Wienna, ik kan wel zien hoeveel km en hoelang je gelopen hebt, maar het kaartje is niet zichtbaar (met dus evt verdere info mbt je training zoals snelheid enzo)
Wow, jouw gemiddelde snelheid ligt al hoog zeg! En je verbrand bijna net zoveel calorieën als ik, meen me te herinneren dat jij niet zo heel groot was?
Heb je je lengte en gewicht ingevuld? Als het goed is kan dat ook in de app. Ik zou in de eerste instantie gezegd hebben dat het oké is. Maar toen ik voor het eerst had gelopen met de app, vond KarinvdM het nogal veel. Zij is meer van jouw lengte geloof ik. We kwamen er op dat het niet zo gek was om 250 te verbranden bij 1.85m en 84 kilo.
Broeken zijn een mooi meetinstrument ja haha. Het viel mij op dat mijn favorietje blousje weer beter zit.
De hardloopmuziek zijn jullie nog schuldig van mij, ik heb het nu alweer druk met school. Overigens is mijn zwemkwaart ook aangekomen dus dat betekend lekker 2x in de week zwemmen.
Pfff ging even helemaal niet lekker vandaag. Heb denk ik te kort gewacht na het eten, te weinig gedronken en was weer mijn kauwgom vergeten. In het begin had ik even een hele lichte steek die snel weer weg ging. Halverwege kreeg ik echter opeens echt een super pijnlijke steek links onder in mijn buik. Heb hem wel helemaal uitgelopen maar wel super langzaam. Had ook een beetje het gevoel alsof ik super veel lucht in mijn maag had? Heb nu ook een beetje lichte hoofdpijn dus denk dat het echt door te weinig drinken komt. Endomondo begon het verder halverwege opeens te doen . Ik weet niet of de link werkt maar dit is dus wat ik gelopen heb maar dan 2x. (Wat volgens die kaart het begin is is voor mij dus halverwege) http://www.endomondo.com/workouts/vBK-RFNXFf0
Het enige opvallende wat ik heb in mijn outfit, zijn mijn shirts...die zijn knalroze Maar binnenkort ga ik ook voor nieuwe schoenen op pad, maar ik wil wel echt zwarte hoor...ik loop namelijk vaak ook een gedeelte door een bospad.
Maar hoe dan ook, die paarse schoenen zien er wel echt heel erg leuk uit !
Ik gebruik trouwens geen enkele app op mijn telefoon... Ik loop met een hartslagmeter, en zet vooraf mijn route uit, en als ik klaar ben zet ik het daarna er in op looptijden Iets met GPS signalen werkt toch niet hier in de bossen.
muntdrop, wat een gave schoenen! enne, heb je ook toegevoegd als vriend op endomondo, als je dat goed vind hoor! ziet er uit als een fijne route zo langs het water! vanavond niet hardgelopen, zit nog in mijn 2 rustdagen. wel heerlijk paardgereden. helaas mega hoog water op het strand, dus hadden we echt een beetje een ballenstrand, maar verder een heerlijke rit. was nog best heel warm. zat van te voren te twijfelen vest aan of vest uit.....was blij dat ik dus vest uit had! nu even gauw douchen en dan nog een beetje chillen alvorens weer naar werk te vertrekken!