[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Indilover

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:29

ik ben volgende week aan de beurt om 19:00 en gaat ong een uur duren, ben benieuwd :D zin in

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:42

okee nice wat ga je zetten en waar?

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:46

word een bloem met sierslingers en naam van Indi eronder.
ga hem op hem onderarm laten zetten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 22:58

okee en bij welke tattoo shop?

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:01

Lara_Silver schreef:
Wendy_Komen schreef:
- "Ook op internet niks gevonden." = DIKKE no go
- "Was meteen aan de beurt" = DIKKE no go
- "En spotgoedkoop" = DIKKE no go

Dat wil niet direct iets zeggen over de kwaliteit van de tattoo. Zowel voor mijn tattoo als die van mijn vriend (beiden afgebeeld in dit topic) waren we zeer snel aan de beurt, hij dezelfde week, ik twee weken later. Het resultaat mag er (zelfs objectief gezien) toch zijn. Daarbij was die van hem omgerekend 333 euro en die van mij 125 euro. Vind ik echt niet duur. Het is een artiest die gewoon gepassioneerd is en je naar je budget vraagt en vanuit daar afspraken maakt. Hij vraagt gewoon geen cent teveel.

Imo is dus DIKKE overdreven. Als je naar een prutser zou gaan dan kan ik het alleen met je eens zijn, maar er zijn genoeg goede artiesten die ook nog eens klantvriendelijk zijn qua kosten en organisatie.

En als je beter rond had gekeken, meer geld had uit gegeven, en langere wachttijd had gehad, kan ik je zo een paar artiesten opnoemen die de tattoo van je vriend veel beter/ mooier had kunnen zetten.
Mooi dat hij er blij mee is, maar de kwaliteit is zeker niet DE top kwaliteit die ik zou eisen.

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:13

lrtj_ schreef:
okee en bij welke tattoo shop?

l'extrimiste in arnhem, had nu wel een erg behulpzame vrouw, die andere was nogal chaggie, maar de rest zijn wel erg behulpzaam.
word de dag zelf geholpen door een van die mannen.

JoyDewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:17

Hey Dieuwke,

Dave zat eerst bij Philip en naar wat ik gehoord heb is hij nu z'n eigen shop begonnen..

JoyDewi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:17

Oh ja.. Philip = Walk In Tattoo

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:30

Philip wist ik indd, ooit binnen gelopen voor een traguspiercing en eruit geblaft als een hond. Dave had ik nog nooit van gehoord, ben wel benieuwd naar ander werk van hem.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 23:51

Wendy_Komen schreef:
En als je beter rond had gekeken, meer geld had uit gegeven, en langere wachttijd had gehad, kan ik je zo een paar artiesten opnoemen die de tattoo van je vriend veel beter/ mooier had kunnen zetten.
Mooi dat hij er blij mee is, maar de kwaliteit is zeker niet DE top kwaliteit die ik zou eisen.

Zó, ga je lekker?
Je doet bijna alsof ie een gedrocht op zijn arm heeft staan van hier tot in timboektoe.

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 00:12

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 07:05

Wendy_Komen schreef:

Ach hou op! Iedereen komt hier in dit topic om lekker gezellig te kletsen over tattoo's niet over andermans artiesten af te zeiken. De tattoo is gewoon hele goede kwaliteit, ik kan hem namelijk irl zien iedere dag. Jij ziet hem op een scherm, dat vertekend, heel simpel. Daarbij zijn we allebei gewoon heel blij met onze tattoo's en daar gaat het om.

Dit soort reacties vind ik dus zo walgelijk, even iemand helemaal de grond in boren. Ben hier dan ook weg voor een flinke tijd, sorry voor de mensen die zo fijn reageren en iedereen in hun waarde laten. :evaw:

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 07:42

Of je leest de tekst verkeerd, of je begrijpt hem niet.
- Ik zeg niet dat de tattoo lelijk is.
- Ik zeg nergens dat jullie artiest heel slecht is.
- Ik zeg enkel dat er betere artiesten zijn, die hem nog beter had kunnen zetten.
En als jij niet het kwaliteits verschil kunt zien tussen jullie artiest, en de top artiesten van nederland, is dat niet mijn schuld.
Maar lees het zoals je lezen wil, ik schrijf nergens een woord die niet waar is, dus als je er niet tegen kunt, so be it....

