Rosa, hij gaat lekker, heb energie voor 10 maar mag nog ff nie dinsdag moet ik me weer melden bij de chirug om te kijken of alles OK is en dan hoop ik toch weer lekker te kunnen lopen
Angela, sterkte
Roane
Geplaatst: 04-07-10 22:41
JENNx: je kan het natuurlijk proberen in je eentje, maar ik zeg uit ervaring dat het lekker is om 'houvast' te hebben zeg maar (oftewel, een programma die je door de moeilijke minuten heen kan slepen) dan wanneer je out of the blue het zelf gaat proberen; daar bestaat de kans bij dat je heel snel gedemotiveerd raakt (ik kan het niet!) of juist veel te hard gaat omdat je jezelf overschat (oh makkie, met blessures tot gevolg) Het heeft beiden pro's en con's.
Wie heeft er hier trouwens een echte zware kwaliteit sportbh? (en dan bedoel ik niet die van de zeeman of hema? )
Ikke ga woensdag naar dodewaardt, naar de beste hardloopwinkel van nederland (volgens een collega ) daar kijken ze uitvoerig op een hardloopbaan hoe je loopt zeg maar, ben benieuwd
Iets zegt me dat ik dat al gezegd heb... naja... ben gewoon enthousiast
Ik meld me ook weer eens ben een tijd geleden met start to run begonnen met hardlopen maar naar de sneeuwtijd een beetje laten varen. Heb vandaag de 2de les van Renate Wennemars gelopen ging best lekker maar wel een beetje warm
Hoop het dit keer vol te houden tot de 5 km
elmo1
Geplaatst: 04-07-10 23:43
allemaal nieuwe lopers erbij, ik heb net gelopen, wel een beetje laat maar mijn zoon gaat altijd mee, het was heerlijk alweer wat koeler en er zat een lekker windje, week 2 is begonnen, weer wat langer per keer en voor ik er erg in heb kan ik weer een half uurtje lopen, voelt goed!
Ik heb ook een shockabsorber moest er wel even aan wennen zit behoorlijk stevig.. er blijft zo weinig over (b cupje) maar dat maakt voor het hardlopen natuurlijk niet uit . Hij is zeker effectief!
Ik moest eigenlijk les 1 nog een keer lopen, maar ik voelde me erg goed gisteren en had veel energie, dus ik heb toch maar gekozen om les twee te lopen Niet helemaal verstandig misschien maar oke. Maar ik liep het ook op mijn gemakje uit eigenlijk, en snel ook want ik moest er nog een rondje aanvast plakken omdat ik niet uitkwam met de tijd 6 minuten voor het einde begaf mijn MP3 speler het ook nog dus ik weet niet helemaal of ik ben uitgekomen, kan zijn dat ik iets eerder binnen was dan de bedoeling was. Morgen ga ik voor les 3, eigenlijk is het vandaag lekker loopweer volgens mij, maar vanavond kan ik niet
Sakkia, als het goed voelt is het vaak ook gewoon goed... Ik loop tegenwoordig gewoon tot ik het niet prettig meer vind of een been aan geeft dat ik het zelf maar moet doen... Ik heb het geluk van een trimbaan en weet dus precies hoe ver ik loop...
Ik ben sinds kort ook weer begonnen met hardlopen. Na eind 2008 aan mijn knie te zijn geopereerd, hierna helaas wat complicaties gehad.
Ben wel weer helemaal enthousiast en moet echt oppassen dat ik niet te veel ga doen. Hoe vaak lopen jullie? Ik loop via een schema van run2day trouwens.
Met de meeste schema's loop je 3 keer per week toch? Met 1 of 2 rustdagen ertussen dus. Zo gaan de schema's van start to run en Renate Wennemars tenminste. Succes met beginnen!
Roane
Geplaatst: 05-07-10 17:05
hehe, kennis van mij wilde beginnen met hardlopen, maar vond de popmuziek van start2run niks heb nou snel een folkversie van start2run in elkaar geflanst met piepjes wanneer je lopen moet
Ik heb mijn eigen muziek op mn ipod gezet.. Loop met hartslagmeter zo kan ik makkelijk kijken hoelang ik nog moet lopen en wanneer ik weer moet wandelen.
Overweeg toch maar om zo'n Nike plus set te kopen, 't is alleen zo aan de prijs..
Smart
Geplaatst: 05-07-10 18:18
Vandaag 4,2 km gelopen... Was een lekker stukje en het was heerlijk weer om te lopen, ben alleen wel gestoken onderweg..
Ik heb gewoon een sportbh van de H&M. Ook ik heb een B-cupje en daar gaat het prima mee...
Babette
Geplaatst: 05-07-10 23:06
Ik draag eigenlijk altijd sloggies over mijn bh's en heb in mijn loopshirts ook van die verstevingstukjes. Ideaal! Ik loop morgen weer een rondje, ga volgende maand beginnen in de sportschool en ben nu aan het dubben hoe ik dat ga doen. Loop 3 x in de week buiten, en wil eigenlijk ook 3 x in de week naar de sportschool... misschien dat ik dat dan maar op dezelfde dagen doe. Want lopen op de loopband zie ik niet zo zitten. Zo saai! Wil 2x bodypump gaan doen en 1x cardio... Ach ik ga morgen eens even informeren over begeleiding ofzo, dan kan die mooi een schema voor me opstellen
Roane
Geplaatst: 05-07-10 23:10
Ik heb wel een sport-bh van de hema, maar merk gewoon dat deze niet genoeg steun geeft. Ik heb soms serieus pijn na een flink stuk lopen (a la 45 minuten, 55 minuten aan één stuk) ook blijven de bandjes zakken, dus zat te kijken naar zo'n shockabsorber met racerback. Mijn puma shirt heeft wel een heel fijn stukje versteviging, daar kan ik mee rennen zonder bh. Maar met mijn anderen niet. (of je krijgt zo'n heel leuk effect als je mijn voorgevel in slowmotion zou filmen)
Mag ik me ook melden? Ik ga proberen ook weer te starten, als in: ik rook nog en heb een ontsteking aan de buis van Eustachius maar ah, we zetten door Ik ga 5km op mijn eentje doen en daarna met een hardloopschema opbouwen naar de 10km
Maar waar ik mee zit: ik ga over straat lopen maar heb geen idee van de afstanden die ik loop, bestaat er een soort(niet al te dure) kilometerteller voor hardlopers?
elmo1
Geplaatst: 06-07-10 07:41
www.afstandmeten.nl als je dan je route intekend weet je precies hoeveel km je rondje is geweest. heel makkelijk
Ben van het weekend naar Sensation geweest, was supergaaf. Woensdag voor het laatst gelopen, en vandaag gaat ook niet lukken, dus wordt morgen pas weer. Oeps...