Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lara_Silver schreef:Wendy_Komen schreef:- "Ook op internet niks gevonden." = DIKKE no go
- "Was meteen aan de beurt" = DIKKE no go
- "En spotgoedkoop" = DIKKE no go
Dat wil niet direct iets zeggen over de kwaliteit van de tattoo. Zowel voor mijn tattoo als die van mijn vriend (beiden afgebeeld in dit topic) waren we zeer snel aan de beurt, hij dezelfde week, ik twee weken later. Het resultaat mag er (zelfs objectief gezien) toch zijn. Daarbij was die van hem omgerekend 333 euro en die van mij 125 euro. Vind ik echt niet duur. Het is een artiest die gewoon gepassioneerd is en je naar je budget vraagt en vanuit daar afspraken maakt. Hij vraagt gewoon geen cent teveel.
Imo is dus DIKKE overdreven. Als je naar een prutser zou gaan dan kan ik het alleen met je eens zijn, maar er zijn genoeg goede artiesten die ook nog eens klantvriendelijk zijn qua kosten en organisatie.
Wendy_Komen schreef:En als je beter rond had gekeken, meer geld had uit gegeven, en langere wachttijd had gehad, kan ik je zo een paar artiesten opnoemen die de tattoo van je vriend veel beter/ mooier had kunnen zetten.
Mooi dat hij er blij mee is, maar de kwaliteit is zeker niet DE top kwaliteit die ik zou eisen.
Wendy_Komen schreef:En als je beter rond had gekeken, meer geld had uit gegeven, en langere wachttijd had gehad, kan ik je zo een paar artiesten opnoemen die de tattoo van je vriend veel beter/ mooier had kunnen zetten.
Mooi dat hij er blij mee is, maar de kwaliteit is zeker niet DE top kwaliteit die ik zou eisen.
Dieuwke_ schreef:Wat ga je laten zetten Vesceron?
moonprayer schreef:ja supersmurf, zeker mooi, maar dat word een onderarm sleevehaha geen pols tattoo
![]()
wel Super gaaf.
Zijn phoenixen ineens in trek? in de shop waren ook al een paar vragen daarna, en joy is bezig met een rugstuk, en nu supersmurf![]()
agja, mijn favo artieste zit in New york. Daar zal ik van mijn levensdagen nooit terrecht komen, en ze doet ook nooit convnties in Nederland tot nu toe. Gelukkig heetf nederland ook een stel goede kunstenaars
SuperSmurf schreef:moonprayer schreef:ja supersmurf, zeker mooi, maar dat word een onderarm sleevehaha geen pols tattoo
![]()
wel Super gaaf.
Zijn phoenixen ineens in trek? in de shop waren ook al een paar vragen daarna, en joy is bezig met een rugstuk, en nu supersmurf![]()
agja, mijn favo artieste zit in New york. Daar zal ik van mijn levensdagen nooit terrecht komen, en ze doet ook nooit convnties in Nederland tot nu toe. Gelukkig heetf nederland ook een stel goede kunstenaars
Dat had ik ook al beetje bedacht dus denk dat t gewoon een vogeltje wordt ipv een feniks . Wil nl geen sleeve