Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 17:11

Ik ga een U-part pruik maken (ofwel 3/4 pruik).
Ik heb dus een spandex cap gekocht, daar naai ik het haar op vast. Op de onderkant ga ik clips naaien omdat ik het te veel gedoe vind om mijn haar te vlechten en het haarstuk/de pruik daar in vast te naaien.

Mijn eigen haar rondom de scheiding valt dan over de pruik heen en een gedeelte van mijn haar langs mijn haargrens loopt dan ook mee om de overloop te maskeren voor een natuurlijk effect.

Ik ben te lui om iedere dag al die stroken haar in te clippen dus een groot haarstuk leek mij makkelijker hahaha. :')

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 17:27

Ik kan me er even geen beeld bij vormen maar je plaatst een foto als het klaar is he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 17:31

Ja doe ik zeker :j

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 17:52

Hee meiden,
mag ik mee kletsen?
Ik heb t topic redelijk doorgekeken en zag best wat site's voorbijkomen.
Ben tot de conclusie gekomen om in elk geval licht blond te pakken en in mn eigen kleur te verven, want de goede kleur ga ik nooit vinden volgens mij :=

Ik twijfel over 2x 70 gram of dat 1x100 gram genoeg is en ga sowieso voor een goedkopere optie omdat ik me afvraag hoeveel ik t in de praktijk ga dragen. Ik heb veel maar dun haar.
Ik wil clipins, heb weave gehad maar dat was echt 4 weken mooi toen moest t er weer opnieuw in en dat vind ik echt teveel gedoe.. Heb dat haar nog wel dus wellicht kan ik daar ook nog iets mee.
Ik heb nu ongeveer 12 inch haar, en wil verlengen naar ongeveer 15/16 is dat reeel? Welke lengte moet ik dan pakken?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 18:45

RoosG schreef:
Thirsa hoe lang is jouw echte haar? Ik wil mijn extensions iets korter dan dat jij ze hebt op die foto maar heb van mezelf ook korter haar.

Net over m'n borst als ik het stijl :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 18:54

Waarom extensions dragen als je van jezelf al lang mooi haar hebt?

En dat bedoel ik in het algemeen.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 18:57

Omdat het er nog mooier en langer van wordt :D

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 19:15

Snap ik niet, kun je toch ook je haar gewoon laten groeien en goed behandelen. Scheelt een hoop geld en ziet er meteen natuurlijk uit.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 19:17

Vaak doen mensen die al lang haar hebben extensions om het haar te verdikken :) niet iedereen is gezegend met lang én dik haar.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 19:18

Nee daarom vraag ik ook, waarom extensions als je van jezelf al lang en geen dun haar hebt?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 19:19

Lous schreef:
Waarom extensions dragen als je van jezelf al lang mooi haar hebt?

En dat bedoel ik in het algemeen.

Mooi haar is een objectief iets uiteraard. Voor mij vind ik het mooier wanneer ik mijn extensions draag, daar staat tegenover dat ik amper make-up op heb. Voor de een is make-up een holy grial en kunnen ze niet zonder. Ik vind het fijn om lang haar te hebben, ook al doe ik het lang niet elke dag :j

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 19:24

Lous schreef:
Nee daarom vraag ik ook, waarom extensions als je van jezelf al lang en geen dun haar hebt?

Dat laatste stukje stond net niet in je vraag :P

Maar er zullen dames zijn die zich daar prettiger bij voelen, misschien wel meer vrouwelijker. Ieder z'n keuze om geld te besteden aan extensions.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 19:33

Ik heb niks met make-up, maar ik voel me een stuk fijner bij lang haar. Ik heb mijn haar helaas een lange tijd terug heel kort moeten knippen waar ik heel erg van baalde en sindsdien draag ik geregeld extensions :) Ieder zo z’n ding, de ander koopt graag elke week een nieuw paar schoenen :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 19:36

Ik heb 3 jaar geleden ook mijn haar heel kort moeten knippen door een mislukte dip-dye, ik ben toen van haar tot m'n middel naar een lange bob gegaan en vond het mezelf vreselijk staan. Helaas groeit mijn haar extreem traag en ben daarom aan extensions begonnen tot mijn haar weer op de lengte is waarop het was :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 19:41

Lang laten groeien is leuk gezegd maar dat gaat niet zomaar. Mijn haar komt gewon niet over een bepaald punt, kan ik weinig aan doen. Heb overigens bijna nooit extensions meer in omdat ik het te veel gedoe vind, maar snap zeker waarom veel mensen het elke dag doen.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:15

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:20

xRoosss schreef:
Ik heb 3 jaar geleden ook mijn haar heel kort moeten knippen door een mislukte dip-dye, ik ben toen van haar tot m'n middel naar een lange bob gegaan en vond het mezelf vreselijk staan. Helaas groeit mijn haar extreem traag en ben daarom aan extensions begonnen tot mijn haar weer op de lengte is waarop het was :)

