Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mallow schreef:Woow zit er zo weinig in proteïne pannenkoeken? Smaakt dat een beetje? Dat is niets zowat.. 140 kcal.. Maar 30 kcal meer dan in een banaan
Ze smaakten eigenlijk hetzelfde, enkel minder zwaar/vettig.
, vind trouwens dat ze bij zowel de AH als de Plus belachelijk weinig keuze hebben uit volkoren. Je hebt alle soorten wit, meergranen, tarwe etc. Maar ik geloof maar 2 soorten volkoren.... Eentje met een eentje zonder pitjes

Ben ik dan echt zo zwaar, of is 60 kilo gewoon wel aan de lichte kant?
Ik heb gebruikt voor twee pannenkoeken: een heel ei, een eiwit, een schep vanille proteïne poeder, 5gr bloem, stevia, een eetlepel melk en een eetlepel water (mag 2 eetlepels melk maar ik doe het zo omdat ik lactose intolerant ben). Als je geen proteïne poeder hebt kan je misschien een extra eiwit en vanille extract gebruiken. Zonder proteïne poeder heb ik het nog niet geprobeerd
Zal voor vriendlief wel de gewone vette maken dan, hij is er al zo blij mee dat we iedere dag gezond eten....
Ik ben 1,65 lengte.
Safiera schreef:3 dagen dieet? Nooit van gehoord maar klinkt niet zo gezond vind ik. Of het moet al iets als een sap- of reinigingskuur zijn, daar kan ik me nog iets bij voorstellen
Op de vorige pagina zag ik mensen bij een lengte van 1,70 een ideaal gewicht van onder de 60 kg zetten.Ben ik dan echt zo zwaar, of is 60 kilo gewoon wel aan de lichte kant?
Ik weeg nu 75 kg (ongeveer, geen weegdag vandaag) en ben dus 1,70.
Ik zie er niet echt heel dik uit of zo... Wil wel wat afvallen, maar meer dan 10 kg lijkt me overdreven, dan ben ik echt te dun.

alleen een half uurtje gefietst vandaag en verder weinig beweging gehad dus vind dat genoeg.

Toen zag ik er ook nog niet extreem dik uit... Je zag buik en lovehandles, maar ik had in broeken maat 42. Maat in bovenkleding is nooit representatief geweest, ik heb flinke borsten en pas nooit maten die overeen komen met het normale zo gezegd.
En ook mijn schouders zijn vrij breed.

Ik rijd 5 x per week 1 a 2 paarden. Daarnaast ga ik wel eens skeeleren of doe ik wel eens Zumba. Het is niet dat ik echt een sportschema heb
Wat ik eet op een dag.