Vaccineren baby, Help ik weet het niet meer...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 23:20

Anoniem schreef:
dromertje2 schreef:
Wat jij geloofd.

Slaapwel

Even serieus,
Ik weet niet meer of je dit nou sarcastisch bedoelt of echt meent?

Dus jij denkt dat je kind autisme en ontwikkelingsachterstand heeft door vaccinatie maar je gaat wel door met vaccineren omdat je banger bent voor de ziektes dan voor de effecten van de vaccins?
Of zit ik er nu compleet naast?

Je zit er naast. Kind heeft autisme maar ze denkt niet dat het van vaccinatie komt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 23:20

En wat als je kind bijvoorbeeld een ongeluk krijgt en in het ziekenhuis allemaal medicatie toegedient moet krijgen? Hou je dat ook tegen? Waar trek je de grens?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 23:22

Autisme is niet aan vaccinaties te wijten maar wel vaak aan erfelijkheid. Onderzoek wijst ook uit dat bvb van alle autistische meerlingen ong 75 % alletwee autistisch zijn.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 23:24

bigone schreef:
Zo te lezen word inmiddels alles op vaccineren gegooid, autisme, reuma, diabetes , fladderen , narcolepsie . Sommigen zullen er aan gelinkt kunnen worden maar het merendeel niet. Ik vraag me dan ook af of de mensen die niet of zo min mogelijk vaccineren ook een griepprik halen wanneer een werkgever dit graag ziet, of neemt men dan het risico om vaak zeer kwetsbare ouderen op te schepen met een potentieel dodelijke ziekte. Want griep is voor gezonde mensen even twee weken uitzieken maar hoeveel lopen er wel niet even een dag of twee door voor ze zich ziek melden. Ga je je kinderen ook geen tetanusprik geven wanneer ze over de straat schuiven of door een hond of kat worden gebeten??

Werk in de zorg. Maar geen griepprik....

Mijn oma was een enorm sterke vrouw nooit ziek enz. Heeft 1 jaar de griepprik laten zetten en die was enorm ziek geworden.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 23:29

Ik werk ook in de zorg. Ik neem hem wel. Nooit ziek of lamlendig van geweest. Ben überhaupt weinig ziek gelukkig. Ik ben astmatische dus heb er sowieso recht op maar neem m puur voor mijn werk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 23:31

Nee geen tetanus vaccin, wel de immunoglobuline. Maken ze geen probleem van hoor.

De grens wordt zo nu en dan vanzelf wel getrokken wanneer er weer wat mis gaat.
Je kunt de grens maar 1x te laat trekken zoals mijn vader deed. Dan gaat het licht uit.

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 23:32

Drifter schreef:
Sizzle schreef:
Drifter, in de officiele bijsluiter van Merck staat het er abdoluut bij, dat klopt wat Repelsteeltje zegt :j

Ja, mijn post editen duurde nogal lang, hond wilde piesen.. dus die had ik gemist.

Maar het Nederlandse vaccin wordt geproduceerd door Sanofi en niet door Merck. Dan zou dus kunnen wijzen op het idee dat het een ander product is of ingredienten mist die het Amerikaanse vaccin wel hebben.

ff omdat ik het interresant vind (en stiekem een nerd ben) de ingredienten.
Ik heb geprobeerd om dezelfde ingredienten te vertalen en als ze overeen kwamen naast elkaar in de lijstjes te zetten zodat het makkelijker te zien is waar de verschillen zitten. (geen arts of medisch expert en geen extreme ster in engels dus kan zijn dat ik een vertaling mis.)

Afbeelding
Tenzij ik dus iets mis, is de ingredientelijst van beide vaccins toch anders en kunnen daarom de bijwerkingen van de Merck bijsluiter dus niet automatisch ook aan ons BMR vaccin toegeschreven worden.

Voor de goede orde links naar beide:
https://www.merck.com/product/usa/pi_ci ... _ii_pi.pdf
https://www.ema.europa.eu/en/documents/ ... ion_nl.pdf

- Dit dus even naast de door mij eerder geposte links van onderzoeken die aantonen dat vaccinaties geen diabetes veroorzaken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 23:41

Drifter schreef:
Sizzle schreef:
Drifter, in de officiele bijsluiter van Merck staat het er abdoluut bij, dat klopt wat Repelsteeltje zegt :j

Ja, mijn post editen duurde nogal lang, hond wilde piesen.. dus die had ik gemist.

