Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aangezien het door/langs je kraakbeen gaat. Chantaliiejj schreef:ik heb mijn helix nu ongeveer 6 weken en heb er geen grote problemen mee gehad behalve korstjes natuurlijk!
nu kreeg ik net met schoonmaken een heeeel klein beetje bloed dit zag ik pas toen ik hem droogmaakte met papier zo weinig was het, weet iemand of dit ernstig kan zijn ? (ja ik maak hem 1 x per dat 10 min goed schoon met zeezout!)
en ander waar ie het mooiste zal zitten.

_Dominique schreef:Au
Helix zit erin hoor! Staafje aan de linkerkant.
Wat een pijn, oor bonst en is knalrood en een beetje gezwollen.

Maarja, ik weet dus niet wat ik er nog bij wil zetten! Wat denken jullie dat er leuk bij staat? Ik wil zo iezo geen rook(want die zit dan te dicht bij mijn forward helix en dat lijkt me niet mooi) en geen tragus.(bij mijn tragus zit een mini moedervlek, en daar laat dus niks piercen) In mijn andere oor heb ik overigens drie gewone gaatjes, maar ik wil niks in mijn andere oor laten piercen. Voor mijn andere oor hangt namelijk bijna altijd mijn voor, dus dat zie je toch niet als daar iets in zit. En dat is wel zonde natuurlijk.
Doanique schreef:Wat voor schoonmaak spul heb je? Dat van mij deed ook zeer maar als ik het in de koelkast zet dan niet.
Je kan er nog een helix bij doen toch? Ik vind je bovenkant zo kaal vergeleken met de onderkant
In ieder geval lichtblauw spul, soort zeep.