Ik heb dus besloten om nog even te wachten met de grote tattoo op mijn schouder en eerst maar is iets kleins wat voor zo wel Japie als maystro symbool staat te zetten..
Deze komt dan bij mijn lies.. Maarja nu iets wat ik voor beide symbool kan laten staan.. en shetter en een KWPN'r
Als mensen een idee hebben of een mooie afbeelding weten graag. ben zelf ook al aan het tekenen enzo maar extra inspiratie is welkom
Hallo Ik meld me met een vraagje.. Ik heb niet het hele topic doorgelezen.. Excuses daarvoor.. Maar ik overweeg een tattoo te laten zetten (mijn eerste). Mijn idee was een klein frummeltje, het liefst rond mijn vinger, als een soort ring zeg maar. Heeft iemand zoiets? Ik was vandaag even langs bij een shop, en hij zei dat het bijna nooit gedaan word omdat de huid daar anders is en de lijn dan vaag en korrelig word. Ik wil wel echt iets fijns met dunne lijntjes, dus dat word m niet vrees ik.. Toch ben ik benieuwd of iemand het al eens heeft laten doen en of het mooi is geworden?
Anoniem
Geplaatst: 03-11-12 22:12
Wow inderdaad super kleurgebruik
SaraSindy, ik vind m qua verhoudingen in het hoofd en met de oren niet echt geslaagd. Vind het er niet kloppend uitzien Maar weet niet hoe realistisch je het voor ogen had natuurlijk. Hoop iig heel erg dat je van deze keuze geen spijt gaat krijgen..
Nou, mijn ouders zijn een tattoo programma aan het kijken... Mijn vriend heeft de verwachting dat ik hem nu waarschijnlijk wel eerder kan laten zetten dan over 3 jaar als ik uit huis kan... Duimen jullie mee?
Wat zijn er toch veel mensen die pas een tattoo mogen als ze uit huis zijn (ik ook hoor) Ik heb het gelijk de eerste week dat ik uit huis was gedaan heb er nu 2 en het kriebelt toch wel weer om er nog 1 te zetten... Ik heb mensen eerst hard uit staan lachen toen ze zeiden dat het verslavend was
Ik had iets gezegd in de trant van: zou er best 1 willen. En dat weekend kwam ik er met 1 thuis. De ander niks van gezegd, die had ik al wat maanden toen ik m liet zien. Ben pas 'laat' uit huis gegaan en m'n pa heeft ooit de "fout" gemaakt te zeggen dat ik zelf moet weten wat ik met mijn lichaam doe. Luister altijd heel goed naar wat m'n ouders zeggen
japielover
Geplaatst: 03-11-12 23:59
Nou net dus druk bezig geweest.
Wat voorbeelden van internet geplukt en dit is het resultaat geworden..
Ik wil hem eigenlijk in mijn lies maar ben bang dat hij daarvoor te groot is.
De letters zijn ben ik bang te veel priegel werk dus die komen dan eventueel er naast 1 links boven en 1 rechts onder.
De letters hebben dubbele betekenis.
Namelijk de beginletters van de namen van mijn paarden en van mijn beide ouders. Wat overigens puur toeval is!
ik ben niet zo van de tribals, maar ik vind het niet 1 geheel vormen. snap je wat ik bedoel? Tevens is een paard vrij moeilijk mooi te tatoeëren, hou hier rekening mee als je je artiest uitzoekt( of ga je ook naar praag? ).
ik vind het hartje met de letters wel leuk, en dat past makkelijk in je lies! eventueel zou je de letters met schaduw kunnen neerzetten,dan staan ze er 'dubbel' omdat ze dubbele betekenis hebben?