Maar het Nederlandse vaccin wordt geproduceerd door Sanofi en niet door Merck. Dan zou dus kunnen wijzen op het idee dat het een ander product is of ingredienten mist die het Amerikaanse vaccin wel hebben.

Mijn kind is inmiddels allang geen kindje meer en in haar tijd was het normaal dat ze de spuiten in de ochtend optrokken en op het bureau lieten liggen tot ze aan de beurt was, maar ook daar haal je niets meer van nu.
Misschien moeten ze dat ook eens gaan testen, instabiele warme vaccins na een halve dag inspuiten maar ook die onderzoeken worden niet gedaan.

Sherlock Drifter... Da's makkelijk voor de toekomst! Als de farmaceutica gewoon ff de ingrediënten naar jou toe appen dan kun jij de kieken welke bijwerkingen wel of niet kunnen voorkomen.
Scheelt een hoop onderzoekskosten, die methode van jou :Y)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-02-19 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 23:48

IMJ schreef:
[naam] schreef:

Even serieus,
Ik weet niet meer of je dit nou sarcastisch bedoelt of echt meent?

Dus jij denkt dat je kind autisme en ontwikkelingsachterstand heeft door vaccinatie maar je gaat wel door met vaccineren omdat je banger bent voor de ziektes dan voor de effecten van de vaccins?
Of zit ik er nu compleet naast?

Je zit er naast. Kind heeft autisme maar ze denkt niet dat het van vaccinatie komt.

Vanwege deze post, afwachten wat de schade is..

dromertje2 schreef:
ik ook, 1 met autisme en ontwikkelingsachterstand. Bij 2de moet ik nog afwachten wat de schade is.

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 00:09

Anoniem schreef:
Mijn kind is inmiddels allang geen kindje meer en in haar tijd was het normaal dat ze de spuiten in de ochtend optrokken en op het bureau lieten liggen tot ze aan de beurt was, maar ook daar haal je niets meer van nu.
Misschien moeten ze dat ook eens gaan testen, instabiele warme vaccins na een halve dag inspuiten maar ook die onderzoeken worden niet gedaan.

Volgens mij gebruiken wij een andere google, want ook die onderzoeken worden gedaan:
https://apps.who.int/iris/bitstream/han ... sequence=1

Citaat:
In the temperature range 20°C to 56°C, the mumps vaccine component in mumps-rubella and MMR vaccines have degradation rates comparable to those for monovalent mumps vaccine (102). The mumps component in Indian MMR vaccines show good stability at 37°C up to 21 days; during a 30-day exposure to 37°C, the mumps component of MMR vaccines lost 0.9 log10, i.e. about 0.03 log10 per day, and half-lives were about 10 days (73).

https://www.sciencedirect.com/science/a ... 5780800059
Citaat:
Dried live measles, mumps and rubella virus vaccines prepared in a new stabilizing medium were tested for loss of potency, according to time, at a range of temperatures from −20°C to 54–56°C. All vaccines proved remarkably stable and predictive values for retention of adequate potency for periods of time at a range of temperatures are presented.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 00:13

Geïnjecteerd in echte kinderen? Staat dat daar?

Je snapt toch wel dat de resultaten uit testen op kinderlichaampjes de enige zijn die relevant zijn.
Wat die troep in een flesje of reageerbuis doet zegt niks.
Laten we het testen van medicatie op mensen dan maar compleet afschaffen en vervangen door la methode de la Drifter... ff info checken en klaar.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 00:43

Anoniem schreef:
Geïnjecteerd in echte kinderen? Staat dat daar?

Je snapt toch wel dat de resultaten uit testen op kinderlichaampjes de enige zijn die relevant zijn.
Wat die troep in een flesje of reageerbuis doet zegt niks.
Laten we het testen van medicatie op mensen dan maar compleet afschaffen en vervangen door la methode de la Drifter... ff info checken en klaar.

