Haar/Haarverf deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Janedieene

Re: Haar/Haarverf deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 21:33

ayo, dankjewel, er is ook geen spray zeker? Die er wel natuurlijk uitzien?

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 21:44

Blond spray misschien?
Maar dan zou ik éérst de scenes opnemen als je haar nog donker is, en daarna pas de lichte.

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 21:47

Ik ga morgen weer naar de kapper :D eindelijk na bijna een jaar?

Wil totaal iets anders, ik heb nu lang haar tot onder mijn bh bandje
Heb altijd lang haar in een staartje en ben het zat! Wil een vlot kapsel.
Nu heb ik een best rond gezicht, zie profiel ( haar is hier korter)
En ben ik benieuwd of dit leuk bij mij staat

http://www.google.nl/imgres?q=leuke+kapsels+halflang+haar&um=1&hl=nl&sa=N&rlz=1C1AFAB_enNL447NL447&biw=1366&bih=677&tbm=isch&tbnid=ByA1ocgefrSFKM:&imgrefurl=http://haarkapsels.org/feestelijke-kapsels-voor-lange-halflange-en-korte-haar.html&docid=HoUniPZEDrbA_M&imgurl=http://www.firanet.nl/wp-content/uploads/2009/12/feestkapsel10.jpg&w=353&h=480&ei=ea6yT6W4AoHT8gPbrOXICQ&zoom=1&iact=rc&dur=380&sig=109638815166048242636&page=1&tbnh=139&tbnw=101&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r:0,s:0,i:98&tx=45&ty=88

Is wil het dan iets langer laten , maar wel kort achter en lang van voren :)
zou dit wat zijn?

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 21:48

Misschien Kan je een pruik huren bij een feestverhuur bedrijf? Dan betaal je minder dan als je er een moet kopen :)
Vragen bij kapsalons of je er een mag lenen/ huren voor 1 dag?
Verder zijn pruiken van nep haar vaak nog best netjes, moet je niet van die carnavals dingen uitzoeken natuurlij! Ik weet namelijk van een kennis dat haar nep pruik beter en mooier zat dan een opmaat gemaakte van echt haar (ze had die pruik vanwege chemokuur).

Janedieene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 21:51

__PrinCes schreef:
Blond spray misschien?
Maar dan zou ik éérst de scenes opnemen als je haar nog donker is, en daarna pas de lichte.

Ja, kan je dat gewoon halen bij de kruidvat? Het scheelt dat we 3 weken hebben om te filmen, dus het is eventueel nog wel te doen.

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 21:52

Suzan, ik zou het lekker doen! Dat kapsel is heel leuk en vlot en ik denk dat je het prima bij je gezicht kan hebben. Zorg dat je voor dan wat lengte houd en achter met laagjes als je dat wilt. Laagjes voor rondom je gezicht maakt je ronder dus als je dat wat langer laat kan het prima!

Lekker je haar zo laten knippen DOEN!

Janedieene

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 21:54

_vivi_ schreef:
Misschien Kan je een pruik huren bij een feestverhuur bedrijf? Dan betaal je minder dan als je er een moet kopen :)
Vragen bij kapsalons of je er een mag lenen/ huren voor 1 dag?
Verder zijn pruiken van nep haar vaak nog best netjes, moet je niet van die carnavals dingen uitzoeken natuurlij! Ik weet namelijk van een kennis dat haar nep pruik beter en mooier zat dan een opmaat gemaakte van echt haar (ze had die pruik vanwege chemokuur).

Ik heb er 1tje van een 10tje gevonden, met z'n vieren is dat niet zo duur dus.
Het is wel echt por*oblond :z maar ik vraag me af hoe goed je dat ziet op de camera :+

http://www.feestbeest.nl/feestartikelen ... blond.html

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 21:57

Die ziet er wel heel shiny uit en nep! Dat zie je denk ik ook als je gaat filmen.
Dat is precies zo'n carnavals pruik die je beter niet kan nemen als je het echt goed wilt doen.

