Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daaphh

Re: Mensen met een Burnout/overspannen, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 17:53

Mm , er was hier heel veel ruzie , waar best wel een gevecht bij komt tussen mij en mijn broer . Ik meestal de pech heb dat ik slapper ben . En dan voor de rest denk ik dat ik mij zelf aant opjagen ben ivm dat ik mijn papa zaterdag ga zien ( als ik de moed bij elkaar krijg )

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 17:55

hier gaat ie aardig!

en aan medicatie moetje ook wennen hoor maaike(en ook aan verhoging van medicatie! dus zal ook even tijd nodig hebben!

ik ben nog steeds snip verkouden!

morgen weer aan het werk, totaal geen zin in! vrijdag bruiloft, dus moet dan wel fit zijn want ben hele dag onder de panne!(broer van mijn man gaat trouwen)

en daaphh, je niet laten opfokken, je weet...dat heeft geen zin! en ej broertje, kunnen je ouders daar ook niet es mee ingrijpen? wat doet je broertje alsmaar dan?
en zaterdag je vader zien is spannend, maar je vriendin ging mee toch? je moet gewoon afwachten hoe het verloopt, je kan nu toch niks in het voren plannen! het loopt zoals het loopt!

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 17:57

Tsja , mijn mama kan dat wel , maar dan is de kans zeer groot dat die ook een mep krijgt of een schot ... Mijn vader , het is al 6 jaar ( in mei wel nog eens 10 Min ) dat ik hem niet meer gezien heb dus ben der eigenlijk van vervreemd . En idd die vriendin komt mee . ma toch , ik ben nog steeds heel boos op hem

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 18:24

een schot? heeft je broertje wel es geschoten dan?

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 18:57

bobomelo schreef:

ik denk dat ze met een schot een schop bedoelt met de benen. bij ons wordt dat ook gezegd!

niet fijn dat jouw broertje zo doet

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 19:12

charlotvanre schreef:
bobomelo schreef:

ik denk dat ze met een schot een schop bedoelt met de benen. bij ons wordt dat ook gezegd!

niet fijn dat jouw broertje zo doet

Jha idd zo bedoel ik dat .
Ma hij is erg agressief . gooit met alles , Bijt mij echt da ik bloed , Klopt mij een bloed neus , noem maar op ...

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 19:19

Ik moest ook denken aan een schot van schieten met een pistool..
Goed dat jullie dat even "vertalen".
Maar dan nog Daaphh, dit is ook niets.. :n Hoe oud is je broer?
Kan je moeder dan geen hulp oid vragen voor je broer?

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 19:23

Nja :D België eh :p

& mijn broer is 13 en ik 16 ... Dusja als je al schrik heb van je klein broer'tje'
& Hebben we . Hij heeft ADHD & moet zo af en toe een gaan . Mja , helpt niet ...

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 10:21

daafh: wat naar hoe je broer doet!! zou ik niet aankunnen. Neemt hij niets van medicatie?

goh ik ben verliefd zoals een zotte kieken! niet normaal! gisteren weer meegeholpen. de hele dag was er volk om ons en deden we nog redelijk serieus. toen ik naar huis ging wisselenden we wel een leuke blik uit. en dan een uur of twee later, midden in de nacht belde ze me op! goh wat haf het allemaal duidelijkheid. ze vertelde hoe graag ze me zag enzo! ik stond paf! tergelijktijd ook wel heel leuk te horen hoe we het juist hetzelfde voelen.
alleen zit ik er zo met in, wanneer moet ik zeggen dat ik borderline heb? Ik wil niet dat ze een verkeerd beeld over mij krijgt. omdat er een beeld is over borderline, dat ze roepen woedeaanvallen krijgen, egoistisch zijn, mensen manipuleren. En zou ben ik niet, totaal niet. Ze weet wel dat ik een depressie heb. dus ben wel eerlijk geweest.

morgenavond gaan we samen iets gaan eten! wordt spannend! goh zo raar ook dat er me iemand mooi, oprecht leuk vind!!! pff is wel moeilijk, want er weken verschillende gevoelens bij mij los en ik hoop niet mijn controle te verliezen!