Dit zijn dus reacties die gewoon vanuit emotie worden neergezet en daar schiet niemand iets mee op want het voegt niets toe. Misschien kunnen we gewoon weet normaal gaan praten i.p.v. elkaar de vlooien af te vangen. Die troep word eerst jaren getest op bijwerkingen op primaten of andere dieren die het meest op het menselijk systeem lijken. Daarna volgt vaak een testperiode met vrijwilligers. En ja , er zullen ongetwijfeld middelen zijn die toch( vooral in Amerika ) door de commissie komen terwijl er geknoeid is met de resultaten . Echter, wanneer dr bijwerkingen van de vaccins voor ziektes zo hevig zouden zijn als sommigen hier beweren dan waren we allemaal diabeet/autist of wat er ook genoemd word. En dat kan ik me niet voorstellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 01:13

Kom op zeg. Je gaat toch niet uit van de resultaten vanuit een buisje.
Dat gaat echt negens over.

Mensen zijn individuen en daartussen lopen er wat rond bij wie een vaccin een trigger kan zijn. Zolang dat het geval is hoor je het niet te verplichten maar het een vrije keus te laten en die keus ook bij iedereen te respecteren zonder een ander zijn keuze te verwijten.
Je mag voor jezelf er van vinden wat je wilt, maar daar blijft het dan ook bij.

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 08:34

Anoniem schreef:
Kom op zeg. Je gaat toch niet uit van de resultaten vanuit een buisje.
Dat gaat echt negens over.

Ik denk best dat er gedegen onderzoek wordt gedaan. Twijfel je aan de ondererzoeksmethodieken?

Anoniem schreef:
Mensen zijn individuen en daartussen lopen er wat rond bij wie een vaccin een trigger

Voor wat precies?

Anoniem schreef:
kan zijn. Zolang dat het geval is hoor je het niet te verplichten maar het een vrije keus te laten en die keus ook bij iedereen te respecteren zonder een ander zijn keuze te verwijten.
Je mag voor jezelf er van vinden wat je wilt, maar daar blijft het dan ook bij.

Zolang de vaccinatiegraad boven een bepaald percentage blijft mag dit. Zodra de vaccinatiegraad onder een x percentage daalt wat kritisch is voor het niet ontstaan en ziektes mag het van mij net als in Belgie verplicht worden, in ieder geval bmr en dktp. Als je het niet wil mag je dat met een doktersadvies komen uitleggen.

Over suikerziekte - er wordt onderzoek gedaan naar een tbc vaccinatie die een positief effect heeft voor mensen met diabetes type 1: https://www.diabetestype1.nl/onderzoek/ ... oe-zit-dat

Hier zie je ook hoe degelijk het onderzoek is. De eerste studie loopt al 8 jaar (bron: telegraph). Dit lijkt goede resultaten te geven, dus wordt het onderzoek verder uitgebreid naar fase 2 (grotere groep). Pas in 2020 kan fase 3 worden gestart en daarna komen er dacht ik nog 2 fasen. Er wordt ook meteen kritisch meegekeken. Dit onderzoek is overigens geinitieerd door iemand die bij een ziekenhuis werkt en niet door den” big pharma.

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 08:55

Repelsteel: Jij was degene die beweerde dat het Amerikaanse MMR vaccin van Merck precies hetzelfde was als de Nederlandse BMR prik. Omdat ik graag met feiten werk heb ik de ingredienten opgezocht en die lijst is dus niet hetzelfde.
Dat je boos wordt omdat jouw mening blijkbaar niet overeenkomt met de feiten is één ding, dat je daarna ook afreageerd op mij vind ik te ver gaan. Je blijft continue de doellatten verplaatsen zodat de feiten die hier geplaatst worden jouw meningen niet kunnen uitdagen.

Weet je, ik snap ook echt dat mensen een reden en oorzaak willen. Als er ziektes worden geconstateerd bij je kind wil je ook de oorzaak weten. Dat snap ik en is heel menselijk. Maar als de emotie de overhand neemt is het nou eenmaal niet zo makkelijk meer om analytisch te denken.

