Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb ik ook met tramadol en daarbij of aspirine/panadol/ibuprofen. Ben ik niet meer op aarde.
), wil ik nog wel een keer proberen. Is deze zo vrij te koop of alleen via HA?

Vind het niet lekker ruiken ook.
sterkte, hopelijk knapt ie op van de deken. DA al op de hoogte? Is nie goe (heb je zelf ook wel door) dat tie ut koud heeft.
tussen mijn oudste hengst en de merrie
Wat een zeik merrie zeg. Is mijn kerel nog zo lief, zachtjes hinniken tegen haar, loopt zij te piepen krijsen en bleren en meppen tegen hem.
. Eerst mocht hij niet mee naar binnen (de entree/koffiehoek) maar wel in de sluis bij de ingang. Van de week was dat ook ineens een probleem, hij moest buiten blijven staan(in de regen) en dat terwijl er weer anderen zijn die zeggen dat ik hem zelfs mee het zwembad in mag nemen als ik dat wil. Lekker tegenstrijdig dus.
. En als dat inhoud dat jij de scootmobiel mee naar binnen moet nemen en hem naast de trap van het bad parkeert dan mag dat
. 
Als hij lekkers wel eet verwennen!!!!! Krijgt hij toch eten binnen. Die brokken komen wel.
Aardige manager daar
Heeft hij die muts ook op "het matje" geroepen hier over?
en door dat ik niet betaal er elke maand weer meer open kom te staan. Volgens mij verwarren ze mij met iemand anders nu.
Ga maar weer een brief opstellen.
en een beetje een pittige
Ga maar weer een bakkie doen
. Daar was hij het helemaal mee eens.
. Dan maar meteen goed.
, en besteed het uit. Scheelt vast een heleboel pijn en kramp...
. Ik zat er vanmorgen even doorheen, een collega is van de week zeer plotseling overleden en dat kreeg ik vanmorgen te horen (was vrij geweest ivm de bruiloft). Om mijn hoofd even leeg te maken paard ingeladen en naar het strand gegaan. Heerlijk gereden in het zonnetje. Lekker stappen langs het water en nog even een eindsprint in volle galop. 
, ik ben er net achter gekomen dat 1 van mijn krukken overleden is. Ik ben er gisteren met achteruit inparkeren van de scoot tegenaan gereden
(heul zachtjes) en nu pakte ik hem maar hij is een beetje krom
. Ik denk niet dat het verstandig is om deze nog te gebruiken. En maandag is de winkel pas weer open om een nieuwe set te kopen. En aangezien dit mijn reserve set al was...
.