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 21:58

_vivi_ schreef:
Suzan, ik zou het lekker doen! Dat kapsel is heel leuk en vlot en ik denk dat je het prima bij je gezicht kan hebben. Zorg dat je voor dan wat lengte houd en achter met laagjes als je dat wilt. Laagjes voor rondom je gezicht maakt je ronder dus als je dat wat langer laat kan het prima!

Lekker je haar zo laten knippen DOEN!

Ben dus echt bang dat het echt niet staat :o

Maar je reactie geeft al hoop :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:00

Janedieene schreef:
__PrinCes schreef:
Blond spray misschien?

Ja, kan je dat gewoon halen bij de kruidvat? Het scheelt dat we 3 weken hebben om te filmen, dus het is eventueel nog wel te doen.

Blond spray bleekt ook en dan zal je niet zonder verven terug naar je eigen haarkleur kunnen gaan. Je eigen haar lichter maken kan je niet niet-permanent doen. Lichter maken = bleken en dat wast niet uit. En blondspray doet in principe hetzelfde; dat is een spray die je op je haar spuit en die je haar dan bleekt.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:01

SuzanLarissa schreef:

http://www.google.nl/imgres?q=leuke+kapsels+halflang+haar&um=1&hl=nl&sa=N&rlz=1C1AFAB_enNL447NL447&biw=1366&bih=677&tbm=isch&tbnid=ByA1ocgefrSFKM:&imgrefurl=http://haarkapsels.org/feestelijke-kapsels-voor-lange-halflange-en-korte-haar.html&docid=HoUniPZEDrbA_M&imgurl=http://www.firanet.nl/wp-content/uploads/2009/12/feestkapsel10.jpg&w=353&h=480&ei=ea6yT6W4AoHT8gPbrOXICQ&zoom=1&iact=rc&dur=380&sig=109638815166048242636&page=1&tbnh=139&tbnw=101&start=0&ndsp=23&ved=1t:429,r:0,s:0,i:98&tx=45&ty=88

zou dit wat zijn?

Dan krijg je een soortvan lange bob wat ik voor mij zie? Ik denk dat het je heel leuk zal staan, alleen let er wel op dat het je misschien wel wat 'strenger' zal maken. En door dat korte koppie zal je sowieso wel ouder er uit zien :)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:06

Bizzybijtje schreef:
Ik heb een schop onder mijn kont nodig mensen!
Ik wil heel graag deze haarkleur http://www.justdesktopwallpapers.com/im ... 24x768.jpg

Maar ik durf niet _O- Ben bang dat het me niet staat. Ik heb felblauwe ogen dus dat lijkt me dan wel weer heel tof, heb ongeveer hetzelfde haar als op de foto maar nu donkerbruin geverfd (wat ook niet misstaat).

Ik denk niet dat je dat zal moeten doen. Het is natuurlijk wel mooi dat dan je ogen er 'uitspringen', maar het is denk té rood voor je. Van deze kleur ga je sowieso wel wit zien. (Heb even in je profiel gespiekt) En je moet onthouden dat rood altijd snel verdwenen is, het wordt snel dof. Je kan het wel doen opzich, maar dan wel een lichtere kleur rood. Of vind je Mahonie niets? Denk dat je dat nog leuker zal staan. :j

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:08

casperzazoe schreef:
Heeeeeeul gaaf nikki! :Q

Ik heb donkerbruin haar en wil de onkerkant misschien donker paars.verven (:
maar moet nog ergens het lef vandaan halen xd

Waarom probeer je dan niet eerst een spoeling? Deze was je er na een aantal wasbeurten uit. Alleen raad ik je dat aan niet met verf van de Kruidvat te doen, want deze is niet goed uitwasbaar... En heb je lagen in je haar? Want als je geen lagen heb zie je veel minder van die onderkant, dan als je wel lagen hebt.