Ik vindt het ook naar om te zien hoe mensen zoals Del Bigtree en meer in de anti-vax cirkels heel veel misbruik maken van de emoties van ouders. Gewoon om geld te verdienen door mensen leugens te vertellen. Financieel belang, waarbij ze niet geinteresseerd zijn in de gevolgen van hun leugens.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 09:46

Nou dat is nogal een financieel belang... die mensen hebben stuk voor stuk de keuze moeten maken of ze goedbetaalde carrières door de plee zouden spoelen door kritisch te zijn op vaccins, of een oogje dicht zouden knijpen en zichzelf van de domme zouden houden nadat ze zaken onder ogen kwamen die niet deugden. Zij hebben het lef gehad en hun verantwoordelijkheid genomen en dat is niks meer dan heel erg dapper in deze tijd waarin de hele beerput nog wijd open geblazen moet worden +:)+

Zodra je iets aan de kaak stelt dat met vaccins te maken heeft, heb je 100% garantie dat de farma er alles aan zal doen om je zwart te maken, in de hoop dat de goegemeente dan niet eens meer de moeite neemt om te luisteren en zelf je beweringen te checken, maar gewoon direct zegt: oh kijk, hier staat dat.... en dan iets van flauwekul dus daar luisteren we niet naar. Dat werkt lekker zo :)

En ondertussen wel zitten juichen wanneer een eenzijdig geïnformeerde pannenkoek zoals Lubach de standaard propaganda zit te spuien, dat wordt dan wel gretig gedeeld vanaf YouTube, maar als er iemand met officiële cijfers van de officiële kanalen op reageert, dan is het ineens niet de moeite waard om er naar te kijken :P

Over dat elke pannenkoek wat online kan zetten: dat is ook zo voor de financiële handel & wandel van bvb. het VaXXed team. Waarbij het er uiteindelijk alleen maar om gaat wat de sponsors er nu precies van vinden: persoonlijk zou ik als ik ze een donatie zou geven, met alle liefde gunnen dat ze 's avonds met zijn allen met hun blote kont in een bubbelbad zakken met een glas fatsoenlijke champagne, want dat verdienen ze door zo hun nek uit te steken en eindelijk al die mensen die niet gehoord worden, een luisterend oor te bieden en hun verhalen naar buiten te brengen.

Het is super jammer dat zij dat moeten doen omdat de officiële instanties het allemaal niet willen horen. Dus komen deze praktijkverhalen niet op de site van het RIVM ofzo, maar logischerwijze op websites van bvb. de NVKP, VaccinVrij, en filmpjes op YouTube want waar kan je ze anders plaatsen?

Dat is wel lekker makkelijk: het staat niet op officiële vaxxers websites dus het is niet waar :P

En dan ook zeggen van nou ik heb nog nooit iemand gezien wiens kind problemen kreeg door de prikken. Nee dat is lekker makkelijk, als je dan de bronnen van verhalen van mensen aangeboden krijgt dan is het "ja maar dat is op YouTube / de website van NVKP / VaccinVrij en daar wens ik geen informatie vandaan te halen.

Dan kan je wel lekker makkelijk volhouden dat je geen verhalen van echte mensen kent.

Maargoed, tussen de bedrijven door zijn we het er toch steeds over eens dat het niet meer dan logisch is dat bij deze medicatie net als bij andere medicatie dus ook "gewoon" slachtoffers vallen. Alleen over de aantallen zijn we het niet eens.

Jullie denken dat het wel meevalt, wij denken het tegenovergestelde. En dit komt door het ontbreken van een ècht betrouwbaar systeem van registratie en controle waardoor veel problemen die ontstaan na vaccineren, niet geregistreerd worden en al helemaal niet gecontroleerd en snel afgedaan worden met "we hebben het niet kunnen bewijzen dat het van de prik komt" (en dan in kleine lettertjes er achter "en dat willen we ook helemaal niet bewijzen want daar komt maar onrust van" en dan dus ook niet meegeteld worden als zijnde vaccinschade.

Maar nogmaals: als "men" nu echt graag wil dat er meer kinderen gevaccineerd worden tegen vooral Mazelen en Polio, waarom dan niet de barricade op om daar losse vaccins voor te eisen? Er zijn vast meer mensen bereid om alleen die te zetten, dan meteen die combinatieprikken :)

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 09:59

Maar het is ook niet te bewijzen dat het door de vaccinaties komt.
Waarmee ik moet zeggen dat het in een aantal tot hoop gevallen wel is, maar de klachten zijn zo breed en zo veel voorkomend als bijwerking van tal van andere dingen dat het niet zomaar is te bewijzen.

Het is wel bewezen dat de ziektes, inclusief de nare bijwerkingen daarvan, zijn teruggedrongen door vaccinaties en weer opleven bij een lage vaccinatiegraad.

