Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Gave glitter, Skessa! Wil je dat met naturel gaan mengen, of met een speciaal kleurtje? Heb je nu al je spulletjes binnen om te gaan mengen? Ben benieuwd!!
Britt_Sisi schreef:haha vies is het niet hoor, niet besmettelijk oid
komt gewoon door dat ze illegale spullen hebben gebruikt en het niet goed gereinigd hebben vantevoren.
xDramaQueen schreef:Britt_Sisi schreef:haha vies is het niet hoor, niet besmettelijk oid
komt gewoon door dat ze illegale spullen hebben gebruikt en het niet goed gereinigd hebben vantevoren.
illegale spullen zal er niet veel mee te maken hebben, het niet goed reinigen wel
hoeveel had je betaald? ik zou me geld terug vragen en anders zou ik er iemand bij halen die dat soort dingen keurt
mariska1989 schreef:Ik kreeg al schrik! Zelf denk ik er wel eens over om neppers te nemen en dan echt te laten doen zeg maar. Bij de paarden lijkt het me erg handig, nu breekt er om de haverklap wel een nagel terwijl ze net een mooie lengte hebben.
@ Skessa: Gaaf als je dat met paars gaat mengen, wordt echt shiny!
6 lagen haha, daar heb je best even de tijd voor nodig! Ik houd het op 4 normaal gesprokenVind ik wel mooi zat!
Britt_Sisi schreef:mariska1989 schreef:Ik kreeg al schrik! Zelf denk ik er wel eens over om neppers te nemen en dan echt te laten doen zeg maar. Bij de paarden lijkt het me erg handig, nu breekt er om de haverklap wel een nagel terwijl ze net een mooie lengte hebben.
@ Skessa: Gaaf als je dat met paars gaat mengen, wordt echt shiny!
6 lagen haha, daar heb je best even de tijd voor nodig! Ik houd het op 4 normaal gesprokenVind ik wel mooi zat!
ik zou gewoon bij een goeie gaan waar je ook goede verhalen van anderen over hoort
en niet op de goedkoopste afgaan!
Toad schreef:boehoe, ik wil mn nagels vijlen en lakken maar ben net verhuisd en de nagellak is wel uitgepakt, maar mijn vijl en remover nog niet...