SuzanLarissa

Yunaa schreef:
SuzanLarissa schreef:

zou dit wat zijn?

Dan krijg je een soortvan lange bob wat ik voor mij zie? Ik denk dat het je heel leuk zal staan, alleen let er wel op dat het je misschien wel wat 'strenger' zal maken. En door dat korte koppie zal je sowieso wel ouder er uit zien :)

Ouder uit zien zou ik helemaaaal geen probleem vinden :D haha

Bij mij blijft het dan wel donkerblon/bruin en niet blond

Milky_Way

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:11

Ik weet niet voor wanneer het is maar op ebay kun je ook talloze pruiken vinden.

Blond spray echt niet doen! koop dan liever een pakje verf!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:16

Yunaa schreef:
casperzazoe schreef:
Heeeeeeul gaaf nikki! :Q

Ik heb donkerbruin haar en wil de onkerkant misschien donker paars.verven (:
maar moet nog ergens het lef vandaan halen xd

Waarom probeer je dan niet eerst een spoeling? Deze was je er na een aantal wasbeurten uit. Alleen raad ik je dat aan niet met verf van de Kruidvat te doen, want deze is niet goed uitwasbaar... En heb je lagen in je haar? Want als je geen lagen heb zie je veel minder van die onderkant, dan als je wel lagen hebt.

bij de kruidvat hebben ze zowiezo geen paars denk ik :+
nah dat wil ik wil doen maar moet het eerst blonderen maar dan vervaagt het toch? (spoeling) en dan heb ik van dat lelijk blonde/paarse haar onder..
wil het idd wel in laagjes laat knippen dan anders zie je e rniet zo veel van.. :=

eerst maar wat informeren bij kapper enzo

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:17

Suzan, je kan altijd aan de kapster vragen het eerst gewoon wat korter te knippen dan heb je al beetje beeld hoe de lengte staat die je van de voorkant wilt. Ze kan er daarna altijd nog wat meer afknippen van de achterkant, zo voorkom je dat je straks spijt hebt. Wat je te lang vind kan altijd wat af, wat te kort is kan er niet zomaar meer bij!

Ik wilde paar jaar geleden zelfde kapsel en ik had ook lang haar! Ik liet de kapser gewoon knippen aan de hand van voorbeeld wat ik gaf. Ik wilde voor lang en achter laagjes. Ik ging naar huis met voor lang en achter.... of er een geit aan had gegeten :( ik heb heel erg gehuild en van mijn moeder extensions gekregen om de achterkant nog toonbaar te maken.
Sinds dien zeg ik altijd dat ik het iets langer wil dan ik eigenlijk bedoel, vind ik het toch te lang kan er altijd nog wat af :P

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 22:35

Haha ik las twee pagina's terug rood gaat er altijd heel snel uit! Maar dat heb ik juist niet.. :oo Als ik bruin in mijn haar smeer met ietsiepietsie roodtint er in slaat mijn haar vuurtorenrood uit en ik krijg het met geen mogelijkheid meer weg :o Het word na een maand ongeveer iets minder vel, maar eigenlijk hoef ik alleen de uitgroei bij te verven dan. Dat komt misschien ook wel doordat ik van mezelf ietsjes roodtinten in mijn haar heb, maar rood hoeft er dus helemaal niet snel uit te gaan.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 11:09

casperzazoe schreef:
bij de kruidvat hebben ze zowiezo geen paars denk ik :+
nah dat wil ik wil doen maar moet het eerst blonderen maar dan vervaagt het toch? (spoeling) en dan heb ik van dat lelijk blonde/paarse haar onder..
wil het idd wel in laagjes laat knippen dan anders zie je e rniet zo veel van.. :=

