Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:Weet iemand hier wat ik kan doen aan extreme vermoeidheid na het sporten? Ik ben sowieso wel vaak moe maar na het sporten is het echt extreem. Heb vanmiddag gesport en als ik nu zou gaan liggen ben ik binnen 5 minuten in diepe slaap. Ligt dit misschien aan mijn voeding? Een tekort ofzo?
mmarrijee schreef:Mijn ervaring is dat je door krachttraining goed kunt afvallen en een strak figuur kunt krijgen.
Als je spiermassa hebt opgebouwd is het zelfs zo dat je calorieën verbrandt terwijl je niks doet, omdat spiermassa veel energie vraagt.
Heb een handige link met krachttraining tips voor vrouwen:
http://www.mijnbeautygeheim.nl/eenstrakfiguur.html
_Nancy schreef:Het is weer maandag dus ik heb eindelijk weer kunnen trainen..
En man,, wat was ie weer lekker!
Heb mezelf helemaal kapot getraind.. Heb nog nooit zo gezweet in de fitness
Topjes waren uitwringbaar..
Ik voel me 10 kilo lichter (onmogelijk natuurlijk, maar zo voelt het wel )
I looooove it
missfitness schreef:SSDesign schreef:Ik heb inmiddels zoveel spierpijn aan mijn benen van gister dat ik amper meer kan lopen. Het doet pijn, zelfs als ik gewoon zit. Hardlopen gaat hem dus echt niet worden vrees ik.
Ik zou idd niet gaan hardlopen nu! Kans op een blessure of overbelasting wordt dan groter!
missfitness schreef:Klinkt goed Nancy!Wat heb je vandaag getraind?
annepaardoes schreef:Ik wil morgen een cardiodagje doen en nu zie ik dat er morgen bij ons op de sportschool om 9:00 bodystep (lesmills) wordt gegeven. Ik zit te twijfelen om daar naar toe te gaan. Ik heb tot nu toe nog geen groepslessen meegemaakt.
Iemand hier wel eens een lesje body steps meegepakt? Hoe was dat?