Ik word er sinds gister weer aan herinnerd waarom ik scheren ook alweer niet zo prettig vond... Ik had even de moed niet meer om mijn complete benen ook nog te epileren nadat ik 75% foef, bikinilijn en oksels gedaan had, dus maar effe snel geschoren. Nu vlieg ik tegen het plafond van de jeuk. Zodra de haren weer lang genoeg zijn gaat dus meteen de epilady eroverheen!
Had ik ook met een lady shave, maar niet een mesje....
Ben al een uur bezig met een pincet, hartjes nog te kort voor de epi en ga wel op vakantie....dus even plukken, maar het schiet niet op... Gelukkig meeste al klaar! Je zal toch naar een naturistencamping gaan
Ik heb gister mijn linker oksel deels met de pincet gedaan na het nog een keer geprobeerd te hebben met de epilady, wat echt te pijnlijk is, maareh, links lukt (met rechterhand dus) maar mijn rechteroksel niet.. Krijg een raar trekje in die hand haha, te lastig!
Santos_05
Geplaatst: 15-07-14 10:11
Nee, eerst foef, benen zijn al redelijk... Daar ga ik vanavond mee verder (heb hekel aan stoppels, dus dat was geschoten en wil het niet eerst 3 werken laten groeien
@zusJ, had ik ook, maar na 3x snel lukte het gister haast zonder pijn. Net of je eraan went (en eerst even hand doek er over, goed droog)
Hier nu goede gladde oksels zonder ingegroeide haren. Heb om en om gedaan, ene keer pincet, dan epilator. Nu gaat het goed met alleen epilator.
En waar ik de eerste keer oksels epileren zowat tegen het plafond schoot van de pijn, voel je er nu amper nog wat van. Had ik echt al veel eerder moeten doen.
Het klinkt heel positief, nu toe het nog wel zeer, vooral op mn benen op sommige plekken (enkelhoogte, kuiten, bij knieen)! Ik heb 'vrij' gekregen van honden lopen (doen we altijd samen) om elke dag een stukje te doen (benen doe ik elke keer een stukje). Toch handig een echtgenoot die meedenkt (hij vind het wel heel dapper)
Zagen jullie oksels er na de eerste epileerbeurt ook bont en blauw uit, de eerste dagen? Het is lekker glad maar nog wel lelijk. Alsof ik bloeduitstortingen heb onder m'n huid
Ik heb ook gisteravond tijdens t tvkijken met een pincet m'n oksels en benen geplukt ja Maar was echt frustrerend want ik had echt het idee voor ieder haartje dat ik eruit trok, er ineens 10 bij kwamen ofzo
en dan hou je het in het daglicht zoveel gemiste haartjes! Ik ben ondertussen een week bezig met de epilator, voor benen, oksels en bikinilijn. Alleen lastig dat mijn haartjes weigeren even snel te groeien en ik dus elke dag bezig ben met de sprinters te epileren, net wat ik zo vervelend vond aan scheren. Maar er zal wel geen oplossing voor zijn, buiten waxen?
Merrylegs: ja of 2 weken (ofzo) wachten tot alle haren op epileer lengte lengte zijn, dan alles in een avond er uit rukken.. Of groeien ze dan alsnog ongelijk?
Anoniem
Geplaatst: 15-07-14 21:51
Ik denk dat er na het waxen ook vrij snel nieuwe haren komen. Dat heeft alles te maken met de groeicyclus. Manier van ontharen lijkt me dus niet van invloed zijn.