[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

evaac

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 11:43

haha ik moet over 2 weken n week meelopen op n manege in drenthe, maar om m daarvoor te zetten.. beter wachten en daarna (A) als ik de moed heb verzameld.. :(

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 11:45

Als je m vandaag zou laten zetten heb je er over twee weken geen last mee van orh :P Was bij mij iig..

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 11:47

helaas moet ik zometeen concert geven met de fanfare en erna werken, dus vandaag kan al niet.
maar om daar op vakantie te zitte met een staafje wat misschien veel te lang is vind ik niet echt werken dus liever erna als ik ieder moment terug kan naar de piercingshop

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 12:11

Myryana respect! Gaat voor mij ook te ver maar ik vind het wel super stoer zou dat nooit nooit nooit durven!!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 12:21

Mag ik komen inspringen? :D

Ik zit momenteel links op 6mm stretch, wat een mooie 16mm gaat worden en zodra ik 18 ben ( augustus ) wil ik rechts m'n lippiercing hihi :D

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 14:15

Myrana, wat geweldig ! :~
Jeetje, *jaloeers!* :D

Wanneer zou hij ongeveer genezen moeten zijn?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 14:20

Dank je :)

Om heel eerlijk te zijn, ben ik mij dat niet zeker. Ik weet dat over 10 dagen de hechtingen eruit moeten dus ik verwacht dat het dan wel redelijk dicht is al. Maar sowieso kan het altijd nog teruggroeien (zelfs tot 2 jaar later)

Het voelt zo ontzettend raar nu, als ik met mijn tong over mijn lippen ga dan is dat maar met een deel.. haha die ander blijft dan in mijn mond XD

En mijn moeder weet het.. ze was alleen niet boos maar ook niet blij.. haha :')

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 14:22

Kun je die hechtingen niet nog even laten zitten zodat je zeker weet dat die wat dichter is gegroeit oid (:

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 14:23

Nee.. na 10 dagen ben ik de hechtingen volgens mij ook heel goed beu. Ze prikken nu al constant in mijn mond.. dus fijn is anders.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 14:24

Ik heb besloten mijn tongpiercing wat later te laten zetten... ik vind toch dat mijn nieuwe tattoo een iets hogere prioriteit heeft (heb niet heel veel geld, dus ik kan het niet allebei laten zetten eind december)... :) Maar ik blijf hier wel gezellig meelezen (en af en toe een brul geven :P )

Myryana: ziet er heftig uit... vind het wel heel stoer dat je het hebt gedurfd! Deed het heel veel pijn?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 14:26

Ja.. het deed echt heel erg veel zeer maar zoals gezegd het was bij mij een speciaal geval vanwege dat littekenweefsel. Was dat niet zo dan had ik het waarschijnlijk amper gevoeld.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 14:29

Hoe ging het eigenlijk in zn werk? Sneden ze je tong gewoon in tweeën zeg maar? :=

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 14:33

Haha zo ongeveer :p

nee eerst werd mijn tong schoongemaakt en bekeken met een lampje zodat de bloedvaten bekeken worden. Daarna werd mijn tong afgetekend met die paarse kleurstof (valeriaan?) en werd er aan weerskanten een klem op mijn tonggezet die door de assistente vast gehouden werd. Daarna begon hij met snijden, wat eerst heel goed ging en daarna raakte hij mijn littekenweefsel en dat deed heel zeer. Het begon ook als een idioot te bloeden. Heel veel gaasjes gingen daar doorheen en mochten de klemmen af.
Nadat het snijden klaar was mocht ik even liggen en we hebben toen uiteindelijk ook liggend de hechtingen gedaan.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 14:34

Maar je hebt hem dus zonder stretch gedaan? Mocht ik er aan gaan beginnen, wil ik hem wel vanuit een stretch doen.
Echt leuk dat je hem nu hebt! Ik hoop ook voor je dat die hechtingen er snel uit mogen, en dat hij niet aan elkaar groeit.

En tsja..moeders.. meestal went dat wel. :+ Mijn moeder heeft het altijd vreselijk gevonden (ookal stond ze zelf in haar jonge jaren ook dagelijks in een tattooshop :Y) ) maar nu ze heeft gemerkt dat ik er echt heel gemotiveerd in ben, accepteerd ze dat ook.
En volgens mij vindt ze heel veel dingen stiekem zelfs wel mooi. :')

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 14:38

Nee hoor RS, ik had een tongpiercing van 4mm maar daardoor heb ik dus ontieglijk veel weefsel gekregen (was met staal gepierced en geheeld dat is dus niet heel goed).

Ik vond het wel grappig dat mijn moeder het zo "normaal" vroeg. haha

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 14:39

Dat is wel minder dan. Dat er zoveel weefsel ontstaat door die piercing.. -O-

Wel tof inderdaad dat je moeder er nog koel op heeft gereageerd. :D

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 14:40

Oh wauw Myryana, wat heftig!
Het is niet mijn ding, maar ik ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien als het genezen is bij jou :j

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 14:43

Nou klinkt vrij heftig! Maar blijft gaaf :D

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 18:03

Gefeliciteerd!
Aan de ene kant vind ik het echt ontzéttend gaaf, en wil ik het ook.
Maar de andere kant, je zit er wel mee verbonden voor de rest van je leven!
Dat is mijn struikelblok.

Mag het sowieso nog niet hoor haha.

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 19:42

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 19:45

Ik heb een paar dagen geleden mijn rook eruit gehaald. Hij was niet aan het migreren, maar na een bijna een jaar kwam er nog steeds pus uit en was hij nog steeds rood en warm, ondanks 2x daags schoonmaken met zeezout water. De volgende dag was alle ellende weg en nu is er niks meet van te zien, zelfs geen lid tekentje. Als alles weer rustig is, en mijn navel genezen is (gaat nu prima, geen migratie en geen roodheid/pus meer) zou ik graag een snug willen, of een anti-helix. Mijn oor lijkt nu zo kaal!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 19:53

Myryana, fijn dat je ma niet helemaal flipte! Die van mij zou echt flauwvallen _O- Ben heel benieuwd hoe vlot het gaat genezen en er dan uitziet!
Bij mij begint het ook weer te kriebelen (ik heb tot nu toe alles in de winter laten zetten, dus nu het weer slechter begint te worden...) maar weet niet zo goed wat ik wil, qua tatoeages wel wat plannen, maar ben bang dat dat financieel geen doen gaat zijn..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 13:27

Myryana schreef:
Als je je piercing goed schoonhoud en wast nadat je gezwommen hebt kan dat.

Ayasha, dat lijkt zo maar het is aan de binnenkant van ieder halfje gehecht. Dus niet aan elkaar.

Aaah okee! Dat zag ik idd niet zo goed! :)
Hoe groot is de kans dat dit weer aan elkaar groeit ?
Ik las nog tot twee jaar maar als de wonde dicht is, hoe kan het dan nog terug groeien? :o

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 14:19

De kans is redelijk groot (meer dan de helft)
Hoe het mogelijk is weet ik niet precies maar ik heb bij veel mensen dat gezien dat het later nog teruggroeid.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-11 15:25

Ik wil ook nogsteeds een tongpiercing, maar mijn tong is kort & dat riempje daaronder zit ver naar voren :\ Dus dan zou de piercing ook ver naar voren moeten... en dat vind ik dan weer jammer, dan is ie gelijk nog meer zichtbaar ben ik bang. Iemand die z'n tongpiercing ver naar voren heeft hier en ervaring kan delen ? En evt een foto kan posten?