Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 17:52

Annemeik schreef:
Ja, dat is dan wel jammer. Waarom kon je niet overschrijven dan?

Ik slik het standaard Jaan, en ik sta met 32 zieltjes voor de klas :D

Ik moet het ook weer gaan doen, denk ik. Heb maar erg klein klasje, maar geef ook nog 2 dagdelen de gym (op 2 verschillende scholen), dus dan komen er toch wel heul veul verschillende kids + bacterietjes voorbij :D

Angela_ schreef:
Deed jij niet ook mee met de ladiesrun in Zeeland?

Daarom! 10km..... *zucht* :oo

Anoniem

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 17:57

Heb je geregeld 10 km gelopen? Zo ja, dan zorg dat je goed beter bent en dan loop je die 10 km zo!

Ik loop zelf de 5 km, ik ben erg benieuwd! Hoe laat start de 10 km?

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 18:05

5 en 10 starten om dezelfde tijd.

Ik heb nu 1x9 en 1x8 en paar keer 8 met interval gelopen. Nou ja, hoop in dexze 10 dagen nog 3 of 4 keer te kunnen lopen en dan moet t maar gewoon.
Als ik die vrijdag maar niet meer verkoud ben oid. Dan komen we er wel, denk ik. Al moet t op 'karakter'... ;)

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 18:51

Pebblesther schreef:
Angela leuke foto's :D :D

Ik heb mij op het laatste moment nog opgegeven bij de bedrijvenloop dus ik ga nu in een team met mijn collega's de 4 Mijl lopen :D
Ik had me ook opgegeven voor de recreantenloop, die moet ik nu helaas wel betalen maar is niet anders. Had nog geprobeerd of m'n vriend dan in mijn plaats zou mogen maar dat kon niet meer.
Nu ligt er wel een extra druk op m'n schouders om snel te lopen want je loopt in een team dus mijn tijd telt ook mee in het totaal van ons team zeg maar.
Dus ik wil nog even flink trainen dat ik wat sneller kan lopen.

Mijn fysio zei dat je deelname nog wel kunt verpatsen op internet! Er zijn best nog wel wat mensen die mee willen doen!! Gewoon proberen zou ik zo zeggen :)
Laatst bijgewerkt door Mirkim op 21-09-10 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 18:53

ah ok, dan starten we dus gelijk! Ik ben zoals gewoonlijk te herkennen aan mijn rode shirt met achterop ATV Venray. Ik verwacht niemand anders met zo'n shirt, hihihi!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 18:55

Hooi!

Alvast succes met de wedstrijd! :)

Ik heb STR van de baan gedaan, het is echt niet meer motiverend. Ben dit keer tot les 21 gekomen en die muziek.. Pff... Dus nu ga ik schemaloos verder lopen en zelf kijken hoe en wat. Vanavond poging 1. Ben benieuwd!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 19:13

*\o/* Ik heb weer gelopen! Lekker 20 minuutjes, eerst 10 minuten joggen, toen 5 minuten interval (30 sec versnellen, 30 seconden joggen) en tenslotte nog 5 minuutjes naar huis gejogt! Heerlijk was het weer even!

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 19:13

ik ozu weer moeten lopen, maar moet ook aan mijn portfolio website voor school, heb het op dit moment even te druk om echt te gaan hardlopen, nouja; morgen weer een dag?

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 19:38

Wat gaan jullie snel!!!

Angela, super foto's, de dame achter je op foto 2 lijkt toch meer moeite te hebben :j
Jaan, kun jij niet beter je bed in gaan? Dan knap je sneller op én steek je ook geen anderen aan :+
Sakkia, ik ga ook een HBO opleiding doen, mijn werkgever stond in het begin ook raar te kijken. Jij? HBO? Maar welke dan? Ik ga zelf commerciële economie volgen en wil 1 december beginnen. Ik ga ook bij mijn werkgever vergoeding vragen. Als ik geen salarisverhoging krijg, dan strijk ik zo wel extra op :j
Als je werkgever het niet wil betalen, kun je ook bij de belastingdienst het één en ander vergoed krijgen.

Morgen lesje 10 op het programma, ik merk dat ik iedere keer vergeet waar ik ben gebleven :') Houd het nu maar bij in mijn agenda. :o

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 20:05

Leuke foto's Angela! :j bij mij waren ze niet echt charmant ofzo :') dus die plaats ik maar niet...

Zit nou ook weer naar een volgend evenement te kijken... gewoon de 8 km tijdens de amsterdam marathon, of stiekem toch de halve marathon... :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 20:10

Roane, ZIEN!!! Die van mij zijn ook niet echt je van het. Kom op, plaatsen!

Mijn ultieme doel is de halve marathon in maart. Lijkt me echt gaaf om dat eens uit te kunnen lopen.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 20:33

Naja, ik zit dus met maart = einde van de winter = koud = train minder. Dus zal in maart minder conditie hebben dan nu en nu gaat het zo lekker...

Okee okee, ik zoek ze al... beware, heb een stomzinnige glimlach op m'n snoet a la 'ik loop de dam tot dam, gna gna gna'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 20:39

Ik denk eigenlijk dat als je een doel hebt voor na de winter, dat je in de winter ook fanatieker traint en eerder je loopschoenen aantrekt. Tenminste, dat is mijn opzet.

Maar goed, ik ben ook lid geworden van een club puur voor de motivatie.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 20:47

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 20:52

Ik vind ze super!

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 20:59

ik vind mezelf ook zo apart lopen := ook al ik me terug zie... ik dacht dat er wat meer actie in m'n benen zat, ik iets meer rénde... maar tis echt zo'n vlak gangetje waar je nog net niet het geluid van een dieselmotor onder kan zetten XD

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 21:05

Ik vind ze ook super anouk :j heb je nou je rechter hand de hele tijd in een vuist? Of zie ik dat verkeerd?

En hier ook lekker ncis aan heerlijke serie :D

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 21:06

vuist, wapperhandjes, soms speel ik met m'n vingers, knip ik mee met de maat van de muziek :') moet er toch wat mee doen? :')

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 21:07

nou, ik hou van het geluid van dieselmotors :P

Ik weet niet, als ik loop ben ik toch sowieso wat euhm... roder :o
Maar goed, ik ben al rood als ik twee treden traploop, is gewoon een gevalletje pech hebben. Maar ik kijk vol bewondering naar de foto's hoor :j

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 21:21

*pruttel pruttel vrooemmm vroemmm prrrrrrrr* :D

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 21:21

woehoei :D

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 21:26

Roane schreef:
*pruttel pruttel vrooemmm vroemmm prrrrrrrr* :D

_O-

Gave foto´s hoor! :D

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 21:48

Respect hoor Roane! Jij hebt mooi meegelopen! Ben jaloers!

Ik ben ook gezegend met het tomatensyndroom. Bij de minste inspanning stijgt al het bloed naar mijn hoofd _O- Heel charmant! :roll:

KDS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-10 21:50

ja, ik moet ook na het rennen altijd een half uur 'uittomaten'
Vind het vreselijk, heb me er heel lang niet aan gestoord... maar nu met hardlopen weer wel :')

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 07:20

Roane, leuke foto's!!!
Als ik die vergelijk met die van mij van de Ladiesrun vorig jaar... :roll: _O- Ik keek zwaar chago, tomaat was er niets bij en zak er helemaal op door mn heupen (daar heb ik hard aan getraind laatste jaar).Verschrikkelijk!

Nou, we leven nog :') Wel veel zweten vannacht, hoesten en proesten, lippen helemaal gebartsen nu, maar we gaan zo maar opt fietsje naar het werk. Kan mn neus mooi gelijk leeglopen. Heb alleen geen zakdoeken meer, dus Jaan gaat met eenw crol op pad :=