Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

liesJ

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden, wie ook bezig?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 22:17

suzzy gefeliciteerd met kleine arne.. en wat vertel je dat lekker nuchter, net of het een eitje was die bevalling, geeft de mens moed.

cindy: gaat mij niet om half jaar of jaar contract maar wil niet zwanger zijn en dan werk moeten zoeken ( tuurlijk kan altijd)maar wil ietsje zekerheid. bovendien kunnen we nu nog even sparen... maar *** is het wel als iedereen om je heen zwanger is en kids krijgt maar mijn tijd komt ook nog wel...

kinscem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 06:32

Suzzy, gefeliciteerd met arne, leuk dat je je ervaringen omtrent je bevalling met ons wilde delen. Geniet er maar lekker van de komende 3 maanden.

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 06:57

Vandaag dag twee overtijd *\o/*

amenicora

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 07:03

*\o/* go fleur go fleur *\o/*

ik heb me aangemeld voor mvm inmiddels, komt vanavond iemand langs voor gesprek :)

tessie1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 07:18

ik heb paardgereden tot 22 weken zelfs nog wedstrijden hihi
nu wel helemaal gestopt en hoop in nov/dec weer te kunnen rijden, nu longeer ik ze 3x per week
kan nu amper lopen ik waggel echt, en in avond zo'n last van mn rug
herkennen de zwangeren dit? alsof er heel veel druk op je onderbuik staat?
heb woensdag liggingsecho dus ik vraag het ook wel na aan de gynaecoloog

fleur wanneer ga je testen????? of heb ik er overheen gelezen?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 07:48

Ik heb ook veel last van mijn rug en bekken Tessie, en ook ik ben al net een eend, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 07:50

spannend fleur!!

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 07:58

tessie1985 schreef:
ik heb paardgereden tot 22 weken zelfs nog wedstrijden hihi
nu wel helemaal gestopt en hoop in nov/dec weer te kunnen rijden, nu longeer ik ze 3x per week
kan nu amper lopen ik waggel echt, en in avond zo'n last van mn rug
herkennen de zwangeren dit? alsof er heel veel druk op je onderbuik staat?
heb woensdag liggingsecho dus ik vraag het ook wel na aan de gynaecoloog

fleur wanneer ga je testen????? of heb ik er overheen gelezen?

Ja, hier ook...
Heb ook wel meer druk op mijn onderbuik, maar meneer ligt vaak al met zijn hoofdje naar beneden, drukt ook zo lekker op je blaas, haha

espiga1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 08:06

Boehoeee, ging ik net naar 't wc, komen die ***regels toch wel...
Volgende maand beter :-)

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 08:07

Fleur1984 schreef:
Boehoeee, ging ik net naar 't wc, komen die ***regels toch wel...
Volgende maand beter :-)

Jammer! Lekker klussen dus weer deze ronde

GoGoNut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-12 08:08

Jammer fleur! Inderdaad volgende maand beter...

Tequilaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 08:15

Ahh balen Fleur, goed klussen dan maar weer..

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 08:23

liesJ schreef:
cindy: gaat mij niet om half jaar of jaar contract maar wil niet zwanger zijn en dan werk moeten zoeken ( tuurlijk kan altijd)maar wil ietsje zekerheid. bovendien kunnen we nu nog even sparen... maar *** is het wel als iedereen om je heen zwanger is en kids krijgt maar mijn tijd komt ook nog wel...

ja ik snap het wel hoor
aan de andere kant, stel dat je dan bij zo'n tijdelijk contract geen verlenging krijgt? dan wacht je en wacht je, voor niks
ik denk altijd als je enige backup hebt komt het wel goed
(ik weet bijv dat mijn vader ons ten alle tijden zou helpen waar nodig en het ook niet erg zou vinden ofzo, uiteraard is dat niet de insteek, maar wel fijn om te weten mocht er iets gebeuren)

flappie, spannend 10 juli, dan ga ik onder het mes :D

Joanne, waar is vinnie voor geslaagd? :D

ik reed bij de 1e eigenlijk al heel lang niet, dus ben er ook niet meer mee begonnen
nu heb ik mijn paardje weer terug en wil ik wel proberen om nog een aantal weken door te rijden, maar wat iemand hier ook al schreef houd ik ook in gedachten 'hoe braaf ook, struikelen kunnen ze allemaal' dus ik ga het tzt wel even bekijken

Fleur, wat balen meis, op naar de volgende ronde!!!