eerst maar wat informeren bij kapper enzo

Nee dat weet ik dat ze daar geen paars hebben, maar stel dat ze toch paars hebben... Zou ik het daar nooit kopen. Ik ben zelfs kapster, en het beste is gewoon je haar laten bleken (dit kun je het beste bij een goede kapsalon doen), zo wordt alle pigment uit je haar getrokken en dan kan je paars in je haar aanbrengen. Ja spoeling vervaagt indd wel, maar ja als je het laat verven zit je er wel gelijk aan 'vast'. En als je daarover heen weer een andere kleur gaat doen, wordt dat steeds slechter voor je haar..
Maar goed, ik zou zeggen als je het graag wilt.. Waarom niet :D

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 11:33

Janedieene schreef:
__PrinCes schreef:
Blond spray misschien?

Geen blondspray doen, dat is echt troep. En je moet er heel veel van gebruiken tot je pas echt blond bent, niet goed voor je haar dus. En het is net zo permanent als ontkleuren. Al zou ik dat laatste prefereren als je toch blond wil.

Pruik is de enige optie om even snel blond te zijn.

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 11:36

Nou ik heb mijn haar kort geknipt hoor :o
Wat was ik zenuwachtig, nu hopen dat vriendje lief het leuk vind :Y)

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 11:56

Toch nog een keer proberen :o , de vorige keer geen reacties gehad.

Mijn eigen kleur:
Afbeelding

Denken jullie dat deze spoeling mijn kleur een tintje donkerder zou kunnen maken? (De kleur heet donkerblond, maar misschien moet ik zelfs nog een lichtere nemen? Ik wil eerst een niet al te groot verschil hebben. (Kijken of de kleur inderdaad vervaagd, dan wil ik een donkerdere proberen.

Het probleem is: Ik wil het echt alleen donkerder, zoals mijn haar bij de aanzet ook is, waar het nog niet door de zon lichter is gemaakt. Ik wil geen roodtint ofzo.. Denken jullie dat deze spoeling een tint zou geven?
Afbeelding
(De kleur heet op de meeste verpakkingen donkerblond)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 12:35

Horsii_mine schreef:
Haha ik las twee pagina's terug rood gaat er altijd heel snel uit! Maar dat heb ik juist niet.. :oo Als ik bruin in mijn haar smeer met ietsiepietsie roodtint er in slaat mijn haar vuurtorenrood uit en ik krijg het met geen mogelijkheid meer weg :o Het word na een maand ongeveer iets minder vel, maar eigenlijk hoef ik alleen de uitgroei bij te verven dan. Dat komt misschien ook wel doordat ik van mezelf ietsjes roodtinten in mijn haar heb, maar rood hoeft er dus helemaal niet snel uit te gaan.

het échte rood vervaagd heel erg snel.. maar dat laatste restje roodtinten is echt verschrikkelijk hardnekkig..
maar het echte mooie diepe rood van als je het net geverfd heb vervaagd ontzettend snel. daarna hou je zo'n verwassen rode gloed over die er dus vaak heeeeeeel moeilijk uit te krijgen is.

@alies: ik weet niet of je echt verschil gaat zien als je die kleur er over heen doet.. lijkt bijna dezelfde kleur als je haar nu is?
En zijn je haren ontkleurd/geblondeerd/gebleekt oid? (omdat je uitgroei krijgt..) want dat is altijd nogal lastig voorspellen hoe een verf of kleuring pakt op geblondeerd haar.

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 23:12

Foto suzan! Ben je er zelf blij mee?

Alies gewoon proberen, de kleur lijkt wel erg veel het zelfde maar als het maar om 1 of 2 tinten gaat dan zie je dat verschil sowieso al minder.
Zwitzal, als je blond bent dan is je uitgroei altijd donker ookal verf je niet, bij blond licht het vaak door de zon meer op (of iig bij blond zie je dat volgens mij beter). Als je lang haar hebt zoals Alies dan hebben haar lange lokken al meer dan 1 zomer meegemaakt :)