[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Inga

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 12:36

Ik heb meer het gevoel dat het staafje wat langer moet ofzo, Bolletje wordt de huid 'ingedrukt' ofzo. Zal er vanmiddag mee terug gaan :)

DUDIEFOREVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 14:24

Dan denk ik dat je inderdaad een langer staafje nodig hebt :).

Nu ook even een vraagje..
Heb een tongpiercing sinds 2 weken..
Maar mag het staafje pas wisselen na 3 weken..
Maar hij is echt heel lang geworden, en het irriteert mij.. Zou ik hem dan gewoon gaan verwisselen?

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 14:38

Ja dan zou ik het wel doen, ik had korter staafje na 6 dagen! Had wel last van zwelling, maar dat trok met kortere staafje ook snel weg :)

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 14:39

Ik kom ook even binnen rollen met een vraagje..
Ik heb 2 weken geleden een inner conch laten zetten, maar nu heeft die heel veel korstjes en vocht. Nu is dat niet zo'n probleem maar hij zit dus elke keer vast in mn oor.
Ik blijf wel draaien en maak hem 1x per dag schoon, eerst 2 keer maar vergeet s'avonds hem vaak schoon te maken.

Iemand mischien een idee wat ik het beste kan doen, ik weet dat de korstjes er bij horen.. maar krijg echt last van mn oor.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 15:03

ik mocht na 10 dagen me staafje ook niet wisselen, hij vond t er nog niet goed uitzien, dus heb hem zelf verwisseld, is gewoon goed gegaan :)

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 18:38

Heb er een langer staafje in gekregen, maar hij zit er alleen nog maar verder in nu :( Grrrr

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 21:32

Ik heb een vraag.
Ik heb iets ontdekt bij mijn cheeck piercing. Als ik op het binnenste ballentje (in mijn mond dus) duw, komt er aan de buitekant eens soort 'vleezig' ding naar buiten. Als ik eraan kom bloed het ook erg maar doet geen pijn. Zou het kunnen zijn dat het een soort van littekenbollentje in het piercingtunneltje zit ?
Moet ik hiermee naar de piercer gaan of zou ik nog wat afwachten ?

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 22:12

@Morrow_Less: Grote kans dat het vanzelf wegtrekt. Hoe lang heb je de piercing al? Als je het niet vertrouwd, altijd even langs je piercer gaan :).

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 22:28

Eum ik denk rond de 3 maanden

eslixapie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 10:26

Ik meld me hier ook even. Ik heb een tongpiercing en begin juli komt daar een lippiercing bij ^_^

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 12:06

_Inga schreef:
Heb er een langer staafje in gekregen, maar hij zit er alleen nog maar verder in nu :( Grrrr

zoals RS al zei, dit ligt aan de bolletjes, je zal er nu 6 mm oid op hebben? dat is veel te zwaar en dan gaat ie dus zakken, wanneer je 4 mm neemt is t lichter. je balletjes hebben t meeste gewicht en dat heeft dus niets met het staafje te maken :)

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 12:32

Ja maar ik ben bang dat als ik er nu een kleiner bolletje erin doe, hij er compleet in verdwijnt.

Heb het nu tijdelijk opgelost door een ingeknipte pleister erom te doen, en het 'gat' lijkt nu kleiner. Kijk dit eerst nog weer even aan.

Weten jullie nog goede sites waar ik bolletjes kan bestellen?

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 12:50

@_Inga: crazy factory is een goede :j
En verder idd gewoon een pleister eromheen doen.. groter staafje heb je al dus dat zou moeten helpen.. Kleiner balletje zou ik niet doen, eerder een veel grotere dan desnoods.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 12:55

nee juist niet, want groot is zwaar, en omdat een christina verticaal hangt trekt het onderste (zware!) bolletje je staafje naar beneden waardoor dus het bovenste balletje je huid word ingedrukt.

Daarom heb ik overal nooit grotere balletjes dan 4 mm, ik spreek uit ervaring :D lees oa het verhaal maar eens van YV_ zegt ook al genoeg :)

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 13:33

Edit: Ik bedoel het bovenste staafje, kan dat dan niet? Alleen de bovenste een zware en de onderste een kleinere.
Heb niet die piercing dus spreek niet uit ervaring, heb geen idee hoe die daar zit haha :P

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 14:04

De bovenste wordt er juist ingedrukt, maar ziet er nu al super uit :) Al na een nachtje pleisterwerk :P

Vond crazyfactory nou niet echt leuke balletjes hebben, al helemaal niet voor daar. Zoek gewoon simpele glimmertjes. Kan gewoon van 1.6 uitgaan toch

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 14:31

_Inga schreef:
De bovenste wordt er juist ingedrukt, maar ziet er nu al super uit :) Al na een nachtje pleisterwerk :P

Vond crazyfactory nou niet echt leuke balletjes hebben, al helemaal niet voor daar. Zoek gewoon simpele glimmertjes. Kan gewoon van 1.6 uitgaan toch

http://www.crazy-factory.com/index.php? ... -316L.html
gewoon met glimmertjes..

http://www.crazy-factory.com/index.php? ... anium.html
nog meer glimmertjes :j

we weten dat de bovenste er ingedrukt word, maar de onderste is daar de oorzaak van. :)*

vergelijk het met je arm even in jip en janneke taal.
je houd je arm op 90 graden, ik geef in je hand een hele zware boodschappen tas, dan zakt je arm dus naar beneden. dat doet het onderste balletje met je piercing.

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 14:48

Ik reageerde op Megamutsj, want volgens mij snapte zij dat juist niet..

En deze bolletjes zijn gemaakt van chirurgisch staal die nikkel bevatten. Hier ben ik allergisch voor. Heb er nu 100% nikkelvrije piercings in :)

En zeg toch zelf al dat ik nieuwe bolletjes ga kopen, hoef je het niet zo kinderachtig te zeggen hoor :+ In mijn profiel staat dat ik 21 ben en die :)* smiley valt ook niet in de goede smaak

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-10 14:55

ik reageerde op een mix van jullie want megamutsj heeft dus ook zeker wel gelijk t zou helpen alleen maar de onderste te wisselen.
dus wat nou je probleem is?
en als je even op de 2de link klikt, dat is titanium en dus 100% nikkelvrij, daarom staan er 2 links

http://www.crazy-factory.com/product_in ... nium-.html
en dan alle kleuren van de regenboog, zowel balletje of alleen steentje.

t is goed bedoeld hoor, graag of niet..

DUDIEFOREVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 14:10

Weet iemand waar je van die glitter tongpiercings kunt kopen??
En ook een shop waar ze snel leveren :)?

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 14:22

Crazy factory is top, maar ze leveren niet snel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 14:24

Sophie_midas schreef:
Crazy factory is top, maar ze leveren niet snel...

Tja, wat is niet snel. Ik had het vorige week binnen 4 dagen in huis. Vind ik behoorlijk netjes, en aangezien het behoorlijk scheelt in prijs had ik het er wel voor over. Ik bestel daar wel altijd meerdere dingen.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 14:26

Nouja alloverpiercings bijvoorbeeld levert binnen 1-2 dagen.. Dus daarmee vergeleken vind ik Crazy Factory niet snel..

Ik heb de vorige keer bij Crazy Factory iets van anderhalve week moeten wachten.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 14:37

Ik meestal een week of 2.5 :=