Dus gewoon volhouden!! Succes!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Mas schreef:Chantalhaf, bij mij ging het de 1e 2 weken ook echt heel erg goed! Daarna kreeg ik echt een enorme dip, en nu sinds een dag of 5 gaat het gelukkig weer prima!
Dus gewoon volhouden!! Succes!
Quellian schreef:Ach, joh... hè
Ik zat gister in de auto aaaaaaaaaaaalle nadelen van het stoppen met roken op te sommen en kwam tot de ontdekking dat ik bést RedBull mocht als troost.
Ik had ook weinig moeite en nog steeds, maar soms wel moeilijke momenten.
Wienna schreef:mijn vriend is met Champix bezig, het kost rond de 55 euro per 2 weken. Ene kant ja het is best veel geld, maar roken is duurder
Pleisters zijn ook duur vind ik!
IngridB schreef:Wienna schreef:mijn vriend is met Champix bezig, het kost rond de 55 euro per 2 weken. Ene kant ja het is best veel geld, maar roken is duurder
Nou dat is nog goedkoop. MIjn schoonvader vertelde dat hij nu twee maanden is gestopt en bij de laatste pillen 250(!!!!!!) euro
moest afrekenen![]()
Hij zou ongeveer 500/600 euro kwijt zijn in totaal. LIjkt me wel erug veel, maar ja ik denk niet dat hij liegt hierover
IngridB schreef:Zo in je profiel te zien ben je wel oud gewoon met het roken![]()
Maar dat is wel heul erg veel 2 pakjes per dag
IngridB schreef:Wienna schreef:mijn vriend is met Champix bezig, het kost rond de 55 euro per 2 weken. Ene kant ja het is best veel geld, maar roken is duurder
Nou dat is nog goedkoop. MIjn schoonvader vertelde dat hij nu twee maanden is gestopt en bij de laatste pillen 250(!!!!!!) euro
moest afrekenen![]()
Hij zou ongeveer 500/600 euro kwijt zijn in totaal. LIjkt me wel erug veel, maar ja ik denk niet dat hij liegt hierover