[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 22:18

Sassii schreef:
Ayasha, oooh fijn om te horen!

Casperzazoe, moet je eens op YouTube gaan kijken! Ze gaan met een soort boortje in je huid en dan halen ze dat vet daar wel om vervolgens het plaatje eronder te schuiven.

Zoiets :')

Eruit halen is ook leuk joh :o

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 22:19

Ik mag het niet ivm toekomstige opleiding en werk :P heb al 3 normale oorbellen dus vind dat druk genoeg en zichtbare piercings in je gezicht mogen niet

xSlvna

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 22:20

Welke opleiding ga je doen dan? :)

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 22:21

[***] [***] en wil daarna doorstromen naar de politie dus vandaar :)

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 22:21

xSlvna, haha vertel!

xTammyy, ah oke! Ik ga later bij de radio werken ( tenminste, dat wil ik ) dus het lijkt mij niet dat ze daar heel moeilijk over gaan doen. Maar het is ook niet zo dat ik mijn hele gezicht eronder gepierced wil hebben hoor!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 22:27

Pff hou op, heb eerder volgensmij al gereageerd. Piercing was licht uitgegroeid en toen vond ik het niet meer mooi, ging ik telkens erop duwen tot er vocht uit kwam, even later kwam er bloed uit als ik drukte.
Toen ik stopte met die onzin voelde ik snachts eens eraan, maar toen voelde het werkelijk vreemd aan, ik dus in de spiegel gaan kijken kon ik het ijzer zien. Bijna flauwgevallen, vreselijk vond ik het :+
Dag erna naar de huisarts, het lange stukje (aan een kant van het steentje is het plaatje langer dan aan de andere kant) ging er gelijk helemaal uit toen die vrouw duwde, maar het korte stukje zat echt vast.
Ben bijna flauwgevallen toen, terwijl ik bij het zetten van beide piercings (md en navelpiercing) gelijk erna opsprong, doei zei en naar huis ging :')

Vriendin van me ging VEVO opleiding doen, piercing eruit moeten laten snijden want die zat wel goed diep, brr.

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 22:32

Hmmm klinkt echt joh! Hopelijk overkomt mij dat niet. Hoe is het met jou afgelopen dan? En heb je er een lelijk litteken aan over gehouden?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 22:32

zetten ze ze bij jullie nog met boortje?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 22:35

Met boortje? Ik kreeg hem meer met een heel dun tangetje zover ik me kan herinneren, alsof met een spuitiets (heel smal dus) wat weefsel weggehaald werd.

Sassii, hou op. Heb hem nu precies een week uit, of 2, geen idee maar het is rood. Heb keloid vorming dus ik ben echt dubbel gestraft, litteken is lekker rood en zal nooit weggaan :+ Bij de vriendin van me waarbij ze gesneden hadden is niks meer te zien.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 22:51

Ik denk dat wanneer je een representatieve functie hebt piercings in je gezicht wel een probleem kunnen geven. Net als zichtbare tattoo's.

Brr dat van een boortje klinkt wel eng

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 23:21

Pff als ik dit allemaal hoor wil ik er ook nog meer! :(
Momenteel op mijn verlanglijstje staan nog de medusa, en nek surface. Medusa kan ik helaas ook niet ivm school, de surface wordt een afstudeercadeautje aan mezelf over een paar maanden :D (als alles goed gaat tenminste :') )

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 23:34

Ik heb daar gelukkig nooit last van gehad met mijn representatieve banen. Ik heb een helix, tragus en neuspiercing. Dan heb ik nog 3 paar oorbellen, waarvan 1 paar op 6mm zit. Alleen als ik solliciteer doe ik niet al te uitgesproken sieraden in, die mooi bij elkaar en mijn outfit passen. Het valt veel mensen dan niet eens op!

