Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 22:53

Dagmar, gaat goed :j
wel nog steeds erg moe :) en jeuheuk :P

Het kan inderdaad voorkomen dat je bij de arts van de verzekering langs moet komen. Dan kijken ze gewoon of het echt nodig zeg maar. Ik kreeg na goedkeuring nog een 2e gesprek, maar begreep al van de andere meiden hier dat dat uitzonderlijk is :P
Ik denk dat jullie dan bespreken hoe of wat nu verder. Denk dat je PC ook op papier moet hebben dat het vergoed gaat worden. En dat jullie daarna voor een datum/ wachtlijstplek gaan kijken.

jah is spannend hè!! Ik was de dagen er naartoe zenuwachtiger dan de dag zelf... heel apart.

Dagmar_1995

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 13:56

Wat fijn dat het goed gaat! jeuk is juist een goed teken, toch?

Ik ben er vanmorgen geweest en heb, na wat kleine probleempjes, de goedkeuring!!! Ik ben nu 6 kilo afgevallen maar die arts wou dat ik er nog eens 5 af zou vallen. Ben nu 1.74 en 79 kilo. Totdat we vertelden dat ik suikerziekte heb, toen hoefde het niet meer!
Daarna meteen ziekenhuis gebeld, krijg volgende week de datums te horen, en word als het even mee zit binnen een maand geopereerd. SUPER :D!!

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:02

Dagmar, jeuk is zeker goed, teken van genezing :j

oooh wat super!! Gelukkig zeg!!
Heel spannend allemaal dus. Maar een maand is echt zo voorbij!

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 14:42

Super dagmar!

Ik heb bijna geen jeuk gehad gelukkig. Vond het wel heel gek als ik jeuk had op een plek waar ik geen gevoel heb, dat je dan niet voelt dat je krabbelt :P

Ik heb nogsteeds 0,0 gevoel trouwens!

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 15:41

Lilian, ik heb nu vooral jeuk van de knoopjes en het onderste litteken.
Dat vind ik ook heel gek inderdaad! Dat ik geen gevoel heb! Vooral in mijn tepels, rest doet het wel goed :j
Ik heb trouwens ook nog helemaal geen lekkage gehad... *afkloppen

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 16:10

ik voel zeg maar vanaf een horizontalestreep over mijn tepels, daaronder niets meer.

Ik had ook pas lekkage na 5 weken, raakte toen ook helemaal in paniek, maar dat waren toen de hechtingen die niet helemaal opgelost waren en naar buiten kwamen.

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 18:10

Lilian, oke dan.
Ik heb nu sinds een paar dagen duidelijk gevoel in mijn tepels. Beetje rauw gevoel als ik ze aanraak. Ziet er allemaal prima uit, dus zal erbij horen :P

oooh oke, na 5 weken pas joh?
mmm hoop niet dat mij dat gebeurd. maarja we weten het nooit natuurlijk :)
dinsdag gaan bij mij de steri-strips eraf en de knoopjes van de hechtingen eruit. Kan niet wachten! :P

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 18:29

Had ik ook dat na een week of 5 de hechtingen naar buiten kwamen. Ik was net blij dat de boel dicht was kwam dat nog even voorbij... Ik heb toen een stapje terug gedaan voor wat betreft bewegen enzo.

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 01:20

ja ik was toen inderdaad net weer aan het sporten enzo

Super toch dat je nog gevoel heb Kadanz..
Het maakt me niet veel uit, maar soms is het wel jammer haha!

Fijn als de knoopjes eruit gaat. Bij mij jeukte t niet maar zat t steeds te irriteren omdat mijn bh band erop drukte, toen heb ik klein stukje afgeknipt.
Uiteindelijk is alles er zelf afgevallen dokter heeft nooit iets met de hechtingen gedaan.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 11:36

toen ze bij mij de hechtingen eruit gingen halen, deed het echt zooooooooooooooooo zeer! eerst die hechtpleisters eraf gehaald, toen de hechtingen eruit!! bloeden, vocht alles kwam eruit! echt onwijs zeer! dacht dat ik tegen het plafond zat!

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 12:50

Lilian, verschilt per dag. In me linkertepel voel ik vandaag wel, rechts niet.
Maar kan wel een jaar duren toch? Dus misschien komt het nog bij jou?

Joyce, hè bah wat een naar verhaal! Hoop niet dat dat bij mij het geval is :P

Areana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 13:05

Ik had p.o. links gevoel, rechts niet. Ben heel blij dat rechts nu helemaal terug komt, joepie! En rond de littekens worden de gevoelloze plekken ook steeds kleiner :D ! (operatie was eind juni)
Dus het kan zeker nog terugkomen. :)

arabianwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 18:58

Wow ,als ik het zo lees ,ben je wel een paar maanden zoet met alles qua genezing..
Ik had zo iets ,ik geef mijzelf een maand en dan weer alles kunnen doen ,hmm niet dus ... :(

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:03

arabianwoman schreef:
Wow ,als ik het zo lees ,ben je wel een paar maanden zoet met alles qua genezing..
Ik had zo iets ,ik geef mijzelf een maand en dan weer alles kunnen doen ,hmm niet dus ... :(

Dat dacht ik dus ook... Maar dat kun je op je buik schrijven...

