Puisten deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Naelarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 23:41

Katyatje schreef:
'De Clearasil die werkt' :') Je kan zo bij een reclamebureau, hehe.

Benzoylperoxide heeft bij mij helaas niet geholpen. Maar dan ook echt voor geen meter. :n
En dan moet je nog eens opletten voor je kleren enzo want het maakt vlekken.

Haha ja echt he? :') Zag het later pas
Heb je dan ook hoger percentage geprobeerd? of een ander merk? Dat het niet werkt is echt voorbips!

Ik doe het ook nóoit op als ik normale kleren draag, alleen voordat ik ga slapen, dus heb daar nooit last van.
Een vriendin van me heeft nu een of andere antibioticakuur (van ziekenhuis). Dat werkt ook supergoed, maar dat is dan wel meteen zwaarder dan wat gel smeren.

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 23:44

Oh! Benzoylperoxide heb ik nog een hele ongebruikte tube van staan, misschien werkt dat ook tegen verstopte talgklieren?! Tegen puistjes moet ik zeggen hielp mij dat altijd wel goed, maar dat had ik toen ik 13 was :')

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 23:46

Hallo!

Vorige week naar de dokter geweest, heb Adalpaleen meegekregen, ook wel Differingel.

Gevolg dat mijn hoofd helemaal begint te schilferen, en branderig aanvoelt, vooral tijdens het sporten( en dus zweten) irriteert het enorm!!

Ben benieuwd of ik er van af kan komen met dit middel, binnen 4-6 week moeten de eerste resultaten zichtbaar worden..

Naelarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 23:53

Leslie90 schreef:
Oh! Benzoylperoxide heb ik nog een hele ongebruikte tube van staan, misschien werkt dat ook tegen verstopte talgklieren?! Tegen puistjes moet ik zeggen hielp mij dat altijd wel goed, maar dat had ik toen ik 13 was :')

Hoe oud is die? Is niet eeuwig houdbaar ;)

Het remt de versterkte huidgroei, dus ik zou denken dat het daar ook tegen helpt :)

Katyatje

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 00:04

Ik gebruikte het eenmaal per dag voor het slapen gaan. Kwam van bij de apotheker dus ik denk dat er maar 1 merk was? :pheb het een aantal weken gebruikt en ben toen overgestapt op antibioticakuur. Dat is ongeveer een jaar geleden.

Adapaleen was ook een optie toen ik vorige november bij de HA ging. HA had er weinig ervaring mee, dus heb dan maar gewoon gewacht tot ik bij de dermatoloog kon.

Slaapwel iedereen! Ik hoop dat m'n huidje morgen ok is!

Naelarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 00:19

Katyatje schreef:
Ik gebruikte het eenmaal per dag voor het slapen gaan. Kwam van bij de apotheker dus ik denk dat er maar 1 merk was? :pheb het een aantal weken gebruikt en ben toen overgestapt op antibioticakuur. Dat is ongeveer een jaar geleden.

Adapaleen was ook een optie toen ik vorige november bij de HA ging. HA had er weinig ervaring mee, dus heb dan maar gewoon gewacht tot ik bij de dermatoloog kon.

Slaapwel iedereen! Ik hoop dat m'n huidje morgen ok is!

Nou, er zijn verschillende merken van allerlei soorten medicijnen, dus ik neem aan dat er verschil tussen zit, alleen al dat het in zalf- en in gelvorm verkrijgbaar is..
En hoger percentage zorgt gewoon voor sterkere werking.
Ja ik hoef je niet over te halen hoor, is niet mijn probleem. ik heb geen acne. ik geef alleen een tip en als dat voor jou niet werkt is dat jammer. Blijkbaar is er iets (mis) met jouw huid dat ervoor zorgt dat die middelen niet aanslaan. Lijkt mij logisch, als je verschillende medicatie, homeopatische troep en antibiotica hebt gebruikt.

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 01:09

xJori schreef:
Hoe oud is die? Is niet eeuwig houdbaar ;)

Het remt de versterkte huidgroei, dus ik zou denken dat het daar ook tegen helpt :)

Op de tube staat niet gebruiken na 05/2013 :D dus gelukkig kan het nog!

Thomas schreef:
Hallo!

Vorige week naar de dokter geweest, heb Adalpaleen meegekregen, ook wel Differingel.

Gevolg dat mijn hoofd helemaal begint te schilferen, en branderig aanvoelt, vooral tijdens het sporten( en dus zweten) irriteert het enorm!!

Ben benieuwd of ik er van af kan komen met dit middel, binnen 4-6 week moeten de eerste resultaten zichtbaar worden..

Is het voor jou niet beter om af te wisselen met vocht inbrengende dagcreme? Ik ben bang dat je je huid best beschadigd op deze manier.

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 10:34

Ben nu aan het spoelen met kokosvet en ik vind het vieeeeeeeees.. niet de smaak, maar gewoon de substantie, het idee baaaah. Maar ik pobeer gewoon zo lang mogelijk vol te houden.. als ik het 'stil' hou in mn mond gaat het wel, maar het is nog niet helemaal gesmolten en als ik het dan ga bewegen :=

Edit: Oke so much voor zo lang mogelijk volhouden :') ik ging bijna over mn nek en toen heb ik het uitgespuugt :')

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 10:49

emr schreef:
Heeft een van jullie ervaring met producten van Lush?

Ik gebruik nu de Angels on bare skin reiniger en die is echt superfijn! Niet aggresief, zonder scrubdeeltjes maar je huid word er superzacht van en je voelt dat ie ook wat strakker word. Maar fijn strakker, niet uitgedroogd strakker. Echt een aanrader!

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 10:51

Klis schreef:
Ben nu aan het spoelen met kokosvet en ik vind het vieeeeeeeees.. niet de smaak, maar gewoon de substantie, het idee baaaah. Maar ik pobeer gewoon zo lang mogelijk vol te houden.. als ik het 'stil' hou in mn mond gaat het wel, maar het is nog niet helemaal gesmolten en als ik het dan ga bewegen :=

Edit: Oke so much voor zo lang mogelijk volhouden :') ik ging bijna over mn nek en toen heb ik het uitgespuugt :')
Nou was het ook helemaal vies en niet meer wit?

Ik geloof gewoon niet hoe afvalstoffen dan door al die lagen huid heen worden getrokken en ik ga het ook niet proberen.

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 10:58

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 11:00

ayo schreef:
Klis schreef:

Nou was het ook helemaal vies en niet meer wit?

Ik geloof gewoon niet hoe afvalstoffen dan door al die lagen huid heen worden getrokken en ik ga het ook niet proberen.

Ik heb het gisteren geprobeerd, toen bleef het gewoon kleurloos. En nu 's ochtends weer gedaan, en weer kleurloos.. Ik blijf het nog wel even doen want baat jet niet dan schaadt het niet :p

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 11:08

Het was bij mij ook nog hetzelfde, maar het was nog niet eens helemaal gesmolten dus veel was er wss nog niet gebeurd := ik vond het zo ranzig dat ik het na een minuut of 3 uitgespuugd heb omdat ik het niet meer binnen kon houden. Maar idd, ik ging het ook gewoon doen, proberen kan altijd. Het schijnt ook goed te zijn voor tandvlees, tanden etc. Ik probeer het morgen miss weer, maar dan in sessies.

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 11:37

Nou ik skip school vandaag maar, kan er zelfs met make up echt niks van maken -O-

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 11:39

ayo schreef:
Nou ik skip school vandaag maar, kan er zelfs met make up echt niks van maken -O-

Ah ayo toch Y;( Ik zat gisteren ook ziek thuis, heb toen er maar gelijk gebruik van gemaakt en heel m'n gezicht een beurtje gegeven! Hopelijk trekt het al snel wat bij!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 11:49

Blijf je dan serieus thuis om je huid? Je bent toch wel meer waard dan dat :oo

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 11:53

Het zou maar anderhalf uur zijn, ben langer onderweg dan dat ik les heb, en met dit erbij heb ik zoiets van laat maar. De rest van de week moet ik sowieso al hele dagen heen.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 11:58

Ayo :(:)

Leslie90, je huid niet te droog houden. Daar krijg ik altijd talgbultjes etc van.

Huid is mwah, niet mooi boven m'n mond maar het kan er voor nu even mee door.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 12:08

Ah zo, ja als ik langer moet reizen dan in de les zitten is bij mij de keuze ook snel gemaakt :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 12:52

Als mijn huid heeeel lelijk is blijf ik ook thuis. -O-

Mijn huidje is lelijk maar goed, lang leve foundation hè. :') Vanavond maar even lekker stomen + maskertje.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 13:15

Daar heb ik vaak ook de neiging naar :') maar ik mis gelijk zoveel en thuisblijven is vaak geen optie dan..

Als ik thuis ben ga ik m'n make-up erafhalen, even hardlopen/sporten endan stomen en weer douchen.
Heb 2 talgbultjes/pukkeltjes links van m'n mond en 2 korstjes van nu gelukkig schone plekjes. Dus die talgbultjes/pukkeltjes ga ik straks weghalen :))
M'n voorhoofd is redelijk, wat mee-etertjes maar die laat ik maar even zitten en m'n kin is eindelijk ook wat egaler.

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 15:07

Ik heb nu Dark Angels en Fresh Farmacy van Lush besteld dus ben benieuwd :)

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 15:08

Blijven jullie dan echt thuis? -O- Dat is best wel erg chicks! Uiterlijk is echt niet alles he! Niet zo onzeker!

Mijn mama heeft voor mij met allerlei natuurlijke prutteltjes een heel fijn soort van lotion/crème spulletje gemaakt. En I gotta say: het werk echt gewoon. :oo Ik smeer het elke avond voordat ik naar bed ga op m'n harses en het verschil is echt zichtbaar. Voor de liefhebbers wil ik best kijken of ik een foto van een tijdje geleden en nu heb. :D

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 18:54

Wat heeft je moedeer in die lotion/creme gedaan dan, als ik vragen mag? O:)

Ik zie er weer lekker uit, not :') Moest die pukkeltjes boven m'n mond wel schoonmaken met het gevolg dat ik er nu 5 rode vlekjes boven heb zitten en het best pijn doet. :')
Ga straks nog even een rondje buiten skeeleren en dan is de pijn meestal wel weg. :)

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 19:21

Thomas schreef:
Hallo!

Is het voor jou niet beter om af te wisselen met vocht inbrengende dagcreme? Ik ben bang dat je je huid best beschadigd op deze manier.[/quote]

Ja idd.. doe ik ook wel om de twee dagen idd, vond op internet dat dit echter de werking van de gel tegen gaat en dat is natuurlijk wel jammer..