Als zwanger raken geen vanzelfsprekendheid is...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spullen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 17:55

CC, je hoeft je niet te verontschuldigen, het is toch logisch dat je andere dingen aan je hoofd hebt. Van harte gefeliciteerd met Bodhi. Leuke naam idd. Top dat de BV op gang komt en dat hij weer wat aankomt. Geniet lekker van elkaar.

Ik vind het niet vervelend hoor Lieveli. Klets lekker mee.

Hier alles goed. We zwangeren rustig verder. Ondertussen nog maar 15 weken te gaan :oo gaat echt hard!

Lennox

Re: Als zwanger raken geen vanzelfsprekendheid is...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 22:02

Van harte gefeliciteerd CC!! Wat een prachtig mannetje hebben jullie. Geniet van en met elkaar! En hopelijk gaat je herstel voorspoedig.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 16:09

Wauw, 15 weken! Dat gaat echt bizar snel, ik vind het ook zo ongeloveloos dat je echt zwanger bent, met alles erop en eraan.

12 april gaat mijn implanon eruit, hoera :D

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 16:47

Eind deze maand maak k weer afspraak vindt t anders te snel achter elkaar.
Na eind vd maand als t nog niet gelukt is dan terug naar gyno voor gesprek met wat nu. Heb nu een andere gyno benieuwd wat die gaat zeggen of die ook tot 10 keer Iui wilt of niet

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 19:33

Gefeliciteerd CC!!! Stoere naam ook!

SP je wilt niet gelijk? Ik vond dat juist zoveel fijner. Ik dacht dan ook des te sneller ben je bij de succesvolle poging.

Spullen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 19:38

Haha! Het gaat zeker hard Lieveli. Kan het zelf nauwelijks geloven. Er wordt ook al aardig op los geschopt... :')

Hoezo te snel achter elkaar SP? Dat maakt de kans toch niet groter of kleiner als je wacht?

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 07:37

Goedemorgen allemaal.

Afbeelding

Dit was mijn uitzicht op de Lienzer Dolomiten we gaan vandaag naar huis.

Bodhi heeft net gedronken en ligt tevreden naast me te slapen. Echt een heerlijk mannetje is het.

Afbeelding

Zijn vader heeft gisteren het hele huis nog extra grondig gepoetst en komt ons na het middageten ophalen.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 10:15

Ik had op dag 10 ongesteld en dan zou ik dus die week al nieuwe Iui hebben.
Plus m'n hormonen met m'n vriend gaat niet zo lekker haha.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 10:19

Spullen schreef:
Haha! Het gaat zeker hard Lieveli. Kan het zelf nauwelijks geloven. Er wordt ook al aardig op los geschopt... :')

Hoezo te snel achter elkaar SP? Dat maakt de kans toch niet groter of kleiner als je wacht?

Nou zo makkelijk zijn ze niet bij mij omdat k jong ben. Ze willen echt graag tot eind 20 begin 30 wachten met ivf dus of ik nou in een jaar tijd 10 Iui doe of in 5 jaar dat maakt hun niet uit maar ze gaan niet eerder beginnen. Ben gister gebeld

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 11:37

Lekker naar huis CC! Lijkt me wel wennen om voor het eerst met z'n drieën thuis te komen ipv met z'n tweetjes :D
Hopelijk herstel je snel en kun je gauw de leuke dingetjes doen met bodhi. Lekker wandelen met de kinderwagen enzo.

Balen SP dat het zolang duurt. Maar ze zullen er ook wel een reden voor hebben dat IVF nu nog geen optie is? Ik hoop dat het jou ook snel gegund is.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 12:52

Reden is dat er niks te vinden valt en ik jong ben. Maar de nieuwe gyno maakte zich wel zorgen omdat bij m'n zussen (2 stuks) op 27 en 31 spontaan de overgang ingingen gelukkig is de jongste vroeg begonnen met kinderen die heeft er 2. De oudste wilt geen kinderen maar ze vindt het toch vreemd.
Er was niks vreemd gewoon net als mij zeg maar alleen lukt het mij nietzwamger te worden. Maar daar zit ze mee in der achterhoofd alleen de gene van Iui die zeggen dat k nergens druk over hoef te maken. Marja das makkelijk gezegd.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 13:13

