Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pelryo schreef:ik doe het echt niet als ik bloed hoor![]()
begin hem net te ontdekken en dan heb ik geen zin daarmee te stoppen omdat ik bloed
Mars schreef:Pelryo schreef:ik doe het echt niet als ik bloed hoor![]()
begin hem net te ontdekken en dan heb ik geen zin daarmee te stoppen omdat ik bloed
Doe ik dus ook niet, vind ik helemaal niks
Maar ik heb maar een paar dagen gebloed hoor na plaatsen spiraal, dus dat viel erg mee. Sommige dames hebben weken lang bloedverlies, anderen maar enkele dagen dus dat verschilt heel erg. Het is afhankelijk van je eigen lichaam, dus helaas maar weinig met zekerheid over te zeggen.
Ik heb sinds afgelopen maand zeer pijnlijke borsten in de week dat normaal gezien mn eisprong plaats zou vinden. Ik denk dus een hormoonkwestie, maar het is wel een heel vervelend gevoel. Het is zelfs zo dat ik liever mn bh niet meer uittrek 's nachts omdat ik niet zonder die steun wil. Nu heb ik pas van die Ahh bra's gezien hier op de markt. Is er iemand die ervaring heeft met die dingen en zijn ze een beetje stevig?
Ik heb een 75D, dus echt wel wat steun nodig. Voldoet zo'n bh dan voor 's nachts of zou ik beter iets anders zoeken? Voor overdag denk ik richting sportbh, maar voor in de nacht lijkt me dat niks.