Ik baal ontzettend, zou vanmorgen eindelijk weer naar m'n verzorgpaard gaan. Aangezien ik maar 1x per week ga, had ik me er erg op verheugd. Maar ben vannacht wakker geworden met erge buikpijn rechts onderin, uiteindelijk toch weer proberen door te slapen en toen leek 't wat beter te worden. Maar ik stond op en liep zo krom, ik was net een oud vrouwtje. Ik heb dit de laatste tijd maandelijks en 't is waarschijnlijk ovulatiepijn. Maar heel vervelend, altijd rechts onderin, alsof er iets op knappen staat. Toch moest 't hondje er wel uit, want vriendlief is aan 't werk. En eenmaal buiten, toen ik rustig liep leek 't wel wat beter te worden. Misschien dat ik vanmiddag nog even kijk of ik nog kan gaan en anders een ander dagje deze week...hoop ik!
Judith, wat fijn dat je gisteren zo'n productief dagje had!

Scooby, wat ben je al goed bezig zo op de ochtend! Lekker gesport en vanmiddag met 't zadel aan de slag. Hopelijk zal een kleine aanpassing voldoende zijn, dat zal financieel ook gunstiger zijn kan ik me voorstellen.

Bom, lekker mamadagje vandaag! Kan me voorstellen dat je 't fijn vindt als je straks (over 1,5 jr

Noor, ook een lekker dagje zo te zien. Wel pittig hardlopen en een springles op 1 dag of niet?

Fan, lekker weertje he. Ik genoot er vanmorgen ook erg van toen ik met de hond buitenliep. Dan voel je 't voorjaar ook echt, vogeltjes fluiten, blauwe lucht, 't zonnetje dat door probeert te breken heerlijk. Enne betreft je plankenkoorts, niet hebben hoor! Gewoon lekker genieten en idd lekkere sneeuwwandelingen maken of koffie in 't winterzonnetje drinken is ook fijn toch!?
Tara, leuk even wat shoppen in de stad. Wat een actief dagje had je gisteren! Hardlopen en Sh'bam, knap hoor!!
Nou ik ga 's even de afwas doen hier. Tja, we hebben geen vaatwasser.

Fijne dag iedereen.