vraag me af hoe dit precies gedaan word.

Je ziet hier op de foto's duidelijk dat er vormen in het gezicht zijn aangebracht, best opvallend ook. Maar waar word dit precies mee gedaan? En dan heb ik heb over zowel de donker bruine kleur als de witte kleur bij de mond. Is dit foundation in een donkere kleur? en wat is dat witte dan?

Op youtube zie ik wel dat het toch iets vloeibaars is maar ik kan er maar niet achterkomen

Afbeelding
http://th01.deviantart.net/fs70/PRE/i/2012/048/1/4/leopard_makeup_by_creativemakeup-d4q1itp.jpg
(tweede foto is duidelijker maar in link ivm formaat)

Alvast bedankt!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 16:59

Ik maak dit soort dingen met schmink

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 17:52

ik zou ook gewoon schmink gebruiken. De vormen brengen ze gewoon aan door licht en donker te gebruiken. Delen die je naar voren wil brengen maak je licht, dingen die je naar achter wil brengen maak je donker.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 20:54

Voor die link zou ik gewoon hele lichte foundation pakken en dat bruine met bronzer doen, vind ik makkelijker werken dan smink :)) Maar voor echt wit zoals bij dat plaatje zou ik wel smink gebruiken :)

Seltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 22:58

Anoniem schreef:
*breekt even in over gevoelige huid*

ik zweer bij weleda en hauschka, zit geen rotzooi in....heb ook een enorm gevoelige huid.
alle merken zoals clinique, vichy, eucerin: doet mij geen goed.

Weleda? Maar dat is zo moeilijk te vinden, of ik zoek niet goed... Ik wil echt eerst in de winkel kunnen proberen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 00:32

Er is gewoon witte foundation, dus dat kan je gebruiken. Zowel van Stargazer (www.attitudeholland.nl) als van MAC. En vast nog wel meer merken. Het donkere is misschien een donkere foundation.

Kan ook beide net zo goed schmink zijn hoor.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 08:16

Ah dat is vervelend zeg suus, heb je ook je voortanden geknarst? (Krijg al kiespijn als ik eraan denk, brrr!!)

Thnx voor alle tips wbt m'n haar. Ik heb de laatste x highlights laten zetten en een toner (soort spoeling) ipv verf. De overgang is nu gelukkig nog niet zo erg te zien maar er komt natuurlijk een punt dat het er niet meer uitziet. Nouja. :+

Dit is mijn eigen kleur:
Afbeelding

Dit is ongeveer zoals het geverfd is:
Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 09:46

Nee m'n voortanden zelf niet maar die hebben wel optaters gehad toen ik als baby antibiotica moest. Er zaten/zitten grote witte plekken op die zijn weggewerkt maar dat breekt ook nog wel ns dus is gewoon drama.
Ik wordt er mega onzeker van

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 09:49

Goh wat vervelend zeg! Dan lijken Facings me zeker een goede oplossing! Is heel prijzig zeker?

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 09:52

Daar kan ik me wat bij voorstellen Suus. Bij de tandarts kunnen ze denk ik alleen tijdelijke kleuringen doen om het te egaliseren?
Ik heb zelf door het doorkomen van mijn verstandskiezen in mijn ondergebit dat mijn voorste tanden voor elkaar zijn gaan schuiven (ruimtegebrek) en dat staat ook lelijk :\ Maar een beugel is als volwassen bijna onbetaalbaar. Toch ga ik een offerte laten maken en met de verzekering overleggen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 09:53

Ja behoorlijk.. En zelf betalen omdat t cosmetisch is..
Moet er echt voor sparen want wil direct alles.
Heb wel iets nieuws gezien waarbij ze een hele tanden maken en die opplakken dan hoeft er ook weinig weggeslepen te worden waardoor je als er iets breekt niet direct met een gek tandje loopt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 09:57

Oké, vanmorgen voor het eerst de Lorac palette gebruikt. 4 kleuren van lichte basis tot crease en buitenste hoek in steeds donkerder mat en op het bewegend ooglid copper in glans. Op de foto wil het natuurlijk niet :+
Geen foundation op. Kun je goed zien hoeveel roodheid ik in mijn gezicht heb tov mijn hals.

Ogen:
http://img.photobucket.com/albums/v319/ ... 5dpqdx.jpg

Fullface (+Catrice lipstick in Ginger&Fred)
http://img.photobucket.com/albums/v319/ ... evplhx.jpg

Edit en ik moet overduidelijk bruine wenkbrauwpoeder/potlood gaan gebruiken nu mijn haar steeds meer richting koper gaat :+

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 10:23

Leuke ooglook djilna.

Hebben jullie een favo oogschaduw palette?
Ik absolute nude palet van catrice en all about Paradise van essence

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 10:24

Ik kan ze niet zien :(

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 10:29

Suus, krijg je een foutmelding of iets anders? Ik kan ze op mijn werk alleen via mijn mobiel plaatsen als ik de wifi uit zet want PB is op mijn werk geblokkeerd :+ Maar misschien dat er iets niet goed gaat met de links..

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 10:34

Hij zegt error en dat ik moet inloggen

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 10:49

Laatst bijgewerkt door Djilna op 24-10-14 10:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 10:52

Hetzelfde :(
Misschien ligt t aan m'n telefoon

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 10:54

Ik kan ze ook niet zien, krijg een error :(

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 10:56

Ik ga tinypic proberen en anders word het dan vanavond.. :\

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 10:58

Oh, blijkbaar ligt het eraan dat ik ze mobiel wilde zien, heb mn macbook er even bijgepakt en daar doen ze het wel! Mooie look! Wat vind je van Lorac?