Ik geloof oprecht niet dat de WHO en wie allemaal nog meer opzettelijk mensen ziek maakt zonder dat ze hun best doen om na te gaan hoeveel bijwerkingen er zijn en of het allemaal te linken is. Heel Pubmed staat vol met dat soort artikelen maar er komt niet echt een duidelijke conclusie uit die zegt dat: Ja, al deze bijwerkingen komen door de vaccinaties.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 10:16

Het is natuurlijk ook heel moeilijk om met zekerheid te zeggen wat nu precies de oorzaak was van een complicatie.

Maar als iemand de mazelen krijgt, dan kan hij die in principe prima doorstaan. Je kansen worden beter als je extra vitamine A en C neemt, en vooral geen koortsverlager gebruikt waardoor de mazelen sneller naar binnen kunnen slaan en die bekende complicaties geven.

Is het nu zo dat iemand tòch koortsverlagers krijgt waardoor het lichaam de mazelen zeg maar niet naar buiten kan stoken, en krijgt diegene dan daardoor complicaties.

Zijn die complicaties dan veroorzaakt door de mazelen, of door een verkeerde behandeling van de mazelen?

Ze worden in ieder geval wel weggeschreven als "kijk wat de mazelen veroorzaken". Ofwel de mazelen doen het, tenzij anders bewezen. En ja, je hebt geen 100% garantie dat het zonder die koortsverlagers anders was gelopen. Dus: check, complicatie door de mazelen!

Terwijl bij de prikken het juist omgedraaid wordt: geen sluitend bewijs dat het door de prik komt? Dan tellen we het ook niet als een complicatie. Zo kan je het wel even volhouden...

Natuurlijk kan je niet bewijzen dat de enorme toename van aandoeningen en chronische ziektes 100% door het flink gegroeide vaccinatieschema komt. Maar het is wel 1 van de meest logische oorzaken :) En eerlijk is eerlijk....als de farma weet dat het problemen veroorzaakt: waarom zouden ze er dan iets aan doen? Het gaat toch dikke prima zo, ze worden gesteund door regeringen, en mensen die chronisch ziek worden hebben de rest van hun leven hùn medicatie nodig dus het is alleen maar kassa....

Er krijgen ook mensen aandoeningen aan hun longen zonder dat ze roken, maar het is niet meer dan logisch dat roken longproblemen kan veroorzaken. Nu vragen mensen zich af hoe men vroeger nu kon denken dat het geen kwaad kon of zelfs goed was, die gore rook over je longen!

Maar zelfs dat heeft door het manipuleren en zaaien van twijfel door de industrie nog decennia lang geduurd voordat die gedachte gemeengoed werd.

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 10:25

Zwart maken? Een goede cariere achtergelaten om te vechten voor ouders? Je snapt toch wel dat dit gewoon een cariereswitch is? Ze krijgen enorm veel financiele steun en donaties, die eten er echt geen broodje minder door hoor. Dit is alleen maar makkelijker geld verdienen.

Zoek eens zonder gekleurde bril op de namen achter de anti-vax beweging.

Andrew Wakefield: Raakte zijn baan kwijt omdat hij fraude pleegde uit financieel belang. Beetje google en voila, en is hier ook al eerder vaak genoemd.

Polly Tommey, die zegt dat mensen bij kinderartsen vandaan moeten blijven want die zijn gevaarlijk:
https://www.youtube.com/watch?v=GvDIS8nAc4M
En die zegt dat ze ouders van autisten zou begrijpen als die hun kind zouden vermoorden:
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... 6GOWDaDyyc

Del Bigtree heb ik al eerder genoemd, maar een extra link, waarin hij het hebben van een autistisch kind vergelijkt met het hebben van een hond: https://www.youtube.com/watch?v=KM0juxy5mEI

Die beiden ouders steunen die ondanks dat hun kindje enorm ziek was besloten geen medische hulp te zoeken: http://www.harpocratesspeaks.com/2016/0 ... glect.html

---
Ik snap het hele wijzen naar de geldwolf "big pharma" niet zo, want als anti-vax fraudeurs geld verdienen met leugens en een nieuw huis met jaccuzi kopen van donaties is dat geweldig! Dan meet je toch enorm met twee maten?

