Haar/haarverf deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 08:36

Change_ schreef:
Oke, na heeeel lang twijfelen.. En niet iets anders durven wil ik toch heeeeeel iets anders..
Weten jullie misschien of zoiets zou kunnen maar dan in het lang zegmaar:

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-EC8VGAGR.jpg
Of dit echt zo'n kapsel waar je 3 uur voor voor de spiegel moet staan?

Dit vind ik een geweldig kapsel! Als je er het type haar voor hebt zou ik zeggen: doen :j

Yinka

Re: [centraal] Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 13:41

Dat kapsel heb ik gehad, ik kon er heel veel mee. Maar makkelijk in gebruik :)

Change_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 00:56

Ik weet niet ofdat je in me profiel me gezicht en me haar goed kan zien? Zou het iets zijn wat bij mij zou passen?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 08:44

Kan het niet zo heel goed zien, maar op basis van wat ik kan zien zeg ik: doen! :D Denk dat het je heel leuk gaat staan :j
Maar ik snap niet goed hoe lang je het wilt houden? Want ik vind juist de lengte van het plaatje wel heel erg leuk en vlot :) Kan wel iets langer, maar zou het eigenlijk zelfs niet op schouderlengte doen :n Zeker korter! Denk dat je het kapsel anders uit zijn verband rukt..

LittleRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 15:54

Wie o wie heeft er nog interesse in kappersproducten speciaal voor krullen?? :o

(stuk goedkoper dan bij de kapper, of op internet!!)

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 16:56

LittleRose schreef:

Ik denk niet echt dat het de bedoeling is dat je hier zo reclame voor maakt ? ;)

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-11 19:38

Marlies94 schreef:
LittleRose schreef:

Ik denk niet echt dat het de bedoeling is dat je hier zo reclame voor maakt ? ;)

Misschien verkoopt ze ze gewoon zelf omdat ze ze niet meer gebruikt? Dan mag dat best toch?

LittleRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 09:55

@ Aster_ : klopt ik heb een aantal spullen die ik gekocht heb maar niet heb gebruikt of maar aantal keer. Dacht misschien kan ik hier iemand blij mee maken, gezien wanneer je het zelf moet kopen deze spullen redelijk duur zijn!

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 13:23

Vroeger dacht ik altijd dat ik nooit mijn haar zou kleuren maar ik heb het toch gedaan! :D
Mijn zus had haar haar rood geverfd (kleur heet vampire red) en ik heb het ook maar geprobeerd
Helaas ging de verf er al snel weer uit, mijn haar is nog wel rood, maar het donkerbruin komt weer terug -O-
Gelukkig is het niet lelijk geworden, al had ik in het begin zoiets van wat heb ik nou gedaan :=
Het grappige is dat je vaak op foto's niet eens ziet dat het geverfd is en dat sommige mensen denken dat het meer paars is dan rood, maar dat ligt maar net aan het licht. Ik ben er iig wel blij mee :)

Mijn normale kleur
http://i53.tinypic.com/2wd9flk.jpg

Hoe het nu is
Afbeelding
http://i51.tinypic.com/s5y2d0.jpg
http://i52.tinypic.com/b6uf03.jpg

Close up
Afbeelding

Kleur bij mijn zus
http://i52.tinypic.com/2d9puvq.jpg

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 13:39

mooi kleurtje!
dat het in elke licht anders lijkt komt mij ook bekend voor..
mijn haar leek eerst ook gewoon standaard bruin, behalve in bepaalde licht soorten!

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 14:02

Bedankt! Ja he, het ligt er maar net aan hoe je ernaar kijkt, als ik net uit de douche kom lijkt het bijna zwart en in de zon felrood haha

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 23:34

Ik wil morgen mijn haar verven. Normaal die ik het mahonie rood, maar dat staat mij niet heel goed. ik denk dat ik nu voor donker chocolade bruin ga. Nog aanraders voor goede verf? ik hou wel van goedkoop. :P

Daphx93

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 23:40

Hooi!!

Ik ben benieuwd wat jullie beter bij mij vinden staan...
Blond of donkerblond..

Dit is donkerblond:(is al hele oude foto :Y) )
Afbeelding

En dit is blond..:
Afbeelding

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 23:46

arans schreef:
Ik wil morgen mijn haar verven. Normaal die ik het mahonie rood, maar dat staat mij niet heel goed. ik denk dat ik nu voor donker chocolade bruin ga. Nog aanraders voor goede verf? ik hou wel van goedkoop. :P

ik vind syoss heel fijn :j
geloof ik 8 euro per pakje.

en die mousse dingen vind ik ook erg fijn, heb er daar maar 1 verpakking van nodig en van andere verf altijd 2!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 11:16

XmissdaphX Ik vind eerlijk gezegd dat bruine (donkerblond zoals jij het noemt) beter passen, dat blonde vind ik niet zo mooi voor je. Misschien kan je ook een kleurtje zoeken er wat tussenin als je toch meer voor blond bent?

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 11:32

Net terug van de kapper!

Weer kleurtje erin :D
Afbeelding

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 13:37

had al een topic gemaakt maar blijkbaar was er een centraal topic voor haar/haarverf := dus dan maar hier vragen

Afgelopen week heb ik mijn haar ontkleurd en blond geverft ( licht blond) hiervoor had ik het een bepaalde tint bruin en mijn eigen haarkleur is ook bruin.
Zoals verwacht is het oranje/geel uitgevallen dus ben al in de weer met zilvershampoo ( schwartzkopf)
Nu heb je ook die van Guhl, heeft iemand ervaring met beide merken en welke werkte het beste?

