Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariettjj schreef:Ik mocht het ook absoluut niet eerst! Me vader was het er echt niet mee eens dat ik een tongpiercing liet zetten, terwijl hij mijn navelpiercing zelfs heel gaaf vond. Achteraf bleek dat hij gewoon ontzettend bang was dat hij verkeerd gezet zou worden en dat je dan je smaak zou verliezen, een dikke opgezwollen pus tong zou krijgen en weet ik veel wat voor narigheid. Nadat ik het daar een keer rustig met hem over heb gehad, was het ineens helemaal geen probleem meer en nu maakt het hem niet zo veel meer uit. Mijn vader was dus juist erg bezorgd. En toen heb ik hem zelfs op mijn 17e mogen zetten ipv mijn 18e waar eerst nog sprake van was.
Maar ik snap jullie ook wel, als je ouders er zo'n probleem mee hebben dat je er zelfs ruzie van krijgt, aan de andere kant zou ik denk ik zoiets hebben van het is mijn lichaam en ik vind het mooi..
xDramaQueen schreef:ik wilde vanaf me 15de een tongpiercing, toen ik 21 was mocht ik hem van moeders, toch nog geprobeerd op mijn 20ste, het mocht, ik mocht trouwens wel tattoo's
een jaar later had ik btw 2 tongpiercings en heb inmiddels 8 mm in me oren, ze vind het wel grappig.
Ik VIND dat als je ouders van je vragen om er mee te wachten dat je daar respect voor moet hebben, zij hebben je op de wereld gezet en zij zorgen al jaren voor je, 18 of geen 18 als je onder hun dak woont en ze willen iets niet heb je dat te respecteren, daarom heb ik toch echt pas gewacht tot ik toestemming had van mijn moeder, de rest is allemaal na mijn 21ste gekomen en ze heeft altijd gezegd na je 21ste doe je maar wat je wilt
Courses schreef:Ik werk zelf ook in de horeca, heb er dusver nog weinig comentaar op gehad ( 9mm stretch ) en ik ga naar de 16mm. Mochten mensen er vragen over hebben wil ik 't prima beantwoorden, maar ik maak vaak meteen al veel dingen goed omdat ik ontzettend beleefd en sociaal ben tijdens het bedienen en ik veel gesprekken met mensen aan ga ( is me verteld). Tuurlijk, mensen mogen 't niet mooi vinden, maar daar hoef je nog niet mensen op af te rekenen lijkt me zo. Ben benieuwd wanneer mensen erover beginnen.