Snap wel dat je het moeilijk vind, ik ben terug aan het twijfelen geslaan over de plaats (links/ rechts en rond de borst of van de borst de rug op zegmaar)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nou ja nu heb je ook wel zat tijd nodig om daar over na te denken natuurlijk, Maar wat ik een mooie betekenis vind; Bij ons op school is een jongen die heeft zijn vader/moeder 6maanden terug verloren en nu is zijn vader/moeder (ik weet niet meer wie eerst overleed) vorige week overleden (beide aan kanker). Die heeft een tattoo laten zetten (woont nu bij zijn zus) op zijn pols met de handtekening van zijn vader geloof ik. En hij wil ook nog iets voor zijn moeder, dat vind ik wel mooi ;') Ik vind sowieso de pols een hele, hele mooie plek en dan links. Helaas voor mij geen optie, want ik heb daar een litteken zitten en daar baal ik behoorlijk van
(geen kleine).
(zie onderschrift)
Maar dat had ik je al eens gezegd denk ik ... 

Pijn was echt afzien..
Dus goed over nagedacht. Nu heb ik spijt van de locatie van tattoo nummer 1 (bovenarm). Voor mijn werk moet ik altijd zoeken naar iets met langere mouwtjes. (=mannetjes hert)
Was zo uitgeput dat ik 3 uur geslapen heb, halverwege de namiddag.
ik heb inmiddels mijn nieuwe tatt erbij laten zetten vorige week zondag en had al een tatt
ik zal straks ff foto's van beide plaatsen 

wacht ik daar maar eventjes mee 

maar mijn tattoo

Citaat:Genest grew up in Châteauguay, a suburb of Montreal. According to his mother he waited, out of respect for her and his father, to get his first tattoo until reaching the age of 16.[1] He then left home at 17 after graduating from high school, but it was not until the age of 21 that he would first come to Montreal tattoo artist Frank Lewis, since then responsible for inking the majority the designs on his body, which they create together.[1] This has taken over three years, Genest spending thousands of dollars on the artwork, conceived by him to be "about the human body as a decomposing corpse – the art of a rotting cadaver.", and "also a tribute to horror movies", a favourite genre of his.[1] He would become popular in Montreal's "underground scene", but struggled for money and eventually found himself homeless