Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MamboBeach schreef:BA, ik ben echt voor de hele borst leeg laten drinken en eventueel daarna nog een toetje aan de andere borst!![]()
Mijn kinderen zijn daar altijd goed op gegroeid! Zeker om die achtermelk binnen te krijgen!
Ninita schreef:Oeh lange vingers![]()
Ik was maar 10,5 kilo aangekomen en na 6 dagen stond ik weer op de weegschaal en zat ik nog maar 1,2 kilo boven m'n startgewicht. Ik kon ook meteen weer m'n gewone kleren aan. De kraamzorg waarschuwde me toen dat ik moest zorgen dat ik echt genoeg bleef eten anders zou Milan me helemaal op gaan eten. Nou dat vele eten is geen probleem hoor.
Ik merk hier geen dip in het groeien van Milan, natuurlijk wel veel minder dan in het begin maar dat is maar goed ook! Toen kwam hij bijna 400 gr per week aan!
Steph86 schreef:Hey meiden,
Ik trek me terug uit het topic.
Bedankt voor jullie adviezen en steun, helaas gaat de bv bij ons niet meer zo als het moet.
De wijkverpleegkundige is vanmorgen geweest om Tess extra te wegen en uit de weegschaal bleek dat ze iets meer als 270 gram is is afgevallen..
Dat gaf mij de doorslag om met kv verder te gaan.
SusanH schreef:Dat continu trek hebben herken ik ook wel, kan ook de hele dag wel eten volgens mij. En ben ook al wat afgevallen in een paar dagen tijd. Bv gaat nog steeds prima al moet ik er wel aan wennen dat ze nu steeds wat langer wakker is op de dag, de eerste week viel ze namelijk gelijk in slaap na de voeding. Nu niet altijd en is ze soms ook eerder wakker dan de geijkte 3 uur die ze normaal aanhield. Ik moet me er even op instellen dat ze echt wel weer een keer in slaap valt zodat ik ook wat bij kan tanken.
Die tandjes lijken me ook geen pretje, maar als het goed is gaat het nog wel een tijdje duren voor die hier verschijnen.