Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IvysToeter schreef:ik zit toch ernstig te twijfelen of ik een T-set ga bestellen.
aan de ene kant vind ik het zonde.
aangezien ik 2x per week nieuwe lak o.i.d. op doe.
en aan de andere kant is het wel leuk voor feestjes o.i.d.
IvysToeter schreef:oh en tinks... wat moet ik invullen bij transport naar?
ik kan kiezen uit 3 dingen geloof ik binnen nederland
Tinks schreef:IvysToeter schreef:ok
Echte hondenpootjes staan er niet tussen. Heb het boek 2 maal doorgebladerd.
Op mijn website vind je wel duidelijke afbeeldingen van alle imageplates en als je er op klikt vind je zelfs leuke voorbeelden.

IvysToeter schreef:jawel, wel uitgepakt.
maar ik moet tot 6uur werken, dus kan daarna pas betalen...
is dat niet erg? kan gewoon via internet neem ik aan?

IvysToeter schreef:maar nu weet ik dus niet hoe ik moet betalen?
kan ik dat vanavond doen via internetbankieren?

)

borrie01 schreef:Ik heb ook een bestelling gedaan maar lees nu dat ik ergens bokt had neer moeten zetten?
TE5 schreef:das niet niks
Ik wilde eerst graag nog twee bepaalde imageplates,
én de zwarte stempellak, maar dat werd allemaal een beetje te duur
Misschien later nog
Tinks schreef:borrie01 schreef:Ik heb ook een bestelling gedaan maar lees nu dat ik ergens bokt had neer moeten zetten?
PB mij anders even je gegevens... Dan kan ik je bestelling er even bij halen. BOKT levert je gratis verzendkosten op! Omdat de bokt naam en prive naam natuurlijk niet hetzelfde zijn heb ik geen idee welke bestelling van jou is...
Tinks schreef:TE5 schreef:das niet niks
Ik wilde eerst graag nog twee bepaalde imageplates,
én de zwarte stempellak, maar dat werd allemaal een beetje te duur
Misschien later nog
Ik heb hier 1 bestelling van een C set zonder vermelding BOKT en UITGEPAKT! vermoed dat die van jou is. Begint je telefoonnummer met 0650......?
Je betaald nu 4,95 euro verzendkosten met BOKT en UITGEPAKT betaal je geen verzendkosten. Dan houd je misschien nog geld over voor imageplate of stempellak. Ok je ontvangt het setje uitgepakt maar het is net zo nieuw als wanneer hij ingepakt is. En mocht hij ingepakt toch door de brievenbus passen dan pak ik hem natuurlijk niet uit!