Esplendido

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 08:35

Ik schreef dat over dat struikelen. En het was echt een stom ongeluk. We reden gewoon over de lange zijde in een verzameld galopje en het leek wel of ze met haar ene ijzer achter het andere bleef haken of zoiets want ineens lagen we samen op de grond. Ik tussen mijn paard en het hek in, nou ja, eigenlijk meer in het hek. Paard ijzer kwijt en erg geschrokken. Gelukkig hebben we er beiden niets aan over gehouden. Maar zo'n val wil je echt niet maken met een kindje in je buik. Ik heb mijn paard nu in training staan zodat ze lekker doorgereden wordt. Bovendien heb ik haar laten dekken en zijn we dus samen zwanger. Op die manier hebben we dus nog best een productief jaartje! Bovendien zijn er genoeg andere manieren om van mijn paard te genieten dan alleen het rijden.

amenicora

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 08:41

Balen fleur! nieuwe ronde nieuwe kansen zullen e maar zeggen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 08:42

Ik ben daarom [***] ook nu eerst voor de kar aan het beleren :j

mts83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 08:58

Bah ben niet lekker vandaag,
mis mn kleine jongen nog tot maandag wachten dan zue ik m weer,
heb een co ouderschap met mn ex man 1 week bij mij 1 week bij hem. Alleen duurt die week zooooo lang! -O-
Sorry voor mn geklaag vandaag moest t ff kwijt.
Hopelijk duurt t niet lang meer voor dat dat co ouderschap eraf is, druk met advocaat enz alleen duurt dat ook al een eeuwigheid.
En dan zit je maar thuis te kniezen geen werk enz ohhh wat een zelfmedelijden :| ach ja geef gewoon de hormonen de schuld haha :o

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 09:13

Jammer fleur...

Cindy, hij id geslaagd voor elementaire gehoorzaamheid. Nu starten we eind van de zomer voortgezette gehoorzaamheid

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 09:27

Okee :D ik ben helemaal niet thuis in de honden/training/etc maar altijd leuk als ze het halen :))

Twannie, hoe oud is je zoontje? lijkt me helemaal niks een hele week zonder m'n meisje :n

@ Suus, leuk hoor dat jullie er zo serieus over zijn! ik weet nog in het topic op FW dat jullie net een relatie kregen en dat toen kids ineens ter sprake kwamen, dat je er daarvoor nooit zo over na had gedacht enzo en nu ga je bijna trouwen en hopelijk daarna ook zo'n mooi wondertje :))

mts83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 09:36

Mijn zoontje is 6. En geloof me iedereen om me heen zegt ach t went wel nou ik kan je vertellen t went nooit! Zijn al over de helft gelukkig

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 09:52

kan me voorstellen dat dat niet went, vooral niet als je een hele goede band hebt met je kleintje...

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 10:15

Joanne, mijn Knuckles wil graag jouw Vinnie feliciteren, Knuck vind zo'n cursus maar onzin en heeft er halverwege de brui aan gegeven....;-) (hij luistert fantastisch, maar zet hem op een veld met andere honden en het enige dat nog gebeurt is dat hij zich schor blaft...)
Twannie, lijkt me heel vervelend om je kind steeds te moeten missen. Je hebt niet zo'n goede verstandhouding met je ex maak ik hieruit op?
Suze, ik vind dat je het wat beleren erg handig aanpakt, kun je in ieder geval lekker bezig blijven met Ko! Ik heb Mike eerst 6 jaar onder het zadel gehad, western beleerd, en sommige reacties bij hem gaan zo automatisch dat het "erbij" beleren voor de kar niet echt een superidee is. Ben er wel mee bezig geweest maar niet veilig genoeg. Best jammer, daardoor mag ik nu aanhoren hoe braaf paard is geweest bij de baas op buitenrit...
Dat zware gevoel in die onderbuik heb ik dus al vanaf het begin, trekkende banden etc.... Nu begin ik daar verschil in te merken, wanneer ik te veel doe en wanneer ik wel genoeg rust neem etc.
Enne Fleur, gewoon lekker doorklussen!!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 10:18

vinnie zegt dank je wel...
was wel leuk, van de 13 hondjes zijn er 2 geslaagd, vinnie en nog een met een matig (hakken over de sloot typje). veel honden vertikten het idd terwijl ze het wel kunnen. de nummer 1 van de vorige cursus was nu dik gezakt en mijn cursus geefster (raar woord haha) was ook gezakt omdat haar hond moest poepen tussendoor en dus niks deed :=
vinnie is bij de vorige cursus maar met een matig geslaagd en ben nu dus onwijs trots op hem dat het nu wel kei goed ging :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 10:20

twannie dat lijkt me ontzettend moeilijk, wat een lange tijd.. maar aan de andere kant wel heel fijn dat je zoontje met mamma en pappa evenveel tijd heeft, is wel heel belangrijk :j

gek he cindy? wie had dat gedacht!! :D

fanci dat kan ik me voorstellen, ik moet nu al opletten met de stemhulpen die ik al op zn westerns had aangeleerd en nu moet er stap en draf achter de klikjes :+

joanne stoere hond gefeliciteerd knap hoor!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 10:24

het is toch mn kind he... hahahhaha erg eigenlijk, maar die hond is mn alles, vooral nu ik thuis zit is het zo fijn om iets om me hene te hebben