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 10:59

Charlot, wat fijn zeg! Dat je het zo'n fijn gevoel geeft! En zeggen over je borderline.. doen wat je gevoel je ingeeft. Als iemand echt zo gek op je is, moet zo'n etiketje niet uitmaken.

Ik heb vanmorgen afgebeld. Voel me beroerd. Lijkt wel griep. Overal spierpijn, gigantische hoofdpijn, te moe om één stap te zetten, opgezette klieren.. dus blijf maar thuis.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 11:03

Charlot geniet ervan!!!

Maaike balen hoor en vooral beterschap!

Ik had een brief op mat en ik start as woensdag met de orientatie.
Spannend maar ook fijn maar ook wetende dat ik nog wel ff zoet ga zijn...
Naja komt goed!

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 11:07

Oeh Kido, spannend.. dan gaat het toch echt bijna beginnen!! Inderdaad dubbel, want je weet dat je er voorlopig niet mee klaar ben, maar na maanden wachten is het toch fijn dat het gaat beginnen!
Ben benieuwd!

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 14:11

maaike: hmm vervelend dat je zo slecht voelt :(:) ! hopelijk heb je idd geen griep. kruip maar in een warm badje!

kido: super super dat je met je therapie kan beginnen!!!! eindelijk he! en natuurlijk is het spannend, maar zal wel meevallen! ik duim voor jou

vandaag heb ik terug eens op boy gereden! was geleden van voor mijn operatie dus van eind juni. In één woord: zalig!!! Gecrost door de aarde wegjes, soms volledig onder water, maar hij croste erdoor!! normaal ontwijkt ie, nu in niet. tot gevolg was ik helemaal nat. maar das niet erg.
Wat nu raar is he, door verliefd te zijn, komt mijn gevoel terug los. ik hield altijd alles tegen. En nu voel ik terug andere gevoelens ook. is wel heel intens. Miss moet ik dit gewoon toelaten en weten dat je nu eenmaal ook je controle kan verliezen, dat dit niet erg is..

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 16:31

Charlot : Zo leuk dat het je een fijn gevoel geeft ! & Zalig dat je zo een leuke rit met Boy hebt gehad !

Maaike : Beterschap !

Kido : Super dat je met je therapie kan beginnen !

& Charlot : Ja mijn broer pakt medicatie .. maar het helpt echt niets . Tsja , ik kan het ook niet aan met momenten . Soms is het echt heel zwaar thuis .

straks is er een feestje van mijn vriendin . Dan blijf ik er slapen & Gaan we samen naar papa... het jaagt mij al de hele week op ... Hoop dat ik rustig kan blijven

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 17:11

Zo ik denk reageer ook maar weer even :')

Leuk dat je verliefd bent Charlot!
Verliefdheid is een heerlijk gevoel :)

Beterschap Maaike!

Jeetje wat rot dat je broertje zo doet Daaphh :(
Veel plezier op het feestje!

Met mij gaat het wisselend..
De laatste dagen ging het niet zo goed, moest ook mee op schoolkamp wat geen goed idee was..

Vandaag moest ik voor het eerst bij een therapeut.
Zag er verschrikkelijk tegenop, toen ik daar kwam kreeg ik er opeens zin in :')
Scheen het een onwijs lekkere gozer te zijn :x

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 17:45

Nouja even een ego bericht

net mijn tante & nonkel hier . Waren we zo wat al spelende aant praten , wordt opeens mijn tante heel boos op mij staat op en geeft mij een mep . Ik had helemaal niet gedaan . Mijn nonkel is der dan tussen gekomen . tante was weggegaan . nonkel vol verbazing van gij hebt toch echt niets gedaan . Leuk weeral gemept worden...