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 23:41

Bij mij is nu momenteel mijn smiley het meest opzichtige, blijf er wel wat problemen mee hebben op school helaas

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 18:39

Wuh, word er gek van! Steentje van m'n tongpiercing is er weer eens uit :+ Voelt zó vervelend, maar ik heb dus ook helemaal geen tijd om even een nieuwe te gaan halen morgen of vrijdag. *huil* :')

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 19:17

Nou, ik had vandaag ook wat hoor... Ik zat met mijn klas in de bus richting Groningen, en ik zat wat met mijn hand op mijn shirt over mn navelpiercing heen te duwen enzo, en opeens dacht ik 'Hè? Waar is mn balletje gebleven?' Dus ik voelen en doen, en opeens had ik mn navelpiercing in mn hand! Haha. Dus ik zat daar heel charmant in de bus mn navelpiercing er weer in de doen.

xSlvna schreef:
Met boortje? Ik kreeg hem meer met een heel dun tangetje zover ik me kan herinneren, alsof met een spuitiets (heel smal dus) wat weefsel weggehaald werd.

Sassii, hou op. Heb hem nu precies een week uit, of 2, geen idee maar het is rood. Heb keloid vorming dus ik ben echt dubbel gestraft, litteken is lekker rood en zal nooit weggaan :+ Bij de vriendin van me waarbij ze gesneden hadden is niks meer te zien.

Jakkiebah! Balen...

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:07

Okee ik ben 1 piercing minder rijk hahah xD
Echt mn lippiercing werd ik zo zat van... Dus maar eruit gehaald en ben erg tevreden. Gaatje zie je amper en staat direct stuk leuker. Niks meer in mn gezicht dus...
Wil echt nog wel richting mei mn MD zetten :D

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 22:08

Sassii schreef:
Nou, ik had vandaag ook wat hoor... Ik zat met mijn klas in de bus richting Groningen, en ik zat wat met mijn hand op mijn shirt over mn navelpiercing heen te duwen enzo, en opeens dacht ik 'Hè? Waar is mn balletje gebleven?' Dus ik voelen en doen, en opeens had ik mn navelpiercing in mn hand! Haha. Dus ik zat daar heel charmant in de bus mn navelpiercing er weer in de doen.

xSlvna schreef:

Jakkiebah! Balen...

Enof, maar ik zag ook gelijk de 'problemen' toen de piercing eruit was, steentje stond scheef op het schroefje en daarbij vast gedraaid -O- Logisch dat het niet mooi zat.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 23:00

Nou mensen, ga morgenavond voor mn neuspiercing :D
Ben benieuwd!

TurtleLove4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 23:06

Spannend! :D Laten weten hoe het was hé!

Miekemuis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 23:22

waar kopen jullie echt gouden piercings? En zijn die goed qua allergieën ed? (het gaat over een navelpiercing trouwens)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 23:32

judith370 schreef:
Nou mensen, ga morgenavond voor mn neuspiercing :D
Ben benieuwd!

Leuk !
Heb ik ook, eerste keer geschoten (waarom dat moest geen idee, had een reden en heb er gelukkig geen last van gehad)
Daarna is hij bijna dichtgegaan nadat ik m 3 dagen vergat in te doen (moest hem aan boord overdag uit doen) En heb m toen zelf maar doorgeprikt met een steriel naaldje. Ook geen last van gehad :D

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 23:34

Zal ik doen!
Wordt niet mn eerste, had al n helix, maar dat voelde ik nauwelijks haha.
Naja zie t wel :)

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 09:50

Vanmiddag dan EINDELIJK navelpiercing laten zetten!
Eindelijk mag het van mezelf, na 13/14kilo afgevallen te zijn :D

Mensen nog tips voor een betere genezing?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 09:53

Lekker met rust laten en de eerste tijd schoonmaken met zeezoutoplossing

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 09:56

Zeezout is bij mij juist geen goed idee hehe... Mijn huid is nogal eeerg gevoelig en droogt echt vies uit van zeezoutspoeling, mede hierdoor heb k 1van mn tunnels kunnen afschrijven :x

Overgens ben k wel gewoon bekend met hoe t 'normaal' te verzorgen, dit word nou niet bepaald mn eerste piercing :+