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 10:27

Maar die mazelen uit je voorbeeld zijn gemakkelijker te linken. Het komt snel na elkaar en als je anders koortsverlagers neemt gebeurd er niks. Er zijn geen andere manieren om de mazelen te krijgen dan met het mazelen virus.

Na een vaccinatie voel je je niet lekker, ook niet raar. Je plotselinge hooikoorts 20 jaar later is heel veel lastiger met zekerheid aan die vaccinatie te koppelen.

Zelfs dat de allergie vrij direct na de vaccinatie ontstaat is het nog lastig, want die allergie kan ook voorkomen zonder vaccinatie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 10:45

BigBen schreef:
pmarena schreef:
Ik zou liever willen dat die verhalen er niet waren. Maar als je hier in het topic kijkt dan lijkt alsof ik 1 van de weinigen ben die zich hier zorgen om maakt. "Jullie" stappen er bijzonder makkelijk overheen en er wordt zelfs gesuggereerd dat de verhalen niet waar zijn.

Natuurlijk zijn die verhalen niet waar.
Dat weet toch iedereen.
Waren ze wél waar, was er met andere woorden een duidelijke causale link tussen vaccinaties en bepaalde aandoeningen, dan zou onderzoek dat binnen de kortste keren bevestigen.
Zo'n onderzoek heb ik nog niet gezien.

Sorry hoor, maar dan heb je écht je hoofd in je reet zitten. Omdat jij zegt dat die verhalen van ouders wiens kind vaccinatieschade heeft opgelopen pertinent niet waar zijn en omdat niet openbaar (via de overheid en zijn media-invloed) wordt gemaakt dat er wel degelijk een verband is met bepaalde aandoeningen, kan het niet waar zijn volgens jou?
Nogmaals, haal je hoofd uit je reet :Y)

Er zijn wel degelijk artsen die vaccinatieschade erkennen en er zijn wetenschappers die het erkennen.

Het is wel raar he? Als een kind opzwelt en rood wordt na het eten van pinda's dan is het een pinda-allergie, als het rode tranende ogen krijgt van het aanraken van een konijn, is hij allergisch voor konijnen.
Maar een kind dat zwaar allergisch reageert (of zelfs in coma raakt of sterft) kan NOOIT door vaccinaties komen! Dat is NIET oké.

Ik las hier ook dat iemand zei dat een allergische reactie op vaccinaties "zelden" voorkomt, nou was dat maar waar!
Dat is dus het probleem; vaccinaties zijn NIET "one size fits all" en DAT is iets waardoor ik een kritische houding heb ten opzichte van vaccinaties. Het feit dat klachten na vaccinaties als "normaal" worden beschouwd, dat er artsen zijn in een ziekenhuis die beweren dat het van alles kan zijn maar NIET de vaccinaties hoor! Ziekelijk is het. Afgezien van het feit of vaccinaties nou werken of niet.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 10:49

Eh het gaat wel om meer zaken dan hooikoorts 20 jaar later. Er zijn heel veel verhalen die exact met elkaar overeenkomen, en die direct na de prik beginnen.

Maar weer 2 voorbeelden die je vaak hoort als je de moeite wilt nemen om de verhalen van de ouders aan te horen:

1] Kind krijgt de prik. Er zijn er een paar die direct in shock raken doordat ze niet tegen iets in de samenstelling van de prik kunnen. Niemand die dat eerst controleerd namelijk voordat die spuit er gewoon maar op goed geluk in gaat. Maargoed, de kindjes die op een andere manier beschadigd raken maar wèl nog thuiskomen na het halen van de prik, die huilen vaak uren ontroostbaar aan 1 stuk. En niet gewoon een beetje snikken, nee ontroostbaar krijsen. Uiteindelijk vallen ze van pure uitputting in slaap.

Soms herhaalt het riedeltje van ontroostbaar krijsen zich nog een paar keer. Andere kindjes huilen niet eens zoveel, maar zijn vooral vreselijk moe en vallen in een heel erg lange, diepe slaap. En in die post-prik slapen gaat het dan fout: de kindjes stoppen met ademen. En daarbij wordt niet elk kindje op tijd gevonden :(:)

Deze ervaring hoor je tè vaak langskomen, er komt een punt waarop het geen toeval meer is.