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 19:37

daaphh: dat kan toch niet dat ze jou slaan!!!!!! verdomme. ZE hebben GEEN recht om dat te doen. pfff vind het verschrikkelijk voor jou!
moest ik kunnen gaf ik ze een mep terug... al wel fijn dat je nonkel er tussen kwam. sterkte meisje :(:)

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 13:51

Charlot : Ik was zo van streek dat ik dat helemaal niet kon ... Daarna was er hier nog een heel drama met mijn neef . die wou mij komen afslaan . Ben ik gevlucht naar de mensen van de piste . en daarna in volle stress naar het feeske van mijn vriendin gegaan .. Deze morge naar papa ... het was zo zwaar ik heb bijna heel het gesprek moeten wenen . & door me zo op te jagen moest ik bekan braken ....

Hoe is met jullie ?

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 18:37

Daaphh; misschien was je er toch nog niet helemaal aan toe om je vader te zien.. Hoe gaat het nu met je?

Ik heb vanmiddag met een vriendin en de hond lekker een paar uurtjes op het strand gewandeld. Was heerlijk weer.
Voel me best oké :)

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-10 19:03

Maaaike : leuk dat je op het strand bent gaan wandelen !

en hier zit het best wel tegen . voel me echt niet oke . heb zo een dubbel gevoel .. mm , zal wel zien hoe het verder verloopt ..

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 11:28

Na lang twijfelen meld ik me toch ook maar aan.

Zit al een poosje niet lekker in mijn vel, maar heb nu toch wel mijn dieptepunt bereikt.

Ik heb last van paniek/angstaanvallen en voel me hierdoor erg rot. Ik heb zo'n angst om een ernstige ziekte te hebben en maak mezelf hierdoor ziek. Zit ook helemaal niet lekker in mijn vel voel me erg alleen en onbegrepen.

Heb hierover met mijn huisarts gepraat en die heeft me doorverwezen naar GGZ deze heb ik gesproken en nu ga ik waarschijnlijk een cursus geen paniek of angst de baas krijgen.

Om alle kleine dingetjes ga ik staan huilen. Of het nou iets is wat tegen zit of gewoon iemand die tegen me zegt: je kan me altijd bellen als er wat is.

Ik hoop echt dat die cursus gaat helpen en anders gaan ze me toch doorverwijzen naar psycholoog.
We zullen zien.

Moet ook eerlijk zijn dat ik mezelf niet echt meer herken zoals ik nu ben. En dat doet me best zeer.

Hoop ook een klein beetje steun te kunnen halen uit dit topic.

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 19:23

machotjuh : Welkom

Hier gaat het vandaag heel wisselvallige . 1ne moment ben ik blij andere niet . Of beter ; 1ne moment kan ik praten en andere moment krijg ik er geen klank uit ...

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 20:25

Effe eeen ego post :
ik word hier echt gek thuis .. op mij slaan . dan mijn tante die me gister bekan van de baan reed . komt ze vandaag thuis twas maar voor te spelen ? Mijn enegrie om te blijven vechten geraakt echt op .. Liefst van al wil ik hier weg ... Pff

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 22:08

welkom machotjuh!
ik kom ook uit zevenhuizen, maar dan in de provincie groningen hihi...

verder heb ik ook alles bijgelezen en ben heel benieuwd naar Charlot haar etentje met d'r date!

Verder weinig puf voor hele lappen tekst en waarom?
-vrijdag hele dag bruiloft van 9uur tot 2.00uur 's nachts(mijn zwager die ging trouwen). daarna 3,5 uur geslapen en ging mijn wekker om 515uur. Ging met vriendin mee naar de welsh-sportdag in kootwijk en was die dag weer om 23uur thuis uiteindelijk, en vandaag 11km van het pieterpad gelopen en aangezien ik de hele week al "ziekig" ben ben ik nu helemaal leeg! maar wel na een hele leuke drukke weekend!

en daaaph
wat is een nonkel?
en gewoon IDIOOT dat ze je slaan!
en hoop dat een volgende gesprek met je vader beter en relaxter zal verlopen!

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 16:56

Een nonkel is een broer van je mama :D of papa in mijn geval mijn mama :D
Mmm dat van mijn papa ga ik effe laten rusten ..
Mijn mama is vandaag met mijn therapeut gaan praten . ze vond me een hele sterke meisje & ze zegt dat ik er wel door ga komen . wel leuk om te horen