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 09:41

Jeetje wat een manier om de sfeer te bederven in dit topic

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 09:53

ja supersmurf, zeker mooi, maar dat word een onderarm sleeve ;) haha geen pols tattoo :D
wel Super gaaf.
Zijn phoenixen ineens in trek? in de shop waren ook al een paar vragen daarna, en joy is bezig met een rugstuk, en nu supersmurf :P

agja, mijn favo artieste zit in New york. Daar zal ik van mijn levensdagen nooit terrecht komen, en ze doet ook nooit convnties in Nederland tot nu toe. Gelukkig heetf nederland ook een stel goede kunstenaars :)

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:16

Omdat ik eerst maar 2 kleine tattoo's wil ga ik wss eerst deze laten zetten op mijn pols
Afbeelding

En het design van deze plugs op mijn andere pols (die ik ook "bedacht" had)
Afbeelding

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:25

Gezellig met jou Wendy_Komen...
Dat je niet zegt dat de tattoo niet lelijk is, betekend niet dat je iemand niet kunt kwetsen.

Iemand zet iets op zijn lichaam voor de rest van zijn of haar leven en jij verteld daar doodleuk even bij dat je de kwaliteit laag vindt en het veel beter had gekund :? Helemaal prima dat je dat vindt en gefeliciteerd dat jij het verschil wel ziet, wat een aanwinst... maar kun je andere in hun waarde laten en dit voortaan gewoon voor jezelf houden? "gefeliciteerd met je tattoo" was ook prima geweest hoor en die sneer had je binnen kunnen houden.
Wat win jij er nou mee om andere de grond in te trappen?! En wat voor pijn doet het je nou om het gewoon lekker voor je te houden?

Overigens... ik ben vrijdag langsgegaan en kon zaterdagochtend terecht ivm een uitvaller... dan moet ik wel een heule lelijke tattoo hebben :+

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 10:55

Wat ga je laten zetten Vesceron? :)

Vesceron

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 11:03

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 11:06

Oh sorry, dat had ik even gemist. Erg mooi :j

SuperSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 11:14

moonprayer schreef:
ja supersmurf, zeker mooi, maar dat word een onderarm sleeve ;) haha geen pols tattoo :D
wel Super gaaf.
Zijn phoenixen ineens in trek? in de shop waren ook al een paar vragen daarna, en joy is bezig met een rugstuk, en nu supersmurf :P

agja, mijn favo artieste zit in New york. Daar zal ik van mijn levensdagen nooit terrecht komen, en ze doet ook nooit convnties in Nederland tot nu toe. Gelukkig heetf nederland ook een stel goede kunstenaars :)

Dat had ik ook al beetje bedacht dus denk dat t gewoon een vogeltje wordt ipv een feniks . Wil nl geen sleeve ;)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 11:56

Ik ben van plan na de zomer iets te laten zetten.
Ik wil in de toekomst meerdere, maar de eerste zal waarschijnlijk van m'n schouder naar achter m'n rug toe zeg maar zijn.
Design moet ik nog even bekijken.
Alleen heb ik een onderhuidse schimmel infectie ( ... :') ) op m'n rug, waardoor ik dus allemaal rode plekjes heb en ik heb niet veel zin om dan een tattoo daar te laten zetten als dat nooit weg trekt.
Dus ik moet eerst naar de huisarts toe :') Yippie.
Ik wou eerst graag op m'n borst ( onder m'n BH bandjes zeg maar ) 2 strikjes maar die bewaar ik even voor later :D

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 12:02

Ken Dave ook niet. Philip wel. Heb daar in een ver verleden eentje op mijn rug laten zetten.

fiona1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 13:20

SuperSmurf schreef:
moonprayer schreef:
wel Super gaaf.

Dat had ik ook al beetje bedacht dus denk dat t gewoon een vogeltje wordt ipv een feniks . Wil nl geen sleeve ;)

Ben een stille meelezer; Ik heb al een aantal jaar een feniks op mijn rug, tussen/op schouderbladen, maar je hoort het idd. steeds meer. Bij mij was het "de mythe" achter de feniks, eens in de zoveel jaar uit zijn as verrijzen die de doorslag gaf.

Maar zowel een feniks als een vogel kunnen een mooi plaatje geven, ze lenen zich super voor mooie kleuren :j En of je ze veel ziet, ach als het goed is zijn ze allemaal anders. Zo wil ik er nog graag een draak bij (feniks in comb. met draak staat voor het huwelijk), die zie je ook veel, welliswaar meer bij mannen maar toch veel voorkomend. Ik ben alleen nog drukdenkend over de plaats, ik hou van groot dus of de rest van mijn rug zodat het een compleet rugstuk wordt, of een sleeve minimaal 3 kwart.

Presto3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 14:13

hoi hoi allemaal!

ik lees al een hele lange tijd mee en ik vond het toch wel eens tijd om mijn tattoo te showen

Afbeelding

ik heb hem nu bijna een jaar en ik ben er nog steeds super blij mee!