Of na die BMR, duizenden ouders in de USA hebben hetzelfde verhaal: Een gezond kind dat goed ontwikkeld, al wat praat en loopt, veel contact maakt, vrolijk is en alles, krijgt die prik eventueel inclusief alles wat ze er nog meer bij verzonnen hebben dat er in 1 keer in moet.

Het kind voelt zich diezelfde dag nog niet lekker. Krijgt een ontzettend op buikgriep gelijkend iets, en het kind zakt steeds verder weg in zijn eigen wereldje. Het kan ineens niet meer lopen: het opstaan lukt niet meer. Het stopt met contact zoeken. Het reageert niet meer op zijn naam (het zijn meestal jongetjes om 1 of andere reden) en kijkt de ouders niet meer aan en lachen doet het ook niet meer.

Waar lijkt dit op? Dáárom zeggen ouders dat hun kind een op autisme gelijkende aandoening kreeg door de prikken. Voor de prik geen enkel teken van welk autistisch kenmerk dan ook - de prik - gaat er in - darmen van het kind raken vreselijk overstuur en het zakt weg in iets dat het beeld van autisme geeft.

Die mensen gaan vervolgens op zoek naar antwoorden, komen terecht bij een team van goed opgeleide dokters die veel onderzoek doen, waaronder Wakefield en smeken hen om te kijken wat er nu aan de hand is in dat lijf want die darmen die zo overstuur zijn is een steeds terugkerend verschijnsel bij die kindjes die allemaal hetzelfde verhaal hebben. En dat team van onderzoekers ontdekt dat het lijkt alsof de darmen overstuur raken door een mazelen-iets en komen tot de conclusie dat het lijkt dat de mazelen uit het vaccin dit probleem kunnen veroorzaken.

Ze melden dit aan de beleidsmakers en adviseren dat er meer onderzoek nodig is om te kunnen bekijken wat er nu precies aan de hand is. En adviseren om in de tussentijd het losse mazelenvaccin te gebruiken totdat duidelijk is wat er nu precies met die BMR aan de hand is. Want het losse vaccin dat lijkt geen problemen te geven, maar die toen nog relatief nieuwe BMR dus wèl.

En wat gebeurt er? Slechte publiciteit voor hun nieuwe stokpaardje kunnen ze niet gebruiken dus de "paper" van het onderzoeksteam en de leden zelf worden zwart gemaakt. Omdat het vol gewaarschuwd is willen mensen de BMR niet meer maar kiezen liever het losse mazelenvaccin. Dat willen de beleidsmakers / farma niet, dus die halen de losse M van de markt zodat mensen de BMR wel moeten nemen....of dus er voor kiezen dat ze dat risico er niet voor over hebben en dan maar niet prikken.

De hele manier waarop dit uitgespeeld is zorgt ervoor dat mensen gaan nadenken over dat hele vaccinatieprogramma. Ondertussen blijven er meer en meer praktijkervaringen komen van ouders wiens kind ook zo aftakelt direct na de zetten van de BMR. Het vertrouwen daalt nog meer en mensen gaan ook onderzoek doen naar de veiligheid van de andere vaccins.

De beleidsmakers en farma hebben dit afnemende vertrouwen zelf in de hand gewerkt hoor.
Als ze gewoon het losse Mazelenvaccin hadden behouden dan was het nu waarschijnlijk allemaal niet zo uit de hand gelopen.

En hoe lossen we dit op? Niet tegemoet komen aan de wensen van het volk om minder veel en minder vroeg te vaccineren, maar men denkt er al over om dwang toe te gaan passen. Toppie hoor +:)+

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 10:51

En wat dacht je van al die premature kindjes die de inentingen in het ziekenhuis krijgen. Die moeten wel aan alle toeters en bellen. Maar die vaccinaties zijn veilig ;)

dromertje2

Re: Vaccineren baby, Help ik weet het niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 10:54

Doen ze hier niet hoor. Premature kindjes krijgen zelfs nog extra vaccinaties tegen longontsteking gedurende de winter, elke maand.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 10:55

dromertje2 schreef:
Doen ze hier niet hoor. Premature kindjes krijgen zelfs nog extra vaccinaties tegen longontsteking gedurende de winter, elke maand.

In Nederland gaan ze daarvoor naar het ziekenhuis. Incl opname.