wuswa schreef:aliud ex alio malum (ongeluk komt nooit alleen), sterkte hoor: vind de moed en hou 'm der in!
ff moeilijk nu maar wel heel erg bedankt..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wyko schreef:Vandaag helaas weer terug naar mijn ABNG-arts.
Het ging zo goed na 8 weken AB. Alle klachten over, de plek van de tekenbeet verdwenen etc.
Alleen nu ik 3 weken gestopt ben, kwam de plek weer licht terug (paars/blauwig) en kwamen ook de klachten weer.
Dus voorlopig weer aan de Doxy, samen met Metronidazol.
Balen dus.
wyko schreef:Vandaag helaas weer terug naar mijn ABNG-arts.
Het ging zo goed na 8 weken AB. Alle klachten over, de plek van de tekenbeet verdwenen etc.
Alleen nu ik 3 weken gestopt ben, kwam de plek weer licht terug (paars/blauwig) en kwamen ook de klachten weer.
Dus voorlopig weer aan de Doxy, samen met Metronidazol.
Balen dus.
Citaat:Het is toch allemaal wat! waarschijnlijk toch niet genoeg... Sterkte hoor.
Bij welke arts zit jij ook al weer? Kan me iets herinneren van Zutphen. Ik zit in Arnhem en zoek een ABNG arts in de buurt.
_Rapido_ schreef:Kerst heeft het voor mij weer verkl**t. Ik voelde me twee weken lang beter, ik had meer energie. In verhouding met andere mensen had ik nog totaal geen energie, maar voor mij was dat ontzettend veel. Ik stond tweede kerstdag op en ik voelde me net zo als altijd, verschrikkelijk uitgeput. Tweede kerstdag niet zo lang gebleven maar dat maakte ook niet veel meer uit. Nu ben ik nog steeds aan het bijkomen. Ik haat het, maar ja, wat doe je eraan? Eerst had ik er minder moeite mee, ik voelde me al ruim anderhalf jaar zo dus ik was eraan gewend. Nu dat ik twee heb meegemaakt hoe het ook alweer voelt om iets meer energie te hebben, valt de terugval nog veel zwaarder. Hopelijk is morgen een betere dag.
Iedereen een fijn nieuwjaar!
Perrokai schreef:Weet welke dat was dan Maaaike ? Dan weet ik ook gelijk meer...voor straks. Voor mij is het nml. een km of 280 denk ik.....enkele reis.