Nee B12 is een vitamine, veel mensen hebben daar een tekort aan. Ze hebben het vast wel van te voren getest, samen met foliumzuur, maar vraag het nog even na.
De hele tijd een trouwe meelezer geweest en het moment supreme heb ik gemist.. Damn!
Gelukkig dat kleine Jesse en nu is en dat alles goed gaat met hem. Ik hoop dat jij je snel beter gaat voelen.
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-12 10:14
B12 is volgensmij niet meer gecheckt. gebruik trouwens geen slaapmedicatie.
michel is nu aangifte bij het gemeentehuis aan het doen en dan komt hij hier heen . ik ben net weer uit bed geweest om te plassen en dat ging nu best goed! helaas wel erge hoofdpijn dus ga nog meer cola drinken vandaag. verder is mn onderarm ontstoken door het infuus dus die heb ik er uit laten halen. arm is rood en opgezet
marianne18
Geplaatst: 10-05-12 10:20
Dat je buik zo gevoelig is zal je nog wel even last van hebben. (maar ja ieder mens reageerd weer anders op een keizersnee) het duurde bij mij 2 weken dat ik niet meer als een oude dame liep hihi.(met mijn 1e) met de 2e keizersnee liep ik de zelfde dag al weer over de afdeling en had ik nergens geen last van. Moest toen op bed blijven van de zusters alleen vond ik onzin je voelt het zelf het beste wat je wel en niet kan;-)
Wel een zeer leuk ventje. Succes met het herstel en veel plezier met jullie kleine man.
Wat een leuke foto! fijn dat hij bij je op de kamer is. Al deed ik snachts geen oog dicht toen S ylvan bij mij op de kamer kwam in het ziekenhuis Leuk pakje, heb ik ook gehad toen hij zo klein was
Yellomofoon
Geplaatst: 10-05-12 15:06
Wat een lekker mannetje zeg! Nog eens gefeliciteerd
als het goed is, krijg je standaard pijnmedicatie vanwege je sectio, dus dan zou je geen hoofdpijn moeten hebben. Hoofdpijn kan van een laag Hb gehalte komen, of van de ruggeprik, dan is het een niet te omschrijven nare hoofdpijn, die over zou moeten gaan op het moment dat je helemaal plat op je rug gaat liggen, zonder kussen onder je hoofd. Wel even aangeven bij de verpleging hoor, kan naturlijk ook "gewoon" door de spanning en slaapgebrek komen, maar ook zeker nog door de hoge bloeddruk, tot 72 uur na je bevalling kun je nl best nog last hebben van symptomen!
Wat een prachtig kereltje, TS ! Ik heb dat je je gauw beter voelt om ten volle te kunnen genieten van het moederschap, de dingen die je omschrijft klinken helemaal niet prettig .