Maar je wil niet gewoon doorgaan in een keer SP? Ik wilde dat juist bewust wel. Daarnaast ken ik echt genoeg mensen die voor/met hun 25e IVF hebben gehad na 6-8x IUI. Als het niet lukt, lukt het niet.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 21:59

Met die hormonen niet want voel me dan echt niet top. Heb tot een dag of 10 erna nog last ervan en dan 2 sagen niets en wordt k weer ongesteld

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 22:18

Voelde mij ook eeg naar d'r mee. Maar wilde toch gewoon door. Je weet dat t zo is dan maar beter gelijk. Zoiets als plukster in 1x vanaf trekken ipv rustig :+

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 22:28

Hahah ik trek altijd beetje bij beetje haha.
Ach even een ongesteld heid ertussen komt financieel altijd fijner uit ben een hoop kwijt aan reiskosten. Plus vriend z'n werk geeft moeilijk vrij

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 11:59

SP kun jij niet 's ochtends voor het werk terecht dan?

*haai* stille meelezer hier. Vindt het nog lastig om hier hardop toe te geven dat ik ook in hetzelfde schuitje zit. Gelukkig heb ik al één kindje met hulp van Clomid, en nu weer opnieuw in de molen voor een tweede...

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 16:04

Ja ik wel maar m'n vriend niet dus als ie mee moet dat zijn 2 dagen 1 voor de laatste echo als die goed is kunnen ze meteen doen en anders de dag dat die echt mee moet. Maar dan zijn we een elke dag zoet vooral met de files

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 17:37

Hoeveel iui pogingen heb je nu gehad sp?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 17:55

Die van mij ging alleen mee als hij moest doneren. 2 dagen na m'n laatste echo. Ze hebben nooit een echo gemaakt op de laatste dag van re voren.

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 19:21

Voor onze icsi pogingen ging de mijne alleen mee met punctie en terugplaatsing. Of als ik t vroeg. Maar dat was niet vaak. Kost tijd zat indd.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 21:49

Nu 5 die ingespoten zijn en 1 afgebroken.
Ik heb altijd een dag ervoor nog een echo omdat ze bij mij vrij snel groeien. Plus moet dan bloedprikken en dan krijg k te horen Hoelaat ik pregniel moet spuiten.
Ik ben in t ziekenhuis vaal dat m'n vriend om 9 uur daar moet zijn zitten we vaak midden in de file (die begint om 7 uur al) en dan en ik mag dan pas rond 3 uur ong dus al die tijd moet je jezelf vermaken. En ben ik pas rond 4 uur buiten omdat k de pregniel jog moet halen en zit je weer in de file.

das t enigste nadeel die files en dat de apotheek zoooo idioot lang duurt (5 mensen 1 1,5 uur makkelijk)

Ladyfee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 22:11

CC gefeliciteerd!
Wat fijn dat jullie nu samen thuis kunnen gaan genieten van jullie wondertjeInderdaad leuke naam ook nog nooit eerder gehoord!

Welkom nieuwkomers en meelezen die nu actief zijn.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 21:14

Hier heeft het arme mannetje last van krampjes. Bij vlagen is ie ontroostbaar.
Dan breekt je hart. In zijn swaddle zak (inbaker zak) gaat het gelukkig redelijk op de momenten dat ze niet zo heel erg zijn. (bij de echt erge krampen ligt ie in alleen een luiertje warm op mijn buik en kan echt gillen van de pijn...heart breaking)

Afbeelding

We hebben de foto's ook binnen van de fotoshoot die in het ziekenhuis gemaakt is.
Ben er erg blij mee.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lennox

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 22:18

Ach wat sneu CC. Wel een heerlijk mannetje hoor! Hopelijk wordt het snel minder met zijn krampjes.

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 22:44

Ach CC wat sneu zeg. Let voornamelijk zelf op je eten (al zeggen ze dat het er niks mee te maken heeft. Ik ben ervan overtuigd dat dat wel is) geen kool soorten, dus bloemkool spotskool enzovoorts geen aardbeien want dat lokt extra allergieën op en natuurlijk niet gekruid en uitjes. En tot week 6 is het het ergste daarna wordt het minder. Jesse drinkt nog bij me en m'n oudste zoon heb ik 9 maanden gevoed. Verder helpt een kruikje ook of inderdaad lekker bij je leggen. Geborgenheid troost het beste.
Volgens mij heb ik je nog helemaal niet gefeliciteerd :o sorry maar natuurlijk niet minder gemeend. GEFELICITEERD!