Een Bob noem ik eigenlijk niet heel kort, echt kort is ongeveer 10 cm op je hoofd.
Lang haar kan mooi zijn, maar bijna alle meiden/vrouwen die extensions hebben als lang haar zie je het, dat is dan toch niet mooi meer. En lijkt me ook een afknapper voor de man. Leer je als vrouw een leuke man kennen,krijg je een relatie. Zie je ineens een grote dot haar ergens liggen als man zijnde. Zou me dood schrikken.
En zwemmen doen jullie dat er wel mee dan?
Laatst bijgewerkt door Lous op 20-01-15 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:22

Courses schreef:
Op deze foto zie je hoe mijn haar is wanneer ik er niks mee doe;

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=5569FE20

Als ik dan kijk naar mijn andere foto’s vind ik langer haar gewoon mooier bij mezelf :) Mijn haar groeit gewoon heeeeeeeeeeeeeeeel traag :+

Dat vind ik bij jou echt veel mooier en natuurlijker dan extensions en je hebt niks te klagen. Kijk voor de grap eens in mijn profiel, dan schrik je je pas echt kapot en mag je blij zijn dat je zulk mooi haar hebt van jezelf :)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:28

Mijn ex wist dat ik extensions in had, hij vond t geweldig dat lange blonde haar.
Maar dan neem jij geen extensions, ieder z'n ding toch ;)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:33

Nee liever niet. Wat mooi is, is vreselijk duur en veel te veel onderhoud. Wat minder kost lijkt altijd nep.

Heb het nu ook superkort. Vorige maand van net boven BH bandje naar ongeveer 10 cm laten knippen. Het is dun en weinig. In deze periode van het jaar 1 complete klittenbol, echt letterlijker dan letterlijk. Het maakte me geen drol meer uit of het zo kapot ging of niet. Op het laatst was het tanden om elkaar en met grove kracht in 1 keer de klitten eruit trekken.
Laatst bijgewerkt door Lous op 20-01-15 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:35

Lous schreef:
Courses schreef:
Op deze foto zie je hoe mijn haar is wanneer ik er niks mee doe;

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=5569FE20

Als ik dan kijk naar mijn andere foto’s vind ik langer haar gewoon mooier bij mezelf :) Mijn haar groeit gewoon heeeeeeeeeeeeeeeel traag :+

Dat vind ik bij jou echt veel mooier en natuurlijker dan extensions en je hebt niks te klagen. Kijk voor de grap eens in mijn profiel, dan schrik je je pas echt kapot en mag je blij zijn dat je zulk mooi haar hebt van jezelf :)

Ehm, als ik er zelf niet blij mee ben mag ik dat toch zijn? :') Vind het een beetje raar dat je zo reageert, ieder zijn/haar ding.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:39

Niet om vervelend te doen hoor, maar wat zoek je in een extensions topic als je er op tegen bent en ze niet wil nemen? :+

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:41

Lous schreef:
xRoosss schreef:

Een Bob noem ik eigenlijk niet heel kort, echt kort is ongeveer 10 cm op je hoofd.
Lang haar kan mooi zijn, maar bijna alle meiden/vrouwen die extensions hebben als lang haar zie je het, dat is dan toch niet mooi meer. En lijkt me ook een afknapper voor de man. Leer je als vrouw een leuke man kennen,krijg je een relatie. Zie je ineens een grote dot haar ergens liggen als man zijnde. Zou me dood schrikken.
En zwemmen doen jullie dat er wel mee dan?

Kort is voor iedereen anders :)

En wanneer je extensions ziet doe je toch echt iets niet goed ;) hier een voorbeeld van mijn haar met extensions:

Afbeelding Afbeelding

Ikzelf kan niet eens zien wat nou mijn eigen haar is.

Zelf maak ik er ook totaal geen geheim van dat ik extensions draag. En als een kerel mij daar dan minder leuk om zou vinden gaat die maar op zoek naar een ander ;) ik ga echt niet geen extensions dragen omdat ik bang ben voor de eventuele mening van een ander. Ik doe waar ik mij zelf prettig bij voel.

En dat jij het niet snapt, is jou 'probleem', maar volgensmij gaat dit topic over het delen van ervaringen met extensions en niet over het wel of niet begrijpen waarom mensen extensions dragen :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:42

Ik vroeg me gewoon af waarom mensen die dingen nemen? Kan toch? Heb er ook nog wel eens over me gedacht. Maar zelden echt mooie resultaten gezien (maar dat is weer een ander verhaal)

Schiet wel weer in de sporadische meeleesmodus :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-15 20:57

Ik heb zelf geen lang haar (nu net half lang na alweer 1,5 jaar sparen) en het duurt een eeuwigheid voor het lang is, dus vandaar. Ik maak nu ook expres een heel haarstuk omdat je anders de overloop ziet bij mij en dat vind ik idd niet mooi. De foto's hierboven laten wel zien dat het super mooi kan zijn, echt prachtig!