[MW] Less is more! Verantwoord en gezond afvallen; Deel 4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eefske

Re: [MW] Less is more! Verantwoord en gezond afvallen; Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:06

Woei. Dan ga ik naar de Lidl. Even zoeken waar zo'n ding zit.

Wat bedoel je 'iets doen met gangen'?
Wat voor gangen. Gangen waar de deur naar de wc zit, gangen als stap, draf en galop of gangen als voor-, hoofd- en nagerecht? ;)

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:09

Ik ben vanmiddag weer wat opgeknapt, heb echt een paar uur lopen wankelen...
Was ook pas laat thuis van het werk, dus lekker rustig aan gedaan...

Heb in ieder geval boodschappen gedaan, ga van de week lekker aardappelpuree a la mn moeder maken (poging doen tot) Heb er al helemaal zin in!!

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:11

Heb vandaag het tegen overgestelde van wat ik normaal heb.. normaal ga ik in periode van stress en down zijn eten
Moet nu echt niet aan eten denken, heb dan ook een vrij mager lijstje vandaag

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:15

Eefske schreef:
Woei. Dan ga ik naar de Lidl. Even zoeken waar zo'n ding zit.

Wat bedoel je 'iets doen met gangen'?
Wat voor gangen. Gangen waar de deur naar de wc zit, gangen als stap, draf en galop of gangen als voor-, hoofd- en nagerecht? ;)

Gangen alsin gang naar de deur van de wc _O-

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:16

Pff lastig.. Kan je nog wat meer info over je essay geven? Dan kan ik wel even meedenken :)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:20

Neeee ik heb gezondigd net 2 snacck a jack wafels naar binnen gewerkt.
Stom stom stom :(

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:23

Als dat al zondigen is :=
Beter dan 2 gevulde koeken. ;)

_Cubby_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:24

Hee!

Ik heb al eens meegelezen toen het allereerste topic net gestart was hihi
maar ik durfde het nog niet aan om me aan te melden. En aangezien het nog
steeds niet lukt om af te vallen, hoop ik toch dat ik met jullie mee mag kletsen (als ik het bij kan houden, want ik heb al gemerkt dat jullie erg hard gaan :Y) )
zodat ik meer een stok achter de deur heb!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:26

Voor mij is dat zondigen ja... Zeker savonds om 9 uur...

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:26

Eefske schreef:
Pff lastig.. Kan je nog wat meer info over je essay geven? Dan kan ik wel even meedenken :)

Ik heb al onderwerp consumeren, en dan met de gedachte dat we met zn allen er veel te ver in gaan, zonder dat we er over nadenken. Mensen denken alleen nog maar aan consumeren, en vervreemden daardoor van zichzelf, het worden alsware een soort schaduwen.
Ik had een poster gemaakt (kan ik zo wel ff uploaden) waar je zegmaar een hele lange gang ziet, die op de voorgrond zegmaar nergens uitkomt en als je daar verder loopt kom je in de afgrond, met ietsje voor die afgrond mensen met winkeltasjes, waarvan je alleen de schaduw ziet, achter in de poster word de muur van de gang steeds minder 'schreeuwerig' en zie je heel vaag mensen die gewoon in kleur zijn afgebeeld, staat symbool voor de mensen die zich niet zo ver mee laten slepen, en hunzelf nog wel op de eerste plek zetten.

-:)

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:29

Tyrcanol schreef:

-O-

Ach, het had erger kunnen zijn!

Ik heb me nogsteeds niet genuttigd aan de verleidelijke chips die op me ligt te wachten in de kast *\o/*

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:31

Tyrcanol schreef:

Ik zou er vooral niet te veel over inzitten. In een zo'n ding zitten 40 calorieën.
Dat is echt niet veel hoor..

GaitMonster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:32

Ik neem nog een crackertje met kaas, en dan ga ik slapen. Eigenlijk moet ik nog een paar uur bezig aan stageopdrachten maar ben gesloopt van mijn korte nachtje hiervoor. En morgen gaat de wekker weer om half 6 :\

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:33

xNavatu schreef:
Eefske schreef:

Ik heb al onderwerp consumeren, en dan met de gedachte dat we met zn allen er veel te ver in gaan, zonder dat we er over nadenken. Mensen denken alleen nog maar aan consumeren, en vervreemden daardoor van zichzelf, het worden alsware een soort schaduwen.
Ik had een poster gemaakt (kan ik zo wel ff uploaden) waar je zegmaar een hele lange gang ziet, die op de voorgrond zegmaar nergens uitkomt en als je daar verder loopt kom je in de afgrond, met ietsje voor die afgrond mensen met winkeltasjes, waarvan je alleen de schaduw ziet, achter in de poster word de muur van de gang steeds minder 'schreeuwerig' en zie je heel vaag mensen die gewoon in kleur zijn afgebeeld, staat symbool voor de mensen die zich niet zo ver mee laten slepen, en hunzelf nog wel op de eerste plek zetten.

Oeh. Interessant. Ik ben wel benieuwd naar je poster. Misschien kan je een soort doolhof maken die je kunt uitklappen? Als mensen die 'verdwaald' zijn in de wereld van consumptie en reclame?

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:35

Eefske schreef:
xNavatu schreef:

Oeh. Interessant. Ik ben wel benieuwd naar je poster. Misschien kan je een soort doolhof maken die je kunt uitklappen? Als mensen die 'verdwaald' zijn in de wereld van consumptie en reclame?

Daar zat ik ook aan te denken toen ik het schreef ja xD Alleen op wat voor formaat moet je zoiets is doen.. word al snel groot denk ik :P

Hier posters, moeten beide nog verbeteren, vooral degene met de tekst;
http://i738.photobucket.com/albums/xx29 ... ots/vb.png

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:36

55 x 2 :D

Heb nu mijn record gewicht gehaald en moet t gewoon niet verprutsen nu.

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:39

Leuke posters :j

Het hoeft toch niet perse heel groot? Beetje friemelwerk misschien maar ik denk dat het wel haalbaar is..

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:40

Thanx (:

nouja, er moet nog beeld in ook he :P en om dat beeld te kunnen zien is het niet handig om klein te werken denk ik :P

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:41

Lijstje even afmaken:

O: bakje magere kwark met muesli
T: -
L: 2 broodjes met appelstroop
T: tandarts :D (goedgekeurd trouwens!) nee geintje :P een eierkoek en 2 crackertjes met kaas (en nog een plak kaas, oeps)
A: witte bonen in tomatensaus, aardappelkrieltjes met fritessaus (sorry) en 1-1/4 hamburger
Ik at dus niet thuis :P
T: zakje Snack a Jacks, zusje zat aan de chips en ik vond die geur zo moeilijk te weerstaan...

Conclusie: niet heel slecht, maar kan beter

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:43

Best goed toch :D?

mn huisgenoten zitten hier aan de brownies die zelfgemaakt zijn.. god wat ruikt dat lekker :}

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:51

Oooh ja, dat ruikt heel lekker!
Ik geloof dat ik een vreetbui heb ofzo, tenminste...ik heb alleen maar zin in eten :P

Edit: net even op de weegschaal gestaan en ik weeg precies hetzelfde als vanmorgen, biedt hoop voor morgenochtend :D

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 23:58

Vervelend he die vreetbuien, ik had er vanmiddag ook een, heb wel veel gegeten maar wel allemaal redelijk gezond. :Y)

Zonet film gekeken met vriendin en heb wel een paar chipjes gehad, maarja. Heb ontzettend spierpijn in mijn benen en buik van het spinnen vanmorgen en ik ga morgenochtend weer naar de sportschool. :+

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 00:16

Ik had het zondag. Had verjaardag en wilde taart, dus ik dacht, skip de lunch dus maar. Kreeg ik zo'n honger van dat er naast een stukje taart ook een tompouce in ging. Oeps :+ Verder wel braaf crackertjes met filet gegeten als tafel'snacks'. Net iig weer een hoop afgesport hoop ik. Durfde vandaag niet op de weegschaal, ga morgenochtend wel :')

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 00:30

ik denk dat het dit weekend vlgensmij helemaal niet goed gaat komen :))
vrijdag is mam en mn tante jarig, mam houd het vrijdag tante zaterdag, en zondag is mn oom weer jarig.. -O-

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 00:36

Ja er is altijd wel wat hé.. :+