Maaaike schreef:Nee, woon nog thuis.. mn ouders..
Hmmm dat lijkt me helemaal lastig...
Het is extra lastig als je tegen een van je ouders uitvalt. Het zijn toch je ouders....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
je mag verdrietig zijn, dat is goed. Droefie is altijd bij je.
Jarlours
Is goed voor je, maar niet vergeten ook het mooie in het leven te zien. Komt vanzelf weer terug.
:D:D Nu nog die energie pijl...Hoe ging dat bij jullie? hoe zijn jullie terug op energie gekomen??
Hoe is het verder met je?
Hoop dat dat wat zal helpen.

Leek me weer weleens lekker. Morgen weer een hele dag werken, dan donderdag nog een korte dag en weer weekend, kijk er naaruit. 
! Voelde wel weer oke om er weer te zijn, even nog met de directeur gesproken, ging wel goed. Was het op een gegeven moment opeens heel erg zat en ben echt een soort van weggevlucht
. Gewoon snel, onopgemerkt, weggegaan. Had geen zin meer, grens was bereikt. Zonder dat er iets gebeurde of wat dan ook.

) Ik ben benieuwd hoe het verder met je is.

?
maar we zitten altijd zo vol, dat is wel zonde.
Maar even bij de techneuten wat geplaatst, misschien weet iemand het [TV] Word 2007; vergrendeld?! 
.
Een goed begin is het halve werk, 4 A4tjes is gewoon helemaal geweldig! Top!!
Moet lukken
Doen jullie ook bij mij en dat vind ik heel fijn.

(Durf het bijna niet te vragen, maar is je moeder overleden?)
Andere honden zijn nog wel een probleem. Daar moet ik me nog even in verdiepen hoe ik dat aan ga pakken, maar heb er al wel ideeën over. Wil er nog even wat over nalezen. Hij heeft altijd samen gezeten met een fox terriër die vreselijk tekeer ging tegen andere honden. Jecko (zo heet onze nieuwe aanwinst) deed dan gezellig mee. Het is puur aangeleerd macho-gedrag, ik heb niet het idee dat hij zelf nou zo vreselijk dominant is. Mooie uitdaging dus. Ik heb zelfs het idee dat het ons wel gaat lukken zonder cursus. (Mocht dat niet zo zijn, gaan we dat uiteraard wel doen hoor)
Goed voor jezelf zorgen, een ander doet het niet.
wat ben je weer druk, pas je wel goed op jezelf?
Het is geen onwil, hij vindt alles gewoon reuze interessant en wil niks missen. Je zou wat dat betreft niet zeggen dat hij al volwassen is.