Reken op zeker 4 weken niet werken als je een kantoorbaan hebt en een week of 8 voordat je weer kunt sporten. En dat als alles meezit!

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:06

Silvia: wow mijn PC zei dat ik na 2 weken wel weer aan het werk kon (heb ook kantoorbaan) en na een week of 6 weer sporten.
Maar als ik jullie zo hoor valt dat dus vies tegen! Ben echt bang dat ik veel conditie ga verliezen als ik zo lang niet mag hardlopen. Maarja beter dat ik conditie verlies dan dat ik met uitgescheurde littekens rond moet lopen omdat ik te vroeg weer ben gaan sporten.

arabianwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:33

Nou gaat hetbij mij niet om sporten ,maar zit met een drachtige arabje die net van haar mok probleem af is,en ben net deze week weer met haar bezig om haar conditie op te vijzelen ivm haar bevalling straks en dat kost ook een hoop kracht en nu moet ik het weer laten slabakken..
Na hoeveel dagen konden jullie weer auto rijden en weer naar stal gaan , mijn arabje is erg gefocust op mijn persoontje en wil heel snel weer naar haar toe ..
Ze staat op volledige pension en wordt goed verzorgd maar toch ...

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:22

De verpleegkundige bij mij op de poli gaf aan dat de PC snel zegt dat je weer kunt werken. Ik werk dan in de zorg en ze gaven al aan bij mij dat ik echt op 6 weken moet rekenen. En daarna therapeutisch beginnen.
Paardrijden zie ik wel hoe dat gaat lopen.

Arabianwoman, niemand die dat van je kan overnemen? Die van mij wordt gewoon doorgereden nu :j

arabianwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:33

Mijn dochter komt uit scotland (woont daar)om mij 3 weekje`s te verzorgen en gewoon leuk ook natuurlijk ,en zij kan dish doen hoor maar dish snapt zelf niet waarom ik er niet ben,als ik op vac ben is ze dan ook niet te genieten ,erg sjagie ...lol...

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:40

haha, dat ken ik inderdaad.
Diviera is ook erg eenkennig. Ze is net zadelmak en doet bij mij of alles normaal is. Nu sprak ik de eigenaar, die had haar gereden van de week en ze doet alsof ze er niks van snapt :=
Heeft ook wel weer wat toch? :P

arabianwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 21:16

Hihi ,ja geweldig ,zat ff op je profiel te kijken voor foto`s van je paardje maar zag alleen je vorige (wat een mooierd maar hoog )heb alleen maar arabje`s gehad ... :o
Ga morgen nog maar op zoek voor een huispak en een paar boxershorts ,ben niet zo`n pyamamens en dan ook de bh`s halen ,dan heb ik zo`n beetje alles wat ik nodig heb voor donderdag..
Morgen nog wat afspraken in het ziekenhuis voor donderdag maar ik ben er helemaal klaar voor... :j

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 21:56

Kadanzlover schreef:
De verpleegkundige bij mij op de poli gaf aan dat de PC snel zegt dat je weer kunt werken. Ik werk dan in de zorg en ze gaven al aan bij mij dat ik echt op 6 weken moet rekenen. En daarna therapeutisch beginnen.

Bij mijn pc was het net andersom: ik vond eigenlijk dat ik best wel na 3 weken weer kon beginnen maar ze floot me terug en gaf me nog een weekje huisarrest. En achteraf was na 4 weken beginnen nog vroeg zat. Maar ja, je wilt je niet laten kennen (heel stom) en gaat toch maar door.

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:57

Arabianwoman, huidige paardje staat in me onderschrift, dies een stukje kleiner: 1.65 :P
heb ooit een arabier verzorgd. Vooral mee geboscrossd :P

Silvia, := wat een verschil dan hè.
Dat ken ik heel goed, ik wil ook teveel. Maar zo vond een van mijn katten het vanochtend nodig dat ik uit bed kwam en sprong hij alsof hij een muisje pakte in hoog gras op me linker borst, nou heb er al de hele dag last van.. En dan denk je dat je al heel wat eraan kan hebben :')

arabianwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:51

Hoi,hoelang duurde bij jullie de operatie???
Kreeg te horen dat alles bij elkaar zo`n 3uur duurde incl de uitslaap zal ik maar zeggen...
Best wel lang vond ik zelf ... :j
Nog maar 3nachtje`s..... :)

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 21:58

volgens bij mij ook rond de 3 uur idd

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-11 22:23

Bij mij ook zoiets