Nu las ik op internet dat je een ash kleur moet pakken, dit daarna nog gedaan maar heeft niet gewerkt :+ ( was licht ash blond)
laat nu even alles rusten en haarmaskers gebruiken om mijn haar een beetje te laten bijkomen van al die zooi :o

Toch wil ik nog weten, als ik de midden ash blond pak, zou dit dan wel goed gaan? of is het slimmer om nog een keer te ontkleuren en dan de midden ash blond eroverheen te doen.

Om mijn haarkleur te laten zien, vind het opzich nog meevallen, lang geleden ook eens gedaan en toen was het veel erger :P
zonder flits ;)
Afbeelding
met flits ( gister)
Afbeelding

Dus iemand een idee om het wat minder geel/oranje te krijgen :D ( en nee ga niet naar de kapper :+ )

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 19:22

Ik wil graag spier witte highlights in mijn haar, van mezelf ben ik best donker blond.. maar ik kan maar geen goede vinden die het doet zoals ik het wil.. dan weer vlekken.. te dikke strepen.. te donkere strepen ga zo maar door.. ik wil dit zoals op de foto

Afbeelding

Dit meisje zit in mijn klas maar die zit bij een kapper wat een uur rijden is voor mij.. maar zo wil ik het ook wel, met meerdere kleuren.. echt mooi.. ( rechter meisje!! )

Afbeelding

Laatst doordat er allemaal vlekken in mijn haar zaten door de highlights heb ik het door de zelfde kapper mijn eigen kleur laten verven... dit dus.. ( totaal niet mijn kleur, mijn kleur is donkerder en niet zo goud, oranje achtig .. maar hier hebben ze al 4x over gedaan om deze kleur te krijgen incl intkleuren;( dus ga niet nog x terug !!) Ik heb er alleen een foto van met mijn vriend samen ;)
Afbeelding
Zo is het dus nu!

Dit is mijn broertje, en deze kleur haar, heb ik dus ook van mezelf..:
Afbeelding

Vinden kappers, kleuren nou echt zo moeilijk, kan gewoon geen goede vinden in de buurt.. ;(
Laatst bijgewerkt door Charissa_N op 30-06-11 19:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 19:23

Oh danjella dat is wel een hele mooie kleur blond, met die lowlights erin, erg leuk :D

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 19:44

Hoi! Ik kom hier even binnenvallen :o
Ik heb morgen gala, en nu wil ik mijn haar wel vast hebben maar toch ook weer los, dus half opsteken oid.
Heeft iemand tips? evt met foto en wat de beste manier is om het zo te krijgen?
Ik heb zelf halflang haar, maar er extensions in van ong 50 cm dus het is wel lang. Ik wil sowieso wel krullen er in!

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 22:09

*Komt ook even binnenvallen*

Ik wil volgende week nog even naar de kapper voor ik op vakantie ga.
Heb jaren een schuine pony gehad, die ik nu heb laten groeien.
Best tevreden met het kapsel nu (stuk makkelijker)

Maar ik twijfel of ik er highlights in zal laten zetten.

Hier zie je redelijk mijn kapsel, redelijk mijn kleur, het is dus lichtbruin.. En ik vind het zelf aardig saai :+
Afbeelding

Maarja, zal ik het dus laten doen of niet? :=

dressagelady

Re: Haar/haarverf deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 22:31

Shanty, ik weet niet waar je naartoe op vakantie gaat? Maar de zon bleekt je haar vaak ook heel erg uit :j ik zou lekker wachten dus :D

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 23:08

marielle231 schreef:
had al een topic gemaakt maar blijkbaar was er een centraal topic voor haar/haarverf := dus dan maar hier vragen

Afgelopen week heb ik mijn haar ontkleurd en blond geverft ( licht blond) hiervoor had ik het een bepaalde tint bruin en mijn eigen haarkleur is ook bruin.
Zoals verwacht is het oranje/geel uitgevallen dus ben al in de weer met zilvershampoo ( schwartzkopf)
Nu heb je ook die van Guhl, heeft iemand ervaring met beide merken en welke werkte het beste?

Nu las ik op internet dat je een ash kleur moet pakken, dit daarna nog gedaan maar heeft niet gewerkt :+ ( was licht ash blond)
laat nu even alles rusten en haarmaskers gebruiken om mijn haar een beetje te laten bijkomen van al die zooi :o

Toch wil ik nog weten, als ik de midden ash blond pak, zou dit dan wel goed gaan? of is het slimmer om nog een keer te ontkleuren en dan de midden ash blond eroverheen te doen.

Om mijn haarkleur te laten zien, vind het opzich nog meevallen, lang geleden ook eens gedaan en toen was het veel erger :P
zonder flits ;)
Afbeelding
met flits ( gister)
Afbeelding

Dus iemand een idee om het wat minder geel/oranje te krijgen :D ( en nee ga niet naar de kapper :+ )

Niemand toevallig een idee? :=

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 23:19

Ik vind die zilvershampoo van schwartzkopf beter werken, maar die van guhl voelt voor je haar fijner. Ik zou er als ik jou was even een tijd geen verf meer in gooien, no hard feelings maar het ziet er nogal beschadigd uit :(:)

ayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 00:03

Wat dressagelady zegt. En trouwens lijkt mij je haar meer oranje dan geel, en die roodtint krijg je er met zilvershampoo echt niet uit.

Ik zou toch echt even langs de kapper gaan ipv zelf blijven aanmodderen. Ik denk dat geen enkele blonde verf goed pakt omdat je haar volgens mij niet goed ontkleurt is. Maar om dan nu nog een keer te doen, geeft je haar een enorme opdonder en het